Ce sfaturi ingenioase a primit un clujean exasperat că nu-i mai ajunge coletul comandat: „Nu plec până nu-l primesc, chiar de stau cu voi până la final”
Un clujean a relatat o experiență frustrantă în legătură cu serviciile de livrare oferite de Fan Courier. Acesta povestește că a așteptat mai bine de o săptămână pentru livrarea unui PC, dar, de fiecare dată când a contactat depozitul, i s-a spus că coletul său este „pe banda de sortare” și nu poate fi livrat. După mai multe vizite zilnice la depozit, în speranța că va obține informații clare, a ajuns în cele din urmă să ceară ajutor online.
„Salut. Am comandat un PC acum 1 săptămână și e livrat prin Fan. Cred că am zis destule, dar pentru cei care nu știu, FanCourier e varză a la Cluj. Voiam să vă întreb pe cei care ați mai avut de-a face cu ei cum ați rezolvat. Deja merg de 5 zile la rând la ei ca să aud tot că "e pe banda de sortare, n-avem ce să facem". Sesizări am făcut cu caru’ la București și la telefonul din Cluj nu răspunde nimeni.”
Ce probleme au avut clujenii și ce sfaturi i-au dat?
Probleme cu livrarea și întârzieri: Mulți utilizatori menționează că au avut de a face cu întârzieri semnificative, de exemplu, colete care au stat în depozite pentru mai multe zile sau chiar săptămâni fără a fi livrate. Unii au încercat să contacteze FanCourier prin telefoane, e-mailuri și sesizări, dar fără succes. Mulți au fost nevoiți să se deplaseze personal la depozit pentru a-și ridica coletele:
„Coletul trebuia livrat Luni. Marți – le-am dat șansa să-l livreze, dar nu s-a întâmplat. Miercuri – am sunat și am stat pe hold la ei câte jumătate de oră de fiecare dată, cu promisiunea că voi fi sunat de către ei pentru a-mi comunica ce au rezolvat. (Nu s-a întâmplat asta niciodată).”
„Joi - sunat din nou, același răspuns. Seara m-am dus direct la ei, unde cu greu mi-am păstrat calmul printre atâția oameni nervoși veniți pentru aceeași problemă.”
„Nu înțeleg ce s-a întâmplat în ultima vreme, azi l-am luat și eu în cartier pe un curier de la el să îl întreb unde mi-e coletul ca am vorbit la sediu și au zis ca il trimit. A zis ca e din București ca a venit sa ajute acuma, dar el de fapt mai avea capacitate sa ia pe zona asta, dar nu i-au dat… Numărul lor de contact nici măcar nu merge astăzi. Haos”
Sesizări la ANPC și intervenții externe: O parte dintre utilizatori au depus plângeri la ANPC, iar în unele cazuri acest lucru a dus la o rezolvare rapidă a situației, cum ar fi livrarea coletelor a doua zi după depunerea plângerii. De asemenea, alți utilizatori sugerează că este eficient să se implice și vânzătorul pentru a contacta FanCourier, având mai mult succes în a obține livrarea.
„Am făcut plângere la ANPC. Somehow a doua zi a fost livrat coletul, nu știu dacă a fost o coincidență sau a ajuns plângerea atât de repede la ei.” „Recomand direct ANPC dacă trece un termen rezonabil și nu ai nicio rezolutie.”
- „Am început să returnez comenzile care sunt expediate cu FAN... este timpul ca retailerii să învețe să folosească ceva decent... sunt dispus să plătesc să nu mai am de-a face cu firma aia de tot rahatul...”„Recomand ANPC și ANCOM, pentru că dacă mai au PC-ul și nu l-au pierdut/stricat/furat (am pățit, mi-au dat de pământ o mașină de spălat vase și aia e, comanda anulată, după 3 săptămâni de așteptat vești), să vezi cum se urgentează brusc treaba.”
Probleme la depozite: Unii utilizatori au povestit despre experiențele lor în depozitele FanCourier, care sunt descrise ca fiind haotice, cu cozi lungi și angajați obosiți sau supărați. Unii nu au reușit să primească coletele nici după ce au mers personal la sediu, fiind nevoiți să revină ulterior.
„Coletul trebuia livrat luni.
Marți – le-am dat șansa să-l livreze, dar nu s-a întâmplat.
Miercuri – am sunat și am stat pe hold la ei câte jumătate de oră de fiecare dată, cu promisiunea că voi fi sunat de către ei pentru a-mi comunica ce au rezolvat. (Nu s-a întâmplat asta niciodată). Tot miercuri seara am făcut sesizare online la ANPC (vă încurajez pe toți să faceți asta).
Joi – sunat din nou, același răspuns. Seara m-am dus direct la ei, unde cu greu mi-am păstrat calmul printre atâția oameni nervoși veniți pentru aceeași problemă. Le-am spus că nu plec până nu îmi ridic coletul, mai în glumă, mai în serios, chiar dacă asta înseamnă să rămân cu ei până la final de program și să mergem împreună în depozit. Au plecat până în depozit și în 10 minute au venit cu coletul, inițial îmi spuneau că e imposibil să-l ridic azi, poate mâine sau chiar poimâine. De ținut cont că și ei sunt simpli angajați, așa că nu merită să vă descărcați nervii pe ei, apelați la latura umană”.
Soluții pentru livrarea rapidă: Unii utilizatori au sugerat soluții precum redirecționarea coletelor către un FanBox, deoarece procesul de livrare în aceste locații este considerat mai puțin stresant decât livrarea la adresa de domiciliu.
Managementul defectuos: Mai mulți au remarcat faptul că există o lipsă de organizare și comunicare clară din partea FanCourier. De exemplu, unele colete au fost pierdute sau deteriorate, iar altele nu au ajuns niciodată la destinatar din cauza unor erori interne.Cei mai mulți clujeni au relatat diverse experiențe care ilustrează mai bine gravitatea situației și cum a reușit fiecare să își rezolve problemele în mod diferit. Multe dintre soluțiile menționate implică intervenția directă a magazinelor sau plângerea oficială la ANPC.
Experiențele frustrante ale clujenilor cu serviciile de livrare oferite de unele firme de curierat sunt o realitate tot mai prezentă, iar mulți dintre aceștia se confruntă cu întârzieri semnificative, lipsă de comunicare și dificultăți în a obține informații clare despre starea coletelor lor. Din păcate, pentru a rezolva aceste probleme, majoritatea sunt nevoiți să recurgă la măsuri extreme, precum plângerea la ANPC, intervenția directă a vânzătorilor sau chiar vizite zilnice la depozitele companiei. Deși unele dintre aceste soluții s-au dovedit eficiente, problema rămâne una gravă, iar clienții se așteaptă la o îmbunătățire a serviciilor, cu mai multă transparență și organizare.
23 Comentarii
Toti cei nemultumiti ca nu primesc comenzile la timp sa vina la mine . Va dau MUMU la toti in maximum 24 de ore . Oferta incepe maine 21.12.2024 si se incheie in 06.01.2025
Da?
@Nu mai plătiți cu CARDUL : de ce?
Comandati cu plata la livrare si anulati comanda daca se livreaza prin Fan Curier. Si mentionati la motivul anularii ca nu vreti livrare cu fan curier.
@ :
@ : exact
platiti doar la livrare
cine cumpara cu livrare fan curier este masochist
acum ca anpc a batut palma cu o firma care va vinde datele personale - trans sped, nici reclamatii nu se mai pot depune
ca sa iti faci cont iti trebuie mai multe acte decat pentru buletin si pasaport :)
scan dupa CI, poza HD cu persoana care vrea sa isi faca cont, etc
deci...poti trimite reclamatia prin posta sau depunere personal sau mail… Citeste mai departe
@opc: am depus reclamatie pe mail la secretariatul din cluj si a functionat, dar intr-adevar mi-a venit mail ca reclamatiile se depun la secretariat
trans sped spune clar ca iti pot folosi datele in scop comercial
deci nu imi voi face cont din pacate
Anulați comenzile cu livrare prin fan curier
Simplu
Nu mai cumpărați cu livrare prin fan curier
Simplu
Toate bovinele , toti taranii , toti frustratii isi comanda toate kkturile in noiembrie si decembrie . Stiu de la un sef de la Fan Curier ca in lunile astea se primesc 2200 , 2300 expeditii zilnic fata de 1600 , 1700 in restul anului . Si voi , gunoaielor , va plangeti ca nu va ajung in 2 zile beshinile ce le ati comandat ? Si cand va roaga curierii… Citeste mai departe
boss, si shafu' da' fan curier nu stie ca de sarbatori au varf de activitate?
tu ce spui aici? ca nu ei trebuie sa se pregateasca pentru ca sa faca mai multi bani
noi suntem niste nesi ca ne comandam cadouri de craciun/anul nou sau pur si simplu lucruri
'ten****mea de fancurist
@Jason Statham , curierul 2: gunoaie sunteti doar voi de la fan curier si prietenii
@Jason Statham , curierul 2: Esti bou!
Singurii serioși au fost casa de comenzi Cluj. Livrau prompt, îmbrăcați în halate albe ca medicii, cu troscolete aspectuoase și îngrijite, tot ce voiai, de la ness Amigo și dunakavics până la parizer rețeta originala din carne de vițel. Nu le dădeam ciubuc sau tips cum spun rezistii soros azi, le lipeam un abțibild cu tovarășu pe carnetul de partid… Citeste mai departe
@nelu v.: AIA DA A FOST HALIȚAȘ BASCULANTA DUMITALE
din pacate Fan Courier e cea mai proasta alegere in materie de curierat rapid in ultimele saptamani neseriozitatea domina la Fan courier Cluj, sa ai tu un depozit ultra-modern dar sa tii clientul in curte sa-si astepte coletul e o nesimtire totala, cu acel superdepozit angajatul trece curtea pe jos sa verifice daca ai colet sau nu, au ajuns rasul lumii.
fake news, am primit la timp coletele prin cargus si fan courier, sunt foarte profesionisti
@pop: ești ceva manager fancurr :)
Deci si eu i-am salutat din mers. Am comandat in alta parte acelasi lucru dar fara Fun livrator. De acum ma feresc sa mai am de a face cu ei. Foarte multa lume se plange de ei.