Duminica 22 Decembrie

CLUJ - Pacienta unui centru de îngrijire a vârstnicilor din Gilău a fost „pierdută” de angajații acestuia. „Am pierdut-o, acum venim să o recuperăm”


O reclamă negativă la adresa unui centru de îngrijire a vărstiniclor , circulă insistent pe Facebook. Centrul de îngrijire a vârstnicilor se află în localitatea Gilău. 

Angajați „de coșmar” la centrul de îngrijire a vârstnicilor din Gilău

Clujenii care au avut de-aface cu acest centru spun că mereu li s-a vorbit urăt de către angajații de acolo. De pildă, un clujean a spus că atunci când le-a adresat asistentelor întrebări legate de costuri, angajatele au avut o atitudine foarte negativă, răspunzându-i bărbatului într-un mod foarte dezinteresat. Defensiva asistentelor întrebate de preț a venit în momentul în care clujeanul ar fi spus că prețul este exagerat de mare, comparativ cu ceea ce oferă propriu-zis pachetul de îngrijire a vârstnicilor. Se vorbește că aparținătorii achită sume de peste 1.000 de euro pe lună. Nu este singurul care a declarat că felul în care comunică angajații centrului lasă mult de dorit.  

În papuci de casă și fără haine de iarnă, a bătut la ușile localnicilor. Bătrânica nu știa nici de unde vine, nici unde vrea să ajungă

Marți, 22 februarie, centrul a revenit din nou în atenția clujenilor, când cineva a raportat un incident neașteptat. O bătrânică în papuci de casă și fără haine de iarnă pe ea, a părăsit fără știrea nimănui. Doamna a fost găsită de un localnic după ce bătrâna ar fi bătut la ușa casei lui pentru a se adăposti de frig. Bătrânica a fost primită și așezată la masă. S-a dovedit apoi că femeia suferă de unele boli psihice. Nu știa nici de unde vine, nici unde merge, nici măcar numele nu și-l cunoștea. 

„Am pierdut-o, acum venim să o recuperăm”

Vecinii din zonă au un grup de Whatsapp în care îamenii au început să discute incidentul de ieri seară. Un membru al grupului și-a dat seama că bătrâna este o acientă a centrului de îngrijire din comună și a sunat acolo imediat ce a realizat ce s-a întâmplat. 

Răspunsul angajaților a fost cât se poate de relaxat și flegmatic „am pierdut-o pe doamnă, acum venim să o recuperăm”, au spus aceștia, conform unui articol Media9

Vestitul centru își „rătăcește des” pacienții

Nu este pentru prima dată, spun locuitorii din sat, când „vestitul centru”  își rătăcește pacienții. Ei nu sunt supravegheați și „evadează”.  Probabil nicio parte din suma exorbitantă plătită de aparținători  nu ajunge la partea de supraveghere. Acesta a fost un caz fericit, întrucât bătrânica a ajuns în casa unei persoane de încredere care a acționat imediat ce a primit-o pe aceasta în casă. 

În zonă este și o pădure, care ajunge până la lacul Gilău și mai departe. Cum ar fi fost dacă doamna, al cărui nume nici ea nu și-l cunoștea, ar fi luat-o spre pădure, ce s-ar fi întâmplat, cine ar fi fost tras la răspundere pentru eventualele vătămări ale pacientei, dar mai ales, cum credeți că ar fi reacționat angajații centrului „probabil relaxați”, a răspuns un locuitor al Gilăului. 


Comentarii Facebook