Au colorat Clujul cu o idee simplă, dar de EFECT! Pubele stradale par dintr-o poveste - FOTO
Pubelele stradale din Cluj-Napoca au fost colorate cu ajutorul unei idei simple, dar de efect. Proiectul a ieșit atât de bine încât at trebui extins și la alte orașe.
Campania a fost inițiată de Daisler Print House și TiMAF, iar rezultatul pe măsură. Zeci de pubele stradale au fost ”decorate” cu autocolante pe care au fost printate ”de la personaje de film și până la simple motive tradiționale ori o serie întreagă de animale pe care cei mici să le poată recunoaște cu ușurință, batoane de ciocolată ori obiective de aparat foto, trunchiuri de copaci sau pahare cu limonadă, toate au fost elemente folosite de designerii și graficienii Daisler Print House implicați în proiect, iar rezultatele au fost peste așteptări”, a precizat Andi Daizler, de la Daisler Print House. Pe câteva dintre pubele au fost scrise mesaje pentru Capitala Europeană a Tineretului 2015
În proiect a fost implicată și comunitatea locală. ”De la începutul campaniei și până la încheierea perioadei de înscriere am primit numeroase propuneri de transformare a mobilierului urban, însă doar câteva au respectat termenii și condițiile impuse în cadrul competiției. Au fost alese două câștigătoare, respectiv Rita Henriques, o tânără care provine tocmai din Portugalia, mutată în Cluj-Napoca vara trecută, și Raluca Bârzu, designer la o companie de dezvoltare jocuri”, a mai spus Andi.
Rita a concurat cu ”seria de personaje artistice sau emblematice pentru Cluj-Napoca și Transilvania, în vreme ce Raluca a decis să se axeze mai mult pe un element familiar ei și a transformat celebrul joc “Space Invaders” într-o temă potrivită pentru lupta împotriva gunoaielor”, relatează Andi Daiszler.
Cele două tinere vor fi răsplătite cu bilete la super concertul James Blunt.
Autocolantele au o ”viață” de circa 6 luni, iar pe viitor Primăria Cluj-Napoca ar putea ”fura” ideea și să le decoreze în funcție de evenimentele existente în oraș.
Festivalul Internațional de Muzică și Artă Transilvania (TiMAF www.timaf.com) este „cel mai mare festival de artă și cultură din Transilvania” și a reunit la Cluj-Napoca între 3-19 Octombrie evenimente de amploare gândite pentru un public cât mai numeros. TiMAF continuă pe 31 octombrie cu super concertul acestei toamne, respectiv James Blunt la Cluj-Napoca la Sala Polivalentă.
3 Comentarii
Bai, am uitat sa va spun acele pubele fac parte dintr-o viziune urbanistica si de design in care erau gri inchis. Daca sunteti extrem de isteti si smecherasi intr-ale urbanului cool poate va ganditi, totusi, la altceva... Cum ar fi revopsirea (adica arderea de tot, topirea, pulverizarea ce vorbesc eu) a cuburilor de 2,3,4 si 5 metri cubi cu reclame… Citeste mai departe
Ba daca is faine is faine. Felicitari baieti, felicitari Timaf, felicitari Stiri de Cluj pentru ca promovati valoarea.
Numai asa se va vedea cine e cel mai bun si cine are idei.
Scrieti stiri la fel ca si pana acum si va citim. Super. Chiar sunt mandru ca sunt clujean cand vad idei asa faine.
Share de la mine.
Sunt chiar frumoase!