Ce spune Wizz Air despre întârzierile din ultima săptămână. Sute de clujeni au rămas blocați pe aeroporturi din cauza curselor spre Cluj anulate


După ce în ultima săptămână, sute de clujeni au rămas blocați pe aeroporturi ore în șir din cauza curselor Wizz Air spre Cluj care au avut întarzieri masive sau care au fost anulate, compania vine cu un răspuns oficial. 

„În ultimele câteva zile, spaţiul aerian european a fost grav afectat ca urmare a problemelor de gestionare a sloturilor aeroportuare, cauzate de fenomene meteorologice multiple şi simultane care au avut loc în întreaga Europă.

Aceste fenomene au afectat capacitatea autorităţilor de control al traficului aerian şi a Eurocontrol de a gestiona volumele de trafic la nivelul întregii industrii, ceea ce a condus la întârzieri şi anulări majore în întreaga industrie aeriană europeană. Aceste evenimente au afectat operaţiunile Wizz Air, precum şi operaţiunile altor companii aeriene, în întreaga Europă”, potrivit companiei.

Wizz Air susține că problema a afectat mai multe companii din industrie, însă se află în afara controlului acestora. 

„Ne cerem scuze pentru neplăcerile cauzate unora dintre pasagerii noştri, dar, din păcate, această problemă se află în afara controlului nostru. Wizz Air a fost pregătită să asigure pasagerilor săi operaţiuni de vară fără probleme; cu toate acestea, sistemul de control al traficului aerian pare să se confrunte cu probleme semnificative în această vară.

La nivel de industrie, suntem obligaţi să înaintăm aceste probleme autorităţilor relevante de gestionare a traficului aerian, inclusiv Eurocontrol, pentru a ne asigura că sunt puse în aplicare măsuri de atenuare adecvate, pentru a minimiza perturbările”, se spune în comunicat.

Cei care au fost nevoiți să-și rezerve singuri camere de hotel din cauza zborurilor anulate pot să obțină rambursarea cheltuielilor, anunță compania. 

,,Wizz Air face tot posibilul pentru a găzdui cât mai mulţi pasageri, dar, în cazul în care partenerii noştri externi nu pot sprijini toate cererile din cauza lipsei de camere disponibile, pasagerilor li se poate cere să îşi rezerve singuri cazarea.

Pasagerii pot fi siguri că vor putea solicita rambursarea cheltuielilor suportate, într-o sumă rezonabilă, prin intermediul site-ului oficial al Wizz Air”, afirmă reprezentanţii companiei.

Comentarii Facebook