Aeroportul Cluj va avea de iarna viitoare un sistem care va permite aterizarea la 350 de metri, pe condiții de CEAȚĂ
Aeroportul Cluj va avea de iarna viitoare un sistem care va permite aterizarea la 350 de metri, pe condiții de CEAȚĂ, prin upgradarea sisemului existent.
Directorul Aeroportului ”Avram Iancu” Cluj, David Ciceo, a declarat că acum se poate ateriza în condiții de vizibilitate de 550 de metri, iar prin upgradarea sistemului ILS se va putea ateriza în situațiile în care vizibilitatea este de 350 de metri.
Ciceo a spus că în acest moment nu aterizează și nu decolează avioanele la Cluj-Napoca, Târgu Mureș și Timișoara. ”Este ceață pe o zonă extinsă și nu sunt condiții de operate pe Cluj-Napoca, Târgu Mureș și Timișoara. Lufthansa nu a putut să aterizeze nici la Timisoara și s-a reîntors la Budapesta.
Noi, la Cluj-Napoca, avem probleme din cauza fenomenului de inversiune termică. La Băișoara sunt plus 9 grade și la Cluj-Napoca avem zero grade. Inversiunea termică favorizează menținerea ceții”, a precizat David Ciceo.
La Cluj-Napoca nu au aterizat avioane în cursul zilei de marți, 7 ianuarie, și nici miercuri. Numai în noaptea de marți spre miercuri au aterizat două avioane WIZZ AIR, profitând de faptul că ceața s-a ridicat puțin.
Directorul Aeroportului ”Avram Iancu” Cluj, David Ciceo, a precizat că pasagerii TAROM au fost duși cu autocarele la Sibiu, unde sunt condiții mai bune de zbor. ”Așteptăm acum decizia Tarom, pentru că există posibilitatea să fie anulate cursele de la Cluj-Napoca și să fie mutată activitatea pe Sibiu, până când situația revine la normal”, a mai spus Ciceo.
Aeroportul Cluj este blocat de CEAȚĂ de marți dimineața - VIDEO
14 Comentarii
introduceti sistem performant de balizaj (.mai taiati din SPAGI ca sa fie bani).....si poate se va civiliza si aeroportul Cluj !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nu ceata de pe aeroport e cea ma mare problema ci ceata in capul celor mai multi di aceasta tara, e bine ca se mai gasesc si catva luminati, dar procentul e tot mai mic.
Inca suntem in evul mediu...daca vrem sa ne creasca culturile, asteptam ploaia (nu facem irigatii), daca vrem sa nu fim inundati, facem rugaciuni la biserica (nu facem diguri), daca vrem sa aterizam pe ceata, asteptam noaptea cand se ridica, nu investim in sisteme mai avansate.
Se asteapta de fapt ziua nu noaptea, cand temperatura urca si sunt sanse de dispersare a cetii
Curios cum Ucu Rus a facut o pista nou-nouta cu dotari din anii 60. Acum ori banii n-au ajuns ca s-a furat dupa obicei prea mult, ori proiectantul e de la partid si atata il duce pe el mintea. Posibil sa fie si ambele valabile.
exact, noi romanii asteptam luminita de la capatul tunelului :)) Dracule esti mai prost decat prevede Ciceo David. ori ii fi chiar el :))
Nu ILS ul are nevoie de upgrade ci sistemul de balizaj invechit (instalat la o pista noua)...
S.au inventat aeroterme si sisteme de ventilatii care disperseaza din ceata incat sa se poata ateriza in conditii de siguranta. Dar inca nu s.a gasit o firma de partid care sa le importe
vai de capu nostru. cum ii ceata cum nu mai merge aeroportul. da e bine ca , cica e aeroport international. adica international la ce? la conditii meteo probabil e un fel de aeroport regional. pe sapte ce sa mai zicem. ca doar managerii aeroportului nu iau in considerare faptul ca in ClujN din 12 luni 2 is cu ceata in zona aceasta. hai sictir!
reprezinti insusi limita de inteligenta a maimutei de Romania, Inainte de a guita imbecilitati imbecile pe aici pune dracu copitele si studiaza putin care ii treaba cu fenomenele meteo si aeroporturile! dar cel mai important verifica-ti IQ-ul inainte de a oface pe desteptu, sa nu ai surpriza sa dea cu minus!!! Asa pentru inteligenta ta subcutanata… Citeste mai departe
superba replica ;)
amice, LHR , JFK, EWR au si ele parte de ceata. pe langa astea, am aterizat in Zurich, pe o ceata mai deasa decat e acilea, si se vedea pista in plm ca la oameni. dar tu imbecilule care manaci seminte si iti faci dus doar cand ai dusMani in ignoranta ta retarda , esti de acord sa **** o ceapa ca roman si sa zici ca nu se poate sa fie bine. mie mi se… Citeste mai departe