Vineri 22 Noiembrie

Cluj: Angajatele de la Oficiul Poștal din Mănăștur s-au certat sub ochii clienților. Una nu voia să muncească

 

Două angajate de la Oficiul Poștal 15, din cartierul Mănăștur, s-au certat sub ochii clienților, pentru că una dintre ele nu voia să muncească. 

 

Tocmai am facut o sesizare la posta romana, sunt curios daca cineva o sa ia atitudine sau nu:

 

”Astazi (Marți) 12.09.2017, in jurul orei 13:30, m-am prezentat la oficiul postal numarul 15 din Cluj-Napoca, cartierul Manastur sa-mi ridic premiul pentru ca am circulat fara rovinieta (tin sa precizez ca am primit hartie ieri si scria negru pe alb: ”incepand de azi ....”, dar astazi de dimineata dupa ce am asteptat la coada aproximativ 40 minute, iar doamna de la posta dupa ce a cautat prin mai multe locuri mi-a zis sa revin mai tarziu). 

 

Si de data aceasta am asteptat aproximativ 15-20 minute pentru ca era un singur ghiseu deschis, mai era o doamna la ghiseu si inca o doamna care se plimba de colo-colo (daca putem spune asa). La un moment dat, doamna care se grabea sa ne serveasca a rugat-o pe doamna să deschida si ea ghiseul, aceasta a inceput sa vorbeasca urat (chiar daca era mai tanara), si uite asa am asistat noi cei 6, 7 oameni, care asteptam la coada, la discutia dintre dansele gen: ”Nu-mi spune tu mie ce sa fac, ca nu esti sefa mea. Daca vreau lucrez, daca nu nu, ca acuma plec etc”. Dupa aproximativ 10 minute pur si simplu nu am mai rezistat si i-am cerut dansei sa-mi zica numele, dar nu a vrut si s-a ridicat de pe scaun si a plecat mai in spate. Am insistat de mai multe ori sa-mi zica numele spunandu-i ca o sa fac o sesizare in acest sens... Vazand ca nu vrea sa-mi zica numele am incercat sa-i fac poza, atunci a plecat in spate zicand ca ea cheama politia iesind pe o usa in partea din spate.

Pur si simplu mi se pare de neimaginat sa raspunda unei persoane mai invarsta ca ”daca vrea lucreaza daca nu nu, ca nu este sefa mea”, sau ”e treaba mea ce fac, vezi-ti tu de ale tale”, dansa chiar a rugat-o frumos sa deschida si ea ghiseul, a adus si argumente vazand ca vorbeste urat gen: ”Uita-te cati clienti am servit eu, timp in care tu ai tot iesit, ba ai mancat, ba ai vorbit la telefon etc...)”.

 

Pe ghiseu scria ”program cu publicul 12:00-18:00”, si dumneaei a ”deschis” ghiseul la ora 13:37. Va rog doar sa va uitati pe camere in intervalul orar 13:15-13:50 - 12-09-2017.

 

Probabil a sunat la politie si sunt sigur ca aveti datele mele acolo ca doar le-am dat cand am ridicat procesul verbal --ma rog putea sa fie si o bomba pentru ca pe hartia de notificare nu scrie ce este de fapt acolo.

 

In speranta ca cineva o sa citeasca acest email si o sa ia si anumite masuri.

 

Va multumesc, 

 

Ovidiu L.”.

 

Clujeanul a dat ca exemplu alte unități care lucrează cu publicul, din domeniul privat, unde clienții sunt serviți rapid. 

 

La ... aproximativ 30 de oameni sunt serviti în 15 minute de 2 angajati, la Posta Romana 5, 6 oameni sunt serviti in 30 minute de 2 angajati, daca nu ma credeti pe cuvant va rog sa mergeti in jurul orelor 18:00 la ... si vedeti cati oameni ridica produse de la ei, dar la Posta Romana anumiti oameni pur si simplu se cred atotputernici si ca li se cuvine postul respectiv (probabil au fost pusi cu pile si se cred indestructibili).

 

Ar fi foarte fain acuma sa se ia efectiv inregistrarile de la orele respective si sa se urmareasca atitudinea doamnei respctive fata de colega dansei, ceva de neimaginat. Parerea mea este ca doar luand atitudine putem schimba ceva”, a mai scris clujeanul.

Comentarii Facebook