Bilanțul lucrărilor de infrastructură din Transilvania. Vezi cât s-a lucrat la autostrăzile din zona Clujului
PSD Cluj a prezentat un bilanț al lucrărilor de infrastructură realizate în zona Clujului, în care este prezentat stadiul lucrărilor pentru fiecare tronson.
Surplacu de Barcău – Borș
Tronsonul are o lungime de 60.25 km, valoarea estimată fiind de 987,099,687.74 lei. Procedura a fost publicată în SEAP. Termenul de depunere a ofertelor - 09.07.2014.
Mihaiești - Suplacu de Barcău
Subsecțiunile 1 - 5 exceptând Tunelul Meseș are o lungime de 73.1 km. În prezent IPTANA revizuiește Studiul de Fezabilitate în vederea lansării achiziției contractului de proiectare și execuție. Termen: 30.11.2014.
Tunelul Meseș are o lungime 2.4 km. În prezent se lucrează la documentația de atribuire în vederea lansării achiziției contractului pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate. Termen: 07.07.2014.
Nădășelu - Mihăiești
Nădășelu – Mihăiești are o lungime de 16.5 km, valoare estimată este de 687,513,425.00. În prezent se lucrează la documentația deatribuire în vederea lansării achiziției contractului de proiectare și execuție a autostrăzii. Termen: 04.07.2014.
Gilău Nădășelu
Are o lungime de 8.7 km, costă 258.199.052,52, constructor este Asocierea S.C. Spedition UMB S.R.L. - S.C. Tehnostrade S.R.L.
Data de începere: 07.04.2014, data de finalizare contractuală: 07.04.2016. Contractul se află în perioada de proiectare (șase luni de la data de începere). În anul 2014, sunt alocați bani de la buget doar pentru proiectare (7.808.945,88 Lei). La solicitarea constructorului, se vor aloca atâția bani cât să acopere lucrările în 2014.
Finalizarea tuturor lucrărilor Câmpia Turzii – Gilău. Inclusiv Pod peste Someș.
Valoare estimată este de 76,917,479.57 lei. În prezent se lucrează la documentația de atribuire în vederea lansării achiziției contractului de proiectare și execuție a lucrărilor ce trebuie finalizate. Termen: 04.07.2014.
Ogra - Câmpia Turzii
Loturile 1, 2 și 3 au o lungime de 37.19 km, valoare estimată este de 1,568,543,410.00 lei. Procedura a fost publicată în SEAP. Termenul de depunere a ofertelor - 11.08.2014.
Târgu Mureș - Ogra
Loturile 1 și 2 au o lungime de 19.30 km, valoare estimată este de 665,671,725.00 lei. Documentația de licitație a fost transmisă la ANRMAP în data de 24.06.2014 în vederea validării acesteia.
Turda – Sebeș
(Autostrada Turda - Sebeș va lega Autostrada Transilvania de coridorul IV)
Lotul 1 are o lungime de 17 km, costă 541.739.137,21, constructorul este Asocierea Impresa Pizzarotti & C SpA – Pomponio Constructii SRL. Acesta a fost desemnat câștigător în urma reevaluării. De asemena, a fost aprobat Raportul de Re-evaluare. În data de 27.06.2014 a fost comunicat rezultatul procedurii.
După comunicarea rezultatului procedurii va trebui să așteptăm trecerea perioadei de depunere a contestațiilor (10 zile).
Lotul 2 are o lungime de 24.25 km, costă 460.019.281,44, constructorul este Asocierea RCM Costruzioni SRL – Imob Lux Construct SRL – Consinit SRL – Societatea de Construcții Napoca SA – Impresa Ferrara SNC Di Angela & Rosella Ferrara – T Dancor Rom Construct SRL – Shelter Construct SRL – Associazione Cooperativa Muratori & Affini Ravenna SCPA – Schiavo & C SpA – Eurocerad International SRL. Lotul 2 se află în prezent în reevaluare conform deciziilor CNSC și Curții de Apel București. Termen estimativ de finalizare a re-evaluarii - 07.07.2014.
Lotul 3 are o luingime de 12.45 km, costă 420.511.921,44, constructorul este "Asocierea Tirrena Scavi SpA – Societa Italiana per Condotte d’Acqua SpA".
Data de începere: 20.05.2014, data de finalizare contractuală: 20.03.2016. Contractul se află în perioada de proiectare (4 luni de la data de începere).
Lotul 4 are o lungime de 16.3 km, costă 470.004.894,83, cosntructorul este Asocierea S.C. PORR Construct S.R.L. - PORR Bau GmbH.
Data de începere: 20.05.2014, data de finalizare contractuală: 20.03.2016. Contractul se află în perioada de proiectare (4 luni de la data de începere).
6 Comentarii
Constat ca aproape toate termenele sunt depasite si daca mergeti pe teren = 0 barat !
Am avut placerea de a circula, acum 3 ani, prin Polonia. OK, bariera cu taxa de 8 zloty la revenirea de la Oswiecim (=Auschwitz) in Cracovia (8 PLN=aprox 8 lei), dar este autostrada!
Pana si tari malnutrite precum Slovacia si Macedonia au autostrazi pe rutele majore.
A'propos, polonezii si-au demis seful autoritatii drumurilor pentru intarzieri… Citeste mai departe
nu va mai lasati calcati in picioare de aceste lichele. astia trag de timp pana sa castige alegerile urmatoare . au trecut mai bine de 2 ani de zile si nu au fost in stare sa termine nici macar 1 km de autostrada....bine ca au facut peste 10 studii de fezabilitate ca si cum o sa faca toate autostrazile alea in 2 ani (timp in care aceste studii expira)dar… Citeste mai departe
A trebuit sa ma descotorosesc si de telescoapele originale de pe puntea spate, dupa ce anul trecut am inlocuit aproape toata puntea fata a masinii. 180000 km la bord, din care 60000 facuti de vechiul proprietar pe drumuri nemtesti. Acum, taxa lui VITOrio se traduce in circa 80 bani/litru in plus. Deci, musiu copy-paste, cand ne faci drumuri fara gropi… Citeste mai departe
multe povesti si praf in ochi . in realitate ne stergem cu acest bilant si cu PSD la fund. javre mincinoase ..... PSD cluj deja isi incepe propaganda comunista pentru prezidentiale .
Din cele relatate rezulta ca nu s-a lucrat nimic in ultimii doi ani .
Toate sunt iun stadii de proiectare sau licitare.
PSD va da ce meritati .