Trecere de pietoni pe strada Republicii, in dreptul intrarii in Gradina Botanica
Primaria Cluj-Napoca ia in calcul amplasarea unei treceri de pietoni pe strada Republicii, in dreptul intrarii in Gradina Botanica.
Parintii care isi dus copiii zilnic la Cresa nr.6, de pe strada Republicii, au semnalat municipalitatii necesitatea infiintarii acestei treceri de pietoni.
"Va rugam sa infiintati o trecere de pietoni care sa deserveasca Cresa si Gradina Botanica si 2 denivelari pe carosabil pentru reducerea vitezei. Locurile de parcare sunt pe sensul de coborare, deci vizavi de cresa, langa cladirea cresei se afla si Gradina Botanica vizitata de grupuri de turisti care traverseaza, in zona se circula cu viteze mari de 70-80km/h, si este curba cu vizibilitate redusa. Denivelari similare au fost realizate pe Republicii intersectie cu Ciresilor", a scris Corina Sauliuc, in reclamatia adresata Primariei Cluj-Napoca.
Plangerea parintilor de la Cresa nr. 6 a fost inaintata Serviciului Siguranta Circulatiei, care urmeaza sa ia o masura in acest caz.
3 Comentarii
asta e din colectia ce idiotenii mai inventeaza siguranta circulatiei de dragul unui grup de parinti-care-nu-pot-merge-pe-jos? pai nu e deja o zebra consacrata in dreptul oncologiei, la mai putin de 100m? la ce mai serveste inca o trecerem, sa lasam odrasla fix la usa cresei? si-asa republicii e o zona prea aglomerata/gatuita de intrarile la spitalulcfr,… Citeste mai departe
Nu cred ca exista in Cluj un loc mai prost de amplasare a unei treceri de pietoni.
Dar nu va trebui sa mire pe nimeni daca va fi luata o astfel de decizie, cel putin ciudata.
Romanul este obisnuit sa opreasca in usa locatiei unde are treaba si nu se poate deplasa 100m sau chiar mai putin pentru a trece printr-un loc marcat sau sigur.
MULT PREA PERICULOASA O TRECERE DE PIETONI ACOLO. ESTE PANTA DESTUL DE MARE, CURBA, VIZIBILITATE PROASTA... DACA AR FI TRECERE, ATUNCI PIETONII AR PRINDE CURAJ SI AR TRECE MULTI FARA SA SE SASIGURE, MASINILE CARE CIRCULA DESTUL DE TARE AR INTAMPINA PROBLEME LA FRANARE, IN CONCLUZIE AR CRESTE ACCIDENTELE