Un politician clujean rupe tăcerea! TREBUIE șă impunem o limită de produse străine marilor magazine: 60% este marfă străină/ Sunteți de acord?


Remus Lăpușan, Candidat PSD Cluj: Trebuie să impunem marilor lanțuri de magazine limită de produse din alte țări. Acum vând peste 60% marfă străină! 

Remus Lăpușan, candidatul PSD Cluj pentru Camera Deputaților, rupe tăcerea cu privire la un subiect tabu: câte mărfuri importate din străinătate vând marile lanțuri de magazine. Acesta susține că am fost cuceriți de marile lanțuri și că este nevoie să le impunem să vândă mai multe produse fabricate în România.

Remus Lăpusan a subliniat că, pentru a redobândi piața internă, este esențial ca România să devină la fel de relevantă pe piața europeană ca Polonia, de exemplu, recunoscând că, în prezent, există un deficit atât de imagine, cât și de acțiune.

„România trebuie să își recâștige piața internă, de aici trebuie să pornim. Din moment ce polonezii au reușit să se impună pe piața europeană, cred că ar trebui să facem și noi. Mai întâi, trebuie să ne recucerim piața internă, unde avem mari probleme”, a afirmat Lăpușan.

El a accentuat că nu este suficient să se investească doar în proiecte mari, ci că recucerirea pieței interne ar trebui să se bazeze pe companiile existente, în special pe întreprinderile mici și mijlocii. „Cred că un parteneriat public-privat este esențial, care să includă Camera de Comerț, sindicatele și toate patronatele, pentru a lua tot ce avem în acest moment în județul Cluj și a porni împreună la drum”, a adăugat Lăpușan.

Candidatul PSD a subliniat, de asemenea, că România se confruntă cu un deficit anual de 20 de miliarde de euro, un aspect alarmant care trebuie adresat urgent. „Nu putem să stăm până în 2028. Trebuie să luăm ce avem acum pe piața din Cluj și să ne recucerim piața internă”, a insistat el.

Lăpușan a făcut referire și la „cucerirea” pieței românești de către marile lanțuri de magazine, argumentând că acest lucru reprezintă o mare deficiență. „Cred că trebuie să le impunem niște condiții acestor lanțuri. În prezent, peste 60% din produse sunt fabricate în alte țări. Acolo trebuie să lucrăm. De aici am putea avea prima creștere în ceea ce privește vânzarea produselor care se fabrică în România”, a concluzionat el, subliniind importanța sprijinirii economiei interne și promovării produselor românești.

Screenshot 2024-10-19 135958.png

Comentarii Facebook