Clienții DIGI, victimele unei tentative de fraudă. „Nu solicităm niciodată detaliile cardului bancar pentru rambursarea plăților”
Digi România a detectat o nouă tentativă de phising și își avertizează clienții cu privire la campaniile frauduloase demarate de atacatorii cibernetici.
„Stimate client, dorim să te informăm cu privire la o serie de campanii frauduloase, în cadrul cărora sunt utilizate abuziv numele și identitatea noastră vizuală, Digi Romania, cu scopul de a te înșela.
Începând din 15 mai am detectat o tentativă de phishing.
Important de știut:
1. Detalii false de rambursare: DIGI nu solicită niciodată detaliile cardului bancar pentru rambursarea plăților! O cerere de acest fel reprezintă o încercare de fraudă.
2. Identitatea vizuală: E-mailurile frauduloase imită identitatea noastră vizuală”, a transmis Digi România.
De asemenea, Digi România și-a informat clienții și cu privire la metodele prin care se pot proteja de aceste tentative de fraudă.
„Cum să te protejezi:
Verifică expeditorul! Fii atent la adresa de e-mail de la care primești mesajele.
Nu oferi date personale! Nu răspunde cererilor suspecte și nu introduce date financiare sau cu caracter personal pe site-uri nelegitime.
Raportează tentativele! Dacă primești un e-mail suspect, raportează-l imediat echipei noastre de suport.
Fii vigilent și asigură-te că deschizi doar e-mailurile primite de la surse de încredere și protejează-ți datele personale!
Securitatea ta reprezintă o prioritate pentru noi și te asigurăm pe această cale că depunem toate eforturile pentru a preveni și a te proteja împotriva tentativelor de fraudă!”, a adăugat compania.
0 Comentarii