Client revoltat de atitudinea agentului de pază de la un magazin LIDL din Cluj: „Rușine să vă fie!/Interzice accesul anumitor oameni în magazin”


Într-o sesizare pentru Primăria Cluj, un client al magazinului Lidl din cartierul Bună Ziua se arată revoltat de comportamentul inadecvat al agentului de pază de la supermarket. Potrivit acestuia, agentul ar interzice accesul anumitor oameni în incinta magazinului strict pe criterii de rasă. 

Ba chiar mai mult, deși i s-a atras atenția că nu este normal, acesta i-ar fi răspuns clientului că poate să cheme Poliția, fiind absolut sigur că nu va păți nimic. 

„Agentul de pază de la magazinul Lidl Bună Ziua interzice accesul anumitor oameni în incinta magazinului, bazat strict pe criterii de rasă. L-am somat să lase persoana respectivă să intre și mi-a răspuns că nici vorbă și că să chem Poliția. 

Era foarte sigur dânsul că nu o să pățească absolut nimic. Și fix nimic nu o să pățească, nici dânsul, nici conducerea magazinului, care este responsabilă. 

Și asta din cauza normalizării rasismului la nivelul autorităților locale, care în loc să ia atitudine și să sancționeze nerespectarea legii și discriminarea conform legilor în vigoare, legea 167/2020, face exact contrariul. Ia atitudine și sancționează persoanele cele mai vulnerabile și lipsite de apărare. Rușine să vă fie!”, se arată în sesizarea pentru Primăria Cluj, făcută duminică, 24 martie. 

Comentarii Facebook