Bătaie de joc! O clujeancă relatează prin ce a trecut la Casa de Asigurări de Sănătate Cluj: „Îți amintești de vremuri când stăteai la rând pentru orice”


Cardul de sănătate este un document important prin care putem beneficia gratuit de analize medicale și consultații la medicul de specialitate. Însă, dacă îl pierzi și ai nevoie de o adeverință care dovedește că ești asigurat, va trebui să treci prin calvarul sistemului bugetar din Cluj. O clujeancă a relatat pentru Știri de Cluj experiența de care a avut parte la Casa Judeţeană de Asigurări de Sănătate Cluj. O instituție publică care pare să sfideze orice regulă a bunului simț. 

„Despre peripețiile prin care treci dacă dorești o adeverință care dovedește că ești asigurat pâna obții un alt card (în cazul în care ai pierdut cardul).

Sunt 4 numere de telefon în sistem la care nu răspunde NIMENI, am încercat de 50 de ori

Programul este 8-16.30, dar dacă vrei sa ajungi la ghișeu mai repede, adică să nu fie 40-50 persoane în fața ta, trebuie sa fii acolo la ora 7 când, din altă încăpere se eliberează numere de către o persoana care cred ca este și paznic și care te intreaba motivul pentru care ești acolo și eliberează numere diferite pentru cele 3 ghișee. 

Eu am avut nr 3 de la ghișeul A, cu numărul respectiv te duci în altă zonă a clădirii unde aștepți până la ora 8 când apar angajatele. Acolo apoi aștepți să-ți vină rândul, eu cu nr 3 am așteptat până la 8.45. În final după 2 ore, la 9, am primit adeverința care este valabilă doar 2 luni și cardul se eliberează în 6 sau mai mult, deci după 2 luni trebuie să treci din nou prin acest proces. Avantajul este că, pentru altă adeverință se pot trimite și pe e-mail dar cu timp de așteptare 7 zile lucrătoare. Deci, în orașul de cinci stele pentru a primi o adeverință ești teleportat cu 50 de ani în urmă și îți amintești de vremurile în care stăteai la rând pentru orice”, relatează clujeanca, pentru Știri de Cluj. 

Curg sesizările negative la adresa angajaților de la Casa de Asigurări de Sănătate Cluj

Instituția a primit o serie de recenzii negative și pe Google. Clujenii se plâng că trebuie să aștepte enorm pentru orice lucru minor și că angajații se poartă de parcă ar fi pe „moșia lor”.

„Luni, 29.01.2024, ora 11:45. Iau bilet la camera 1C. Prind ne C65. Numărul pe prompter e C54. Trec 25 de min, numărul e tot C54. Ușa de la intrare e deschisa larg, e extrem de frig în antreu. M-am pus jos pe banca metalica 1 minut, era extrem de rece. Am plecat în parcare la masina la 12:15 sa ma mai incalzesc si sa imi iau pranzul. Cred că mă întorc la 12:45 să vad ce a mai progresat. Dacă veniți aici, veniți cu răbdare, apa, servetele, baterie externa (daca nu va tine bateria telefonului) și ceva de mancare. Până sa intrați în camera e de așteptat.

Ar prinde bine să pună un contor inteligent, sa vezi pe site la ce număr de ordine s-a ajuns. Iei bilet de ordine la CAS, mergi să-ți faci cumparaturile, și alte treburi prin oraș. Te întorci când e gata. Sau să răspundă mai repede pe mail, să-ți trimită la domiciliu cardurile, să nu stai la coada la ghișeu pentru un card. La 13:55 am terminat. 2 ore. Ca sa îmi ridic cardul și să se încerce activarea cardului, eșuată că nu merge serverul. CJAS Cluj și CNAS profund dezamăgit”;

„Au încuiat ușa la ultimile 4 persoane. Fraților în ce țară trăim!? Pe banii noștri suntem sfidați și tratați mai rău ca animalele. Portărița este de o aroganță și nesimțire de nedescris. Chiar nu pot fi oameni demni puși în funcții publice în acest sistem!? Deci, nu există cuvinte la adresa acestor angajați. Încep lucrul la 8,30 și îți încuie ușa "nu închid", parca ar fi pe moșia lor. Deci există două ghișee la un județ întreg, cu program până la ora 16, iar ei la 15,45 au încuiat ușa în fața tuturor. Oare toți cetățenii sunt liberi dimineață!? Un sistem putred, mediocru de cea mai joasă valoare. Îmi pare rău de acest popor, că nu merită sa fie tratat atât de rău! Am fost marcată de o studenta care a început să plângă, că a așteptat ore ca să primească o informație. Nimeni nu a luat-o în seama. Angajații statului român sunt total lipsiți de empatie. Sunt multe de spus, dar fără rezolvare! GRAV!”;

„La foarte multe cabinete medicale nu merge serverul, nu se poate citi cardul de sănătate, nu se răspunde la telefon,nu interesează pe nimeni pacienții bolnavi!!!”;

„Bătaie de joc! Nu răspund la telefon, iar ca să prinzi intrare să întrebi de ce au făcut eroarea, când ți-ai plătit toate taxele, dar în sistem nu ești asigurat, ai șansele sa intri doar dacă vii de la 6 dimineața și aștepți 2 ore și jumătate până deschid, apoi încă 2 până te primesc... Dacă vii la ora 10 zic că nu mai ai șanse sa intri. Da, și avea dreptate cine a scris recent. Funcționarii sunt total sictiriți și fără empatie față de bătrâni, persoane bolnave, sau cu orice altă persoană care stă la coada cu ceasurile.. Se mai și rastesc, după ce nici măcar nu își deschid ghișeele după cum scrie pe orar, sau, cum am pățit, înainte de weekend, închid la 11 în loc de 14. Cel mai de batjocură sistem!!!”. 

Comentarii Facebook