Bloggerii din toata tara se aduna la Cluj-Napoca pentru a afla povestea brandurilor locale
Bloggerii din toata tara se aduna la Cluj-Napoca in perioada 9-10 septembrie pentru a afla povestea brandurilor locale, printr-un proiect initiat de blogul www.tvdece.ro.
"In ultimii ani online -ul a pus accent pe ceea ce insemna descoperirea Romaniei, prin proiecte care promovau tara si orasele. Noi am considerat ca la Cluj exista un pol economic, poate al doilea dupa Bucuresti, care merita scoas in fata.
Scopul nostru este ca bloggerii din alte orase sa vina sa vada ospitalitatea, sa discute cu cei din conducerea firmelor de succes din Cluj. De ce sa nu vada cum se face branza de Napolact si cosmeticele Farmec, care se vand pana si in China. In pregatirea acestui tur am aflat povesti foarte interesante care merita impartasite", a spus pentru Stiri de Cluj Alina Crancau, organizatorul evenimentului.
In cadrul "Cluj Brands Tour", bloggerii vor putea sa viziteze fabrici de renume pe plan national si chiar international, precum Farmec si Napolact, sa discute cu sefii Bancii Transilvania sau sa viziteze sediul Trilulilu, cel mai accesat site din Romania.
In tur mai sunt incluse si firmele Vitacom Electronics, Jolidon si mini-unitatea de productie Ursus.
Cluj Brands Tour este organizat cu sprijinul Primariei Cluj-Napoca, iar sponsorii sunt firmele care vor fi vizitate, iar parteneri: Best Western Plus Fusion Hotel, Autonom, Ludwig Bavarian Bierhaus, Starbucks si Webfactor.
0 Comentarii