Call-center la Curtea de Apel Cluj, in premiera, pentru justitia romaneasca!


Curtea de Apel Cluj va avea un call-center, in premiera pentru justitia din Romania, unde oamenii vor putea afla direct informatii despre procesele in care sunt implicati.

Call-centerul se numeste "Speak to Me" (n.red. Vorbeste cu mine) este dezvoltat in colaborare cu o firma din Cluj si va usura accesul persoanelor la informatiile de interes public.

"Acesta este primul call center cu generare dinamica a vocii in limba romana. Prin implementarea acestei aplicatii se urmareste imbunatatirea modalitatilor de comunicare catre persoanele interesate a unor informatii utile privind activitatea instantei, sistemul furnizand doua categorii de informatii", a afirmat Valentin Mitea, presedintele Curtii de Apel Cluj.

Angajatii de la call-center vor furniza informatii in legatura cu teremenele de judecata, solutia de la ultima sedinta de judecata, dar si alte informatii despre taxele percepute, actele necesare pentru intocmirea unui dosar si investirea cu formula executorie.

Numarul la care cei interesati vor putea suna este 0264.207.975, cu tarif normal.

In prima faza, proiectul va functiona pe durata a trei luni fara costuri si in aceasta perioada vor fi incluse in sistem toate Tribunalele si Judecatoriile aflate in circumscriptia Curtii de Apel.

Daca sistemul se va dovedi util, atunci Curtea de Apel Cluj l-ar putea achizitiona.

Comentarii Facebook