Cluj-Napoca: Modificări pentru fluidizarea traficului în 20 de zone ale Clujului
Comisia de Circulație din Cluj-Napoca a aprobat modificări în 20 de zone ale orașului.
1. La intersecția străzii Mirăslău cu Donath se reorganizează benzile, astfel încât să se asigure 2 benzi la intersecția Miraslău cu Fântânele, respectiv 2 benzi de circulație dinspre Fântânele spre Donath;
2. str. Ialomiței, între str. Dâmboviței și Pasaj Aurel Vlaicu reconfigurare benzi carosabile pentru asigurarea spre pasaj a 2 benzi carosabile, față de unica bandă existentă;
3. Calea Dorobanților (zona trecerii de pietoni de la Școala Simion Bărnuțiu)- lărgire trotuare în dreptul trecerii de pietoni;
4. str. Observatorului- Republicii: corectare trotuar pentru creșterea razei la efectuarea virajului la dreapta de pe str. Observatorului spre str. Republicii;
5. str. Observatorului- Republicii: revizuire mod de funcționare a semaforului în sensul creșterii capacității de ieșire a autovehiculelor de pe str. Republicii în str. Observatorului, prin viraj de dreapta;
6. Calea Dorobanților- str. Anghel Saligny: lărgire trotuar astfel încât să nu mai parcheze autovehiculele pe Calea Dorobanților până în dreptul str. Anghel Saligny și să împiedice vizibilitatea la ieșirea în Calea Dorobanților;
7. str. Valea Fânațelor- zona Auchan: reorganizare circulație deoarece str. Fânațelor are lățime care nu permite circulația în dublu sens și nu are trotuare;
8. str. Petofi spre bd. 21 Decembrie 1989: se va realiza o trecere de pietoni acolo unde se termină trotuarul și se vor desființa parcările pe o lungime de 25m înaintea trecerii de pietoni propuse;
9. str. Câmpina-Plevnei: reoganizarea totală a trecerilor de pietoni din intersecție care momentan ajung în 2 insule de spațiu verde;
10. str. Lunii zona scolii Waldorf- lărgire trotuar în dreptul trecerii de pietoni;
11. str. Teodor Mihali- interzicere viraje la stânga pe străzile adiacente, respectiv interzicerea virajelor la stânga de pe străzile adiacente pe str. T. Mihali;
12. Calea Dorobanților, între Aleea Bibliotecii și Teodor Mihali- instituire sens unic pe 4 benzi, spre str. T. Mihali;
13. str. Constantin Brâncuși între str. Mihail Veliciu și Piața Cipariu- asigurarea la coborâre a 2 benzi carosabile prin interzicerea staționării;
14. str. Fabricii de Zahăr- Ialomiței: realizare sens giratoriu provizoriu;
15. str. Fabricii de Zahăr- Banilor: modificare prioritate de circulație actuală (str. Fabricii de Zahăr-Banilor) în sensul ca circulația pe str. Fabricii de Zahăr să fie prioritară;
16. Piața Lucian Blaga- parking: revizuire mod de semaforizare trecere de pietoni;
17. str. Dacia- Horea: suplimentare și reamplasare corpuri semafor vehicule mai aproape de intersecție;
18. pasaj Aurel Vlaicu- reorganizare traseu autobuz;
19. str. Giordano Bruno-Corneliu Coposu: revizuire funcționare semafor si asigurare vizibilitate in intersectie;
20. str. Donath- Paul Ioan-Bucura: reorganizare intersecție, semnalizare, lărgire, revizuire parcări.
33 Comentarii
Mai bine ar muta oglinda convexa vizavi de pozitia actuala de pe Dorobantilor. Acolo nu vezi nimic, fiind departe, pe stanga ajuta pe cei de pe Saligny.
Pct. 3.
Cum fuidizezi traficul (cui?) prin largirea trotuarului pe Dorobantilor?
Ioiiii cee bineeeeiiii laaaa cluuuujjjjjjj.
Boc si functionarii sai, plus politia rutiera si nationala, sa se duca dracului. Tocmai am dat intr-o groapa nesemnalizata, o lucrare mai bin zis, pe str. Cuza Voda. Politisti idioti care amendati soferii cand gresesc dar administratorul drumului nu-l amendati cand ne supune riscurilor. Politisti mai incompetenti ca in Romania, dar mai ales ca in Cluj,… Citeste mai departe
Stai linistit, exista comisia de circulatie din care fac parte si politisti de la rutiera, acolo se trag firele si in functie de cati bani trebuie sa se sifoneze se implementeaza tot felul de bazaconii si monstruozitati, ii doare la basca ca iti rupi masina sau evenimente din cauza drumurilor clujene.
Pt. Primăria Cluj Napoca va dau exemple de trasee folosite de conducătorii auto: Dunării Venus Baladei Sp.Militar; Bistriței Venus Progresului Sens G.Marasti; Calea Turzii Vulcan Engals Tache Ionescu Rebreanu etc. Vă întreb de ce faceți împotriva oamenilor; de ce trebuie sa mergem doar pe străzile principale;la ora 14 sub pod Vlaicu erau mașini până… Citeste mai departe
Sper ca nu esti pacala ala care blocheaza o banda pe mihali sa intre pe venus
Nu sunt cel din fata ta sub pod Vlaicu aștept de 20 de minute( cu X6 ești cu clio sau fiesta că nu îmi dau seama)
In cluj a crescut mult numarul cetatenilor...degeaba strigati impotriva lui boc ca oricine vine nu face peste noapte nimic..iar problema eglomeratiei e oriunde in lume in mariile orase...daca aici faci 45 de min sa treci orasul sa fii fericit..in alte tari stai in coloana 45 de min pt cativa km...nu inteleg ce atata revolta,voi nu vedeti ca in cluj… Citeste mai departe
Todore...n-ai somn ?Ne crezi prostalai care merem dimineata la servici si dupa-aia acasa la televizor linga o bere la pet ??Iti enumar citeva orase in care adevaratii gospodari,nu cum este piticul au reusit sa face cite ceva:Oradea,centura plus patru pasaje de nu le vezi capatul.Sibiu,centura,Arad,centura,Brasov,centura plus sensuri giratorii si eliminarea… Citeste mai departe
Pentru circotasii care n-au somn;
"Geiger, în asociere cu un partener german, a desfa?urat în perioada iulie 2008 - aprilie 2011 lucrari de constructie ale centurii ocolit otoare a Sibiului în regim de autostrada, pe o distanta de 14,86 km, beneficiar fiind CNADNR.
Noua constructie a autostrazii s-a efectuat dupa standarde europene, ca centura… Citeste mai departe
Tudore, nu peste noapte asteptam sa se faca ceva, asteptam de 16 ani. Nu s-a facut nimica notabil, nici un pasaj, doar niste giratorii pricajite, bune si alea dar nu indeajuns. Nu mai spun de podul Portelanul, Taietura Turcului, o rusine de asemena ce s-a facut pe Memo, Horea, o batjocora doar pentru sifonarea banilor catre Kiati si Diferiti cu pretul… Citeste mai departe
Incompetentii corupti din primarie schimba sensuri, semafoare si marcaje pe exact aceleasi strazi care exista de 100 de ani!
Incompetentilor, degeaba schimbati din 2 in 2 ani sensurile de mers pe strazi si faceti cate un marcaj, ca strazile tot alea raman, iar masinile tot mai multe.
Trebuie facute centuri si tunel, nu revopsite marcajele de pe… Citeste mai departe
In orasul nostru nu se vor rezolva problemele din trafic nici in urmatorii 50 ani ...Inca cateva propuneri :
1.Sens unic ,str.Louis Pasteur ( de coborare de la senzul giratoriu , str Zorilorcu Pasteur ,ptr ca str.Marinescu este deja cu sens unic la urcare )
2. str.Marginasa ,tot in zona ,strada care este imposibil de folosit in ambele sensuri.(cred… Citeste mai departe
Am citit citeva rinduri din pompoasele masuri si mi-a fost de-ajuns.Gainarii marca piticul gargarist.Ma asteptam la masuri serioase de genul:POT(procent de ocupare al terenului)de doar 20%(20%constructia,20%parcari,20%trotuare si alei,20%spatiu verde,20%rezerva).Apoi obligativitatea rechinilor imobiliari sa prevada in proiecte drumuri cu MIN.4benzi… Citeste mai departe
As dori sa il intreb pe domnul primar de ce nu ia in considerare crearea unor pasarele pt inlocuirea tracerilor de pietoni (acolo unde e posibil). Cel mai bun exemplu ar fi sensul giratoriu de dupa piata marasti. S-ar putea construi o pasarele in forma de stea de mare cu puncte de urcare cobarare la toate trecerile de pietoni existante acuma, iar deasupra… Citeste mai departe
Daaa, pasarele ne trebuie noua?
Ar trebui sa folosesti putin si trotuarul... care e ingustat pana la 1 metru, are stalp de curent in mijloc si 3 masini parcate la fiecare 10 metrii.
Pasarela e, deci, inutila si costa multi bani.
Noi vom face metrou, ca e mai ieftin ca pasarela si mult mai practic. Din cauza ca nu sunt spatii libere pentru statii… Citeste mai departe
Nu se mentioneaza nimic despre trecerea de pietoni de la parking-ul de pe Dorobantilor. Acolo trebuie montat un semafor. Deasemenea, Dorobantilor cu Teodor Mihali, semaforul nu mai functioneaza de pe la ora 21 sau 22 in conditiile in care intersectia e circulata destul de intens. Acolo ar trebui ca semafoarele sa functioneze non stop. Virajele la stanga… Citeste mai departe
Degeaba faceti restrictii, astea inseamna un labirint imens, adica din punctul A in puntul B in loc de 1000m vom face 3000m, ocolind inutil, pentru acelasi timp de asteptare. Poluare, cost al carburantului consumat, aglomeratie in trafic, risc exponential pt pietoni, uzura drumului , nervi, viteza etc...
2-3 masuri utile:
1. Toata lumea… Citeste mai departe
Daca se circula bine cand nu e scoala eu propun sa desfiintam scolile.
In locul lor am putea face biserici, unde sa ne rugam la Unul Dumnezeu Atotputernic sa rezolve aglomerati. Sta in puterea Sa sa rezolve. Daca fiecare crestin sta 8 ore in biserica, 8 ore la servici si 8 ore doarme aglomeratia din trafic dispare de la sine.
Rugati-va Domnului!
Stimate jocker,ai inceput bine si ai terminat prost.Masina e o necesitate si un plus de confort in viata omului.Nu-l restrictiona ci creeaza-i conditii.Nu ne obliga sa renuntam la masini si sa trecem in masa la biciclete ca in China anilor 60.Posteaza mai rar ca dai idei la incompetentii din primarie !Te rooog.
Mai Vasile, masina e o necesitate, dar nu pentru circulat in oras.
In oras exista autobuze, biciclete, mers pe jos.
Daca stai doar cu curu in masina dupa cativa ani nu ti mai poti vedea ***** din cauza burtii.
Macar se încearcă ceva, poate ajutați si postacii cu ceva comentarii pertinente, de bun simt.
BOC si echipa ta,faceți ce credeti ca-i bine pt fluidizarea traficului,suntem mândrii ca avem posibilitatea sa trăim in acest oras minunat.
Ai si tu benbeu cu nr de MM si te dai prin Cluj, esti mandru tare, faci selfy si pui pozele pe wall sa te vada satul ca te-ai ajuns, taranoi mandruu!
Esti deja primul bou, citește comentariul meu,si astept alt fel de postac.
Daca prima scremere a fost inteligibila, adica obedienta pana la penibila, asta de mai sus e chiar "mandra". Tarane, ai dus branza sa te treaca clasa 1-a?
Rahat cu apa rece, o frectie la picior de lemn. Unde-s parkingurile promise in urma demolarii pestilentialelor garaje? S-ar elibera bulevarde intregi si ar castiga cate-o banda pe sens, dar ce tot intreb aiurea, nici lala de pe Negoiu nu-i gata de 5 ani de zile, ce sa mai faca altul. Nu asa se face edililor, ce faceti voi e o harmalaie si un haos de… Citeste mai departe
garajele raman,se va promite din nou demolarea lor in preajma alegerilor locale din 2020,dar apoi se va renunta iar,asa s-a intamplat in ultimii 3-4 ani.