Când va fi terminată linia de tramvai din zona Bulevardului Muncii
Primarul Emil Boc a declarat că, în această vară, va fi dat în folosință al doilea tronson al liniei de tramvai pe porțiunea Piața Gării - Bulevardul Muncii.
”Termenul din contract de finalizare a liniei de tramvai este luna iulie, dar poate fi devansat. Graficul de lucrări e în termen, chiar dacă e mult necaz pe Bulevardul Muncii, trebuie să ne înțeleagă toți că mult a fost puțin mai este”, a declarat primarul Emil Boc, care a precizat că termenul de finalizare a lucrărilor este 18 iulie.
După finalizarea acestei investiții, Primăria Cluj-Napoca va lansa licitația pentru asfaltarea tuturor străzilor adiacente liniei de tramvai, din Mănăștur și până în cartierul Iris.
”Contractul de 20 de milioane de euro pentru refacerea tramei stradale aferentă liniei de tramvai s-a semnat. A fost documentația trimisă la ANRMAP , iar în luna iunie, cel târziu iulie, se vor depune ofertele. Încă nu a fost pus caietul de sarcini în licitație”, a mai spus Emil Boc, în emisiunea Știri de Cluj LIVE.
”Am semnat proiectul de modernizare a tramei stradale. Un proiect de 90 de milioane de lei, adică peste 20 de milioane de euro, care vizează pe bani europeni, contribuție 85% Uniunea Europeană, asfaltarea următoarelor obiective: strada Calea Baciului, strada Primăverii, Splaiul Independenței, strada George Barițiu, strada Horea, Piața Gării, strada I.L. Caragiale, strada Căii Ferate, strada Oașului, Bulevardul Muncii și strada Căpitan Grigore Ignat. Plus patru poduri: podul peste Canalul Morii, Pod Horea, Pod este Nadăș și Podul peste Valea Chintăului.
Acest proiect este semnat de primarul municipiului Cluj-Napoca și de Ministerul Dezvoltării Regionale. Astfel că putem intra în organizarea licitației, urmând ca apoi să trecem la implementare. Să sperăm că nu vor fi contestații”, a mai afirmat Emil Boc.
Din cei 90 de milioane de lei, constribuția nerambursabilă a UE este de 71 de milioane de lei, restul banilor fiind asigurați de la bugetul Primăriei Cluj-Napoca.
6 Comentarii
Ai dreptate VIO si eu zic ca e aproape inutilaresuscitarea liniei de tramvai mai ales ca un mic pariu imi spune ca nu va rezista un an de la darea in folosinta cand din nou Boc va face licitatii pentru reabilitarea liniei de tramvai. Era mai bine cu autobuse Apoi drumurile adiacente daca acum se face licitatia vor fi gata pe alegerile locale viitoare.
eu am tot avertizat pe-aicea.
sa vedem cum se va comporta linia de tramvai alatuarata sau uneori chiar suprapusa peste soseaua de centura.
cum vor astepta TIR-urile dupa tramvai la statii fara refugiu si altea alea.
ca sa ajungem in final la intrebarea: merita resuscitarea liniei de tramvai?
sau din start erau mai bune niste autobuse electrice?
si… Citeste mai departe
in primu rand aia nu e centura ca intra in oras...., o centura ocoleste orasul...
Boc asa a zis. Ca aceea e centura zalau-dej
Pai cum s-a semnat contractul de 20 mil E., cand inca nici nu s-a publicat caietul de sarcini?
PAI CUM DRACU SA NU FIE DEVANSAT CAND AI SCOS FIRMA POLONEZA SI AI BAGATO PE UDREA ??INAINTE LUCRAU OAMENII SI DUMINICA, ACUMA DACA VEZI 3 MUNCITORI PE TOATA LINIA, RESTU SUNT DUSI PE ALTE SANTIERE. DU-TE PLIMBA URSU