Clienții DIGI, victimele unei tentative de fraudă. „Nu solicităm niciodată detaliile cardului bancar pentru rambursarea plăților”


Digi România a detectat o nouă tentativă de phising și își avertizează clienții cu privire la campaniile frauduloase demarate de atacatorii cibernetici. 

Stimate client, dorim să te informăm cu privire la o serie de campanii frauduloase, în cadrul cărora sunt utilizate abuziv numele și identitatea noastră vizuală, Digi Romania, cu scopul de a te înșela.

Începând din 15 mai am detectat o tentativă de phishing.

Important de știut:

1. Detalii false de rambursare: DIGI nu solicită niciodată detaliile cardului bancar pentru rambursarea plăților! O cerere de acest fel reprezintă o încercare de fraudă.

2. Identitatea vizuală: E-mailurile frauduloase imită identitatea noastră vizuală”, a transmis Digi România.

De asemenea, Digi România și-a informat clienții și cu privire la metodele prin care se pot proteja de aceste tentative de fraudă. 

Cum să te protejezi:

Verifică expeditorul! Fii atent la adresa de e-mail de la care primești mesajele.

Nu oferi date personale! Nu răspunde cererilor suspecte și nu introduce date financiare sau cu caracter personal pe site-uri nelegitime.

Raportează tentativele! Dacă primești un e-mail suspect, raportează-l imediat echipei noastre de suport.

Fii vigilent și asigură-te că deschizi doar e-mailurile primite de la surse de încredere și protejează-ți datele personale!

Securitatea ta reprezintă o prioritate pentru noi și te asigurăm pe această cale că depunem toate eforturile pentru a preveni și a te proteja împotriva tentativelor de fraudă!”, a adăugat compania. 

Comentarii Facebook