Ce se întâmplă cu CFR Călători? Sute de pasageri au rămas în gara din Cluj-Napoca din cauza trenurilor întârziate!
Este haos total la CFR Călători, după ce pasagerii din întreaga țară au fost nevoiți să aștepte zeci sau sute de minute în gări și chiar și pe câmpuri din cauza trenurilor stricate sau întârziate.
Spre exemplu, 300 de călători au rămas blocați fără apă și aer condiționat într-un câmp, după ce locomotiva trenului București – Budapesta s-a stricat după o oră de la plecare. Oamenii au rămas în câmp în condiții groaznice, cu temperaturi de peste 45 de grade la soare, fiind nevoie chiar și de intervenția echipajelor medicale.
Un astfel de episod a avut loc și în gara din Cluj-Napoca, unde sute de oameni „leșinați” de căldură au fost nevoiți să stea în gară din cauza trenurilor întârziate. Mai mult, panoul de sosiri se transformase într-o glumă proastă undeva după ora 23:00, când absolut toate trenurile care urmau să ajungă sau să plece din gară aveau întârzieri de zeci sau sute de minute.
Oamenii s-au revoltat și au cerut explicații de la ghișeul de informații, însă angajatele CFR Călători nu puteau face prea multe decât să transmită mesajul standard: „Din motive tehnice, trenul X va întârzia 80 de minute. Ne cerem scuze”. Astfel că trenul care leagă Maramureșul de Cluj-Napoca a avut o întârziere de peste 80 de minute.
Motivul ar fi că locomotiva s-ar fi stricat. Totuși, clujenii spun că această rută a devenit în timp o adevărată aventură, deoarece nu este pentru prima dată când are loc o astfel de situație.
„În urmă cu mai multe luni am pățit același lucru. S-a stricat locomotiva undeva la 100 de kilometri de destinație, ne-au spus să chemam pe cineva să ne ducă unde vrem.”, a declarat un călător.
CFR Călători își cere scuze pentru disconfortul creat
În acest sens, CFR Călători a venit cu un mesaj în care își cere scuze pentru disconfortul creat.
„În contextul avertizărilor de caniculă și disconfort termic accentuat, emise pentru această perioadă de către Administrația Națională de Meteorologie, CFR Călători face eforturi susținute pentru menținerea în circulație a tuturor unităţilor de material rulant dotate constructiv cu instalații de climatizare.
Întregul parc de vehicule feroviare este verificat din punct de vedere tehnic – funcțional înainte de plecarea în cursă, pentru evitarea defectărilor în parcurs. În zilele cu temperaturi exterioare caniculare (de multe ori chiar și de peste 50 – 55 de grade C la soare) care se înregistrează la nivelul șinei și cutiei materialului rulant, dar şi din cauza deschiderii geamurilor în parcurs, instalațiile de climatizare riscă să nu mai poată asigura răcirea şi să funcţioneze în regim de ventilație”, se arată în comunicat.
0 Comentarii