Britanicii nemulțumiți de BREXIT sunt chemați să se mute la Cluj

 

Doi români au lansat o campanie prin care îi cheamă pe britanicii nemulțumiți de BREXIT să se mute la Cluj-Napoca. 

 

Adrian Docea şi Elena Hurjui au construit, într-un weekend, site-ul ”Transylvania Beyond”, și l-au promovat pe Facebook cu bani din propriile buzunare, scrie Go4it.

 

Dacă nu îţi surâde ideea să fii blocat pe o insulă împreună cu Boris & Nigel pentru tot restul vieţii tale, s-ar putea să avem un plan” - aşa arată una dintre reclamele de pe reţeaua de socializare.

 

Site-ul a fost construit de Adrian şi Elena într-un weekend. Campania de promovare a lui s-a dovedit mult mai populară decât s-ar fi aşteptat cei doi, iar succesul este, într-un fel, la fel de suprinzător ca victoria taberei Leave la referendumul privind Brexit.

 

Despre site au scris publicații precum The Guardian sau Business Insider. Adrian le cere companiilor din Cluj să finanțeze campania de pe Facebook.

 

30.000 de vizitatori şi peste 100 de emailuri în 48 de ore de la antreprenori şi tineri londonezi interesaţi să vină la Cluj şi să înceapă o companie aici. Totul cu un simplu sait construit în weekend şi 100 euro investiţi din buzunar în Facebook ads. Cluj, chiar nu se găseşte o SINGURĂ companie care să sponsorizeze o campanie online care să facă saitul mai vizibil şi să aducă antreprenori în oraş? Putem aduna o listă cu câteva mii de antreprenori britanici interesaţi să vină încoace. Hai, Cluj, că nu bate oportunitatea la uşă în fiecare zi!”, a scris Adrian Docea.

 

Cei doi tineri enumeră avantajele mutării la Cluj-Napoca: talent IT excelent care costă de trei ori mai puţin decât în Regatul Unit, taxe mici, viteză mare a internetului şi o ”surprinzătoare” calitate înaltă a vieţii la Cluj-Napoca.

Comentarii Facebook