Miercuri 18 Decembrie

Ce va conține cel mai mare parc comercial din Transilvania. Pandorf de Cluj va avea hypermarket, supermarket, mobilă și fast food-uri, printre altele FOTO


La târgul internațional de investiții Expo Real de la München a fost prezentat și proiectul Urbano Shopping & Living, dezvoltat de Urbano Group, o investiție estimată la peste 100 de milioane de euro. 

Proiectul va fi amplasat în Florești, urmând să devină cel mai mare parc comercial din Transilvania, cu o suprafață totală de 27 de hectare. Comercializarea acestuia este gestionată de Nhood România.

Două faze de dezvoltare sunt prevăzute în planurile pentru Urbano Shopping & Living, pe o suprafață de aproximativ 130.000 de metri pătrați. Peste 2.000 de locuri de parcări și 5 hectare pentru spațiile verzi vor fi esențiale pentru crearea unui spațiu prietenos pentru mediul și pentru locuitorii din zonă.

urbanoo.jpg

Ce vom găsi la Urbano Shopping & Living:

  • Comercianți cu amănuntul de mobilă și decorațiuni interioare – totul pentru casa si gradina;
  • Retailer major bricolaj – soluții de îmbunătățire a locuinței și produse de bricolaj;
  • Hipermarket cash & carry;
  • Supermarket;
  • Galerie comercială – retalieri de modă, încălțăminte, sănătate și frumusețe, sport, electronice, baby-shop, jucării, petshop etc;
  • Cafenea, cofetărie, restaurant;
  • Food Hub drive-in;
  • Centru de divertisment pentru familie – cultură și edutainment, agrement, centru sportiv interior și exterior;
  • Alte servicii – spații de birouri, servicii medicale, ospitalitate și locuri de evenimente, alte servicii în beneficiul comunității.

Proiectul s-a angajat să implementeze o serie de soluții technice de sustenabilitate care vor crește eficiența energetică. Mai mult decât atât, se vor construi și promenade, piste de biciclete, stații de autobuz.

urbano-2.jpg

Proiectul Urbano Shopping & Living este divizat în două faze de dezvoltare. Masterplanul pentru Faza 1, care va acoperi orizontul de timp 2024-2025, include operaționalizarea zonelor dedicate retailerului de bricolaj, hipermarketului cash & carry, supermarket-ului și deschiderea galeriei comerciale și a hub-ului de restaurante drive-in.

,,Am gândit Urbano Shopping & Living ca un concept unic ce integrează într-un mod armonios funcțiuni de comerț, servicii, divertisment dedicat familiei și spații verzi generoase, totul conectat la infrastructura locală”, spune Ruxandra Dragomir, Head of Development Nhood România.

,,Proiectul face parte dintr-o nouă serie de investiții, cu viziune pe termen lung, pe care le derulăm în zona metropolitană Cluj. Ne propunem să creăm  o nouă destinație de funcțiuni integrate și suntem încrezători că alături de un partener experimentat precum Nhood vom oferi comunității un proiect care vine în întâmpinarea nevoilor sale”, afirmă Ciprian Comșulea, Executive Manager Urbano Group.

Comentarii Facebook