Când vor fi funcționale BENZILE REVERSIBILE din Florești? Un autobuz face 50 de minute până în DN 1

 

Directorul Companiei de Transport Public Cluj, Liviu Neag, a spus că, în prezent, numai benzile reversibile mai salvează traficul din Florești. 

 

Propunerea noastră a fost ca până la realizarea unui proiect, până la realizarea centurii și la inversiunea de sensuri, dimineața echipajele Poliției rutiere din Florești, de la Poliția locală din Florești și reprezentanți de la Compania noastră, vor sta în două puncte fierbinți ale Floreștiului pentru a face o oarecare dirijare a traficului pentru a uniformiza aceste blocaje și să ducă la reducerea timpilor de așteptare în trafic. 

 

Luni dimineața, de exemplu, linia 21 de pe Cetatea Fetei și până la ieșirea în strada Avram Iancu, pe DN 1, a făcut 52 de minute. Și noi ne-am speriat. Situația asta nu stă la mâna Companiei, nici la mâna administrației. Chiar floreștenii o spun, asta a fost boom -ul imobiliar. 

 

S-a ajuns la concluzia că în Florești nu mai este spațiu pentru un sens giratoriu. S-ar putea face unul, totuși, la intrarea în Florești dinspre Gilău. Blocajul se produce de la sensul giratoriu din Florești și ține până în zona Oncos”, a declarat Liviu Neag, directorul Companiei de Transport Public Cluj, joi seara la emisiunea Știri de Cluj LIVE.

 

El a explicat că blocajul apare la sensul giratoriu de lângă Primărie și la Unitățile militare. 

 

Acest blocaj este produs de cei care afluiesc din stânga și din dreapta spre principală, dar și de mașinile care vin de la Gilău și Luna, între 7 .30 - 8.30.

 

Am discutat cu cei de la Drumurile Naționale și ne vor prezenta săptămâna viitoare un proiect în care dimineața de la 6.00 la 8.00 sau la 8.30, din zona sensului giratoriu și până la unitatea militară, să se circule pe 3 benzi și după-amiaza de la 16.00 la 18.00 inversiunea să fie mutată spre intrarea în Florești.

 

Trebuie făcute aceste panouri de semnalizare și Primăria din Florești va finanța construcția acestora. Totul s-ar putea termina într-o lună, o lună și jumătate, și sper că ne va da un pic de suflu în trafic, până când va fi făcută și cetura din spatele Polus”, a mai spus Liviu Neag.

 

Acesta a adăugat că Primăria din Florești a promis că până în toamna anului 2015 ar urma să fie circulabilă centura Florești - Cluj-Napoca, prin spatele Polus. Acolo vor fi mutate și mijloacele de transport și presiunea pe DN1 se va ridica.

 

Planul Companiei de Transport Cluj: Preț UNIC pe abonamentele de transport în comun - VIDEO

Comentarii Facebook