Miercuri 25 Decembrie

Banca Transilvania sprijină MagiCAMP prin aplicația BT Pay


Banca Transilvania se implică în proiectul MagiCAMP, prin contribuiția la un fond de urgență care ajută copiii cu afecțiuni oncologice şi familiile acestora. 

Pentru a încuraja donațiile, banca pune la dispoziție o modalitate nouă de strângere de fonduri, prin BT Pay. Mai mult decât atât, pentru fiecare donație făcută prin respectiva aplicație, Banca Transilvania va contribui cu încă 5 lei. Pot fi donate sume între 5 şi 500 de lei, în perioada 12 – 31 decembrie a.c., în care are loc campania MagiCAMP.

3 paşi necesari pentru a dona prin BT Pay: Descărcarea aplicației BT Pay din App Store sau Google Play; Înregistrarea unui card BT; Inițierea unui transfer de bani către numărul 0739 926 622, pus la dispoziție de MagiCAMP pentru această campanie. În secțiunea este necesară menționarea #MagicPay. 

Este unul dintre cele mai fericite momente ca bancher atunci când putem să ne implicăm în proiecte sociale şi să aducem o diferență palpabilă în viața de zi cu zi a copiilor care au nevoie de ajutor. Suntem alături de acest proiect din 2016 şi ne bucurăm că am avut ocazia să fim alături de MagiCAMP”, declară Ömer Tetik, Director General, Banca Transilvania.

Cu 5 ani în urmă organizam doar tabere pentru copii, să-i facem să uite puțin de perioada chinuitoare prin care treceau. Nu ne-am imaginat atunci că vom fi nevoiți să constituim un fond de urgență. Un fond pe care sa-l alimentăm constant şi din care sa putem ajuta familiile copiilor cu afecțiuni oncologice în cele mai grele momente: cand copiii au nevoie rapid de tratament, analize, transport la spital. Cu spriijinul Băncii Transilvania şi al tuturor celor care vor folosi aplicația BT Pay putem, în doar câteva secunde, să fim OMUL care nu numai ca nu-i lasă pe cei care au nevoie să să cada, ci îi ajută să se ridice”, spune Melania Medeleanu, fondator MagiCAMP.

BT Pay este primul wallet bancar din România, lansat de Banca Transilvania în ianuarie a.c. Aplicația are 12 funcționalități prin care clienții îşi pot gestiona facil şi non-stop, cu ajutorul telefonului, cardurile şi banii, precum şi să facă donații.

Banca Transilvania a alocat în 2018 peste 20 milioane de lei pentru proiecte destinate implicării sociale, pentru educație financiară şi antreprenorială, sport, cauze sociale şi cultură.

Comentarii Facebook