Blocați de 2 zile la Cluj, așteptând să zboare la Malaga. În Spania, măcar, pasagerii stau la hotel, pe plajă, dar nu li se spune adevărul
Peste 100 de pasageri ai cursei Wizz Air de la Cluj-Napoca spre Malaga așteaptă de 2 zile ca avionul lor să decoleze.
”Am rezervat un zbor cu Wizz Air pentru sambata, 7 Ianuarie, la 17:50h, de la Cluj la Malaga. Ne-au ținut pana la orele 23.00, spunând ca zborul are întârziere. Apoi ca se reprogramează pe data de 8 ianuarie la ora 19:30. Ne-au trimis la hotel si ieri, 8 Ianuarie ne-am pregătit toți pentru zbor la 19:30. Ni s-a spus ca va avea din nou întârziere, iar la 12.00 noaptea ne-au trimis din nou la hotel spunând ca se reprogramează zborul pe data de 9 la 11:30.
Suntem o suta si ceva de oameni care stam de doua zile in aeroport așteptând ca aceasta companie sa-si respecte contractul făcut cu noi”, ne-a relatat Emilia Gavrilas.
În Malaga, lucrurile stau la fel. Circa 150 de pasageri așteaptă să revină la Cluj-Napoca, dar de 2 zile sunt mutați de la aeroport la hotelul plătit de Wiz Air și înapoi. Oamenii speră că luni vor ajunge la Cluj-Napoca.
”Wizz Air are probleme serioase cu avioanele.
Se pare ca politica de a tine avioanele cât mai mult în aer e buna atât timp cât avioanele sunt noi. Acum însă după câțiva ani de rulaj avioanele celor de la Wizz Air încep sa aboseasca și apar problemele serioase.
Ieri avionul cu care trebuia sa venim la Cluj a fost anulat. Motivul a fost ca motorul stânga s-a defectat. Wizz Air a dat vina pe frigul de la Cluj.
Am fost sigur ca vor trimite alt avion dupa noi. Dupa cateva ore de asteptare, am fost anuntato ca zborul a fost amanat pe ziua urmatoare. Am fost cazați la un hotel frumos din Malaga pe plaja.
Azi am avut parte de o zi însorită și frumoasa.
M-am bucurat de un timp bun de relaxare.
Ăsta seara am ajuns din nou la aeroport cu gândul ca vom ajunge în sfârșit acasa. Am așteptat câteva ore la Check In și Security. Apoi am fost anunțați ca zborul a fost anulat pentru a doua oară.
Ne-am luat din nou bagajele și am fost aduși la hotel.
Mâine vom încerca din nou sa zburam spre casa. Vom merge din nou la aeroport. Vom sta 2 ore la Check In și 1 ora la Security Check. Apoi speram ca avionul sa plece spre Cluj.
Multumesc Wizz Air pentru prelungirea vacantei.
As fi apreciat o mai mare transparenta și sinceritate. Înțeleg ca sunt probleme tehnice care trebuie remediate. Prefer sa reparam avionul la sol decât sa avem probleme în zbor.
Dacă as fi fost în echipa Wizz Air as fi trimis un alt avion după pasagerii care așteaptă de 2 zile și care au fost puși în situația jenanta de a face check în de 2 ori și de ași lua bagajele înapoi după Security.
Pentru ca sa trimit un alt avion îmi trebuia doar un avion de rezerva. Sau as fi cerut ajutorul unor colaboratori de la Ryanair sau BlueAir sau EasyJet.
Dacă nu aveam bani sa trimit un alt avion dupa 150 oameni nerbdatori sa ajunga acasa as fi fost sincer și spuneam ca nu ne permitem și nu avem bani pentru a trimite alte avioane și ca trebuie așteptat 3-4 zile pentru repararea motorului defect.
Înțeleg limitările unei firme Low Cost.
Totuși în 3 zile ajungeam acasă și cu un autocar.
Nu înțeleg lipsa de transparentă și lipsa de respect pentru oameni.
La Call Center cei de la Wizz Air răspund doar după 10-20 minute ca sa te descurajeze sa suni. Nimeni nu stie nimic. Sa nu mai vorbim de faptul ca apelul e taxat cu aprox 1 Euro pe minut.
Eu sunt recunoscător pentru zilele de ședere în Malaga. Totuși mă gândesc și la toți oamenii care sunt aici cu copii mici, la cei care trebuia sa ajungă la o mormantare sau sa își vadă familia după câțiva ani de ședere în Spania.
Mâine dupa-masa (luni, 9 ianuarie) avem programat un alt zbor. Sper sa reușească sa repare avionul stricat și sa ajungem cu bine acasa.
Ce am învățat este ca nu poți sa controlezi ce ți se întâmplă dar poți sa controlezi cum reacționezi la ce ți se întâmplă.
De asemenea am învățat ca nu are rost sa te enervezi pentru lucruri pe care nu poți sa le controlezi.
E foarte important sa începi ziua gândindu-te la lucruri pentru care merita sa fi recunoscător”, a relatat și Marian Ruben, pe contul lui de Facebook.
5 Comentarii
Daca conditiile meteo,nu sant optime,nu merita sa riste viata pasagerilor.Comentati de-a P.U.L.A.
Aaahahaha, ce circ ieftin, tipic taranilor mereu furati :-)))
Firma slaba Wizz air , mare noroc pt toti clujeni ca avem si Blue air in Cj dupa multe plangeri legate de monopolul creat de wizz pe Ro dar putea fi si mai bn sa avem si rynair sau jet2.com compani low cost cunoscute in toata europa , propabil spagile nu au fost pe masura sa satisfaca conducerea aeropprtului si nu au mai ajuns la Cluj
Cetatene ,esti dobitoc ,stai jos 4!!
Are dreptate Cetatean. CEO de la Ryanair s-a plans de multe ori in interviuri ca i se pun bete in roate in Romania. Oare de ce?