Duminica 22 Decembrie

Angajata unui magazin din Cluj, cuvinte grele la adresa clienților: ,,Nu au 7 ani de-acasă. Oameni mai dificili nu am întâlnit


O dispută cu jigniri, mutată apoi în mediul online, s-a declanșat la un magazin Profi din Gheorgheni, între angajați și clienți. O vânzătoare le-a transmis celor care o critică pe ”colega” de la casă că ”oameni mai dificili ca gheorgheniști (n.red. locuitori din cartierul Gheorgheni) noștri nu am întâlnit”.

Inițial, o clientă a relatat că a avut o experiență negativă la Profi Mercur, în cartierul Gheorgheni.

Au un coș cu produse la jumate preț și doream să cumpăr ceva produse și eu. Stau la coadă și când ajung la casă să le plătesc casierița cu o ironie total flegmatică îmi zice că astea nu se pot cumpara azi că au fost puse ieri. Îi spun atunci de ce la ora 13:15 sunt încă expuse?? Ironia e că a zis ”Păi nu a fost cine să le strângă!”. Tot probleme sunt mai nou la acest magazin... Din păcate cred că mulți avem experiențe negatíve la ei!!!!”, a relatat Eva T.

Alți ”gheorgheniști” au spus că magazinul și personalul sunt de ”r..at”. Acest lucru a determinat-o pe Monica, colegă cu doamna de la casa de marcat să intervină și să spună unele lucruri care au agitat mai tare spiritele. 

Ți-aș zâmbi în față Claudia și te-as invita să faci parte din echipa de ra..t, poate tu ai fi mai competentă și ai face față cu brio! Sau poate ca nu...

Îmi cer scuze în numele colegei care a greșit. Și, da, sunt unele nereguli, dar chiar se lucrează la ele, ori nereguli sunt peste tot. Nimeni nu e perfect și din păcate lucram cu oamenii pe care îi avem după cum ați văzut. Se fac angajări, dar nu se înghesuie nimeni, iar dacă vine după o saptamana plecă, că doar e de lucru .....

Și vă mai spun ceva. Am lucrat aproape în toate cartierele Clujului pe alte magazine Profi, dar oameni mai dificili ca gheorgheniștii noștri nu am întâlnit. Se vorbește pe grup de cei 7 ani de-casa despre noi, dar credeti-ma că găsim între detergenți carne, cârnați sau patiserie, pe care nu binevoiesc ai noștri clienți sa le pună la locul lor după ce se răzgândesc, sau comportament de superioritate și vorbe jignitoare, pe care trebuie să le acceptăm cu zambetul pe buze… Din păcate astea nu se vad…”, a încheiat Monica.

Aceste comportament nu este o premieră. Știri de Cluj a scris în 2023 despre alt clujean jignit la acest magazin. 

Clujean jignit: ”PROFI Mercur, vizitați cu încredere, dacă doriți să fiți tratați cu bădărănie!”

Captură.JPG

Comentarii Facebook