Aqua Park Cluj - Cum va arăta Aqua Park -ul din Gheorgheni. Realitate sau vise? - FOTO


Aqua Park Cluj - Consiliul Local al Municipiului Cluj-Napoca va discuta, în ședința de marți, 5 martie, indicatorii tehnico-economici (studiul de fezabilitate) pentru construirea bazei de agrement – Aqua Park-ul din Gheorgheni (Becaș).

Potrivit documentului care va fi supus votului consilierilor, partea de interior a Aqua Park-ului va avea o suprafață construită de 20.900 de metri pătrați, iar partea exterioară va cuprinde bazine, spații verzi și alei pietonale desfășurate pe o suprafață de peste 100.000 de metri pătrați.

Aqua Park Cluj - Printre numeroasele variante de petrecere a timpului liber, iubitorii de apă, soare și aer curat vor avea la dispoziție opt tobogane acvatice – cu o capacitate de aproape 2.000 de persoane pe oră, bazine de relaxare, pool bar, un loc de joacă și o piscină pentru copii, locuri de odihnă cu șezlonguri sau hamace, restaurante și terase.

”Vedeta” Aqua Park-ului va fi fără îndoială toboganul King Cobra, un echipament cu o înălțime de 17,5 metri și o capacitate de 480 de utilizatori pe oră.

Vizitatorii Aqua Park-ului vor avea de asemenea la dispoziție o parcare cu peste 1.200 de locuri.

Aqua Park Cluj - Conform devizului general întocmit de SC Novelty AE SRL la comanda RADP Cluj-Napoca, valoarea estimată a investiției este de 198,2 milioane de lei (fără TVA). Costurile construcției și montajului sunt estimate la 125,5 milioane de lei (fără TVA), restul investiției reprezentând dotările.

Aqua Park-ul reprezintă prima etapă din cadrul Masterplanului Zona Verde – Est, proiect amplu care prevede realizarea etapizată a unui parc natural urban, a unui parc de recreere și a unei zone de activități sportive.

Fără să fie votat, prezentat mass-mediei pentru a fi dezbătut public, fotografiile au fost prezentate pe pagina de Facebook a primarului Emil Boc, într-o nouă demonstrație de imagine. 

52849962_2150017195087094_4400842904180883456_o.jpg

53211733_2150017148420432_7894645696777682944_o.jpg


Comentarii Facebook