Duminica 22 Decembrie

Clujean accidentat în Florești, acuză Asirom că nu a fost despăgubit CORECT - FOTO

 

Un clujean care a fost implicat într-un accident în Florești, fiind lovit din spate și proiectat într-un alt autoturism, susține că a fost păcălit de Asirom.

 

Acesta susține că dosarul de dauna RCA a fost solutionat ”în mod unilateral, mârșav si nedemn de o societate de asigurari.

 

In speranta ca mai exista verticalitate, responsabilitate si corectitudine in aceasta tara, ca nu mi se arunca in scarba niste leuti ca si unui milog, doresc sa mediatizez cazul, cel putin pentru a informa potentialii viitori pagubiti despre modul in care se rezolva dosarele la ASIROM. Mentionez faptul ca am pe rol o petitie la ASF cu finalitate pe data de 26.11.2017. Joi, 16 noiembrie, s-au implinesc exact 8 saptamani de la accident”, ne-a relatat Peter Kerekes.

 

După accident, cei de la Asirom au făcut o evaluare, dar nu după seria de șasiu. Aceasta a fost refăcută apoi și a fost luată în calcul seria de șasiu și datele reale ale autoturismului Seat. La prima evaluare valoarea de piață al autoturismului din 2002 era de 1.699 de euro, iar la a doua a ajuns la 2.292 (vezi în subsolul știrii evaluarea).

 

Proprietarul mașinii a cerut un deviz de la Service -ul Premium Cars, care au spus că reparațiile costă 23.307 lei, lucru neacceptat de cei de la Asirom.








 

Autoturismul nu se poate repara la valoarea considerata de catre cei de la ASIROM, insusi devizul celor de la PREMIUM CARS este dovada clara! Autoturismul meu a fost victima unui accident in care au fost implicate alte 2, in urma caruia a rezultat avarierea fata-spate. Cea mai grava consecinta a accidentului, adica descentrarea autoturismului catre fata-dreapta (foarte vizibil la portiera spate-dreapta si luneta stanga), nu este nici macar consemnata in prima constatare facuta de catre dl. Inspector Vele Adrian, nu este nici contorizata de catre ASIROM, chiar daca am solicitat un proces verbal suplimentar de constatare ! Nu am primit nici macar un raspuns in acest sens !

 

ASIROM, fara a avea acceptul meu pentru modul de solutionare al dosarului de dauna, a efectuat plata a 7.905,16 RON in contul meu curent ! Se intelege clar de ce anume ASIROM, prin intermediul operatoarei de la call center-ul ASIROM, in mod premeditat, m-a ademenit la sediul ASIROM Cluj. Adica pentru a completa borderoul de plata cu suma de 16.261,46 RON, comunicata telefonic pe data de 02.11.2017 la ora 11:03:03, convorbire care a durat 413 secunde, de pe numarul de telefon 0264481041 (informatii verificabile la VODAFONE). In acest mod josnic, nedemn de o institutie controlata de ASF, ASIROM a obtinut contul meu curent si posibilitatea accesului la bifa care trebuia sa dea acceptul la plata. Era singurul mod prin care le putea obtine, din moment ce, asa cum am precizat, nu mi-am dat in niciun fel acordul pentru solutionarea dosarului de dauna la suma de 7.905,16 RON. În orice caz, atunci cand este vorba de o contradictie intre suma completata si cea prezenta in oferta scrisa a ASIROM, lucrurile ar trebui sa fie oprite si lamurite imediat, nu solutionate unilateral dupa mai bine de 10 zile de la completarea borderoului de plata ! Cel putin asa ar trebui sa fie intr-un stat de drept, democratic.

 

Desi am facut o petitie in acest sens, nu am primit nicio informatie privitoare la punerea la dispozitie a convorbirii telefonice mai sus amintite. Daca ASIROM se considera o societate curata si nu are nimic de ascuns, ar trebui sa dea dovada cel putin de transparenta. 

 

Am solicitat deja bancii blocarea accesului la acesti bani (7.905,16 RON), intrucat eu nu am acceptat solutionarea din partea ASIROM in acest mod a dosarului de dauna in cauza, considerand suma ca pe o plata partiala !

 

Apelez la logica dvs. : daca nu exista bifa pusă de către cei de la ASIROM, cum anume se soluționa dosarul meu de dauna? Intelegeti de ce anume aceea bifa exista totuși? De ce anume ASIROM a premeditat totul? Altfel ASIROM nu avea contul meu și posibilitatea de a pune bifa. Altfel nu mergeam in niciun fel sa completez borderoul de plata ! Ma înțelegeți de ce anume sunt revoltat? ASIROM era singura interesată, cea mai câștigată! ASIROM nu s-a comportat fair play nici atunci cand mi-a identificat masina, nefacand-o dupa seria de sasiu.

 

Considerati ca este demna solutionarea ASIROM ? Este corecta favorizarea vinovatului, in detrimentul pagubitului ?”, se întreabă păgubitul.



 

Mai jos puteți vedea evaluarea modelului făcută de cei de la Asirom.



Comentarii Facebook