Clujeancă, jefuită de un livrator! Femeia susține că rămas fără jumătate din comandă: „Nu este prima dată”
O cititoare Știri de Cluj a semnalat o situație neplăcută în legătură cu o comandă făcută prin intermediul aplicației Glovo. Potrivit mesajului transmis, curierul care a livrat comanda ar fi furat jumătate din produsele comandate.
Incidentul a avut loc pe data de 2 ianuarie, în jurul prânzului, când clujeanca a plasat o comandă de la McDonald's Iulius Mall, în valoare de 150 de lei. La livrare, a primit doar produse în valoare de aproximativ 70 de lei.
„Am fost jefuită de curierul Glovo, Marcel. Mi-a furat jumate din comandă! Atenție la curieri!”, a semnalat clujeanca.
„Curierul a fost foarte agresiv în vorbire. Când am observat că punga era udă, l-am întrebat ce s-a întâmplat, iar el a spus nervos că este vina celor de la McDonald's. Am sunat la McDonald's pentru clarificări, iar ei mi-au confirmat că au fost pregătite două pungi pentru livrare. Cu toate acestea, noi am primit doar una”, a declarat femeia pentru Știri de Cluj.
Se pare că nu este prima dată când clujeanca a întâmpinat probleme cu livratorii.
„Nu este prima dată când comand de la Glovo și nu primesc toată comanda. Am făcut o reclamație, dar nu s-au luat măsuri. Cei de la Glovo nu par să fie interesați de ce se întâmplă cu banii noștri. Glovo răspunde de curier, dar nu am putut da de ei.”, a transmis clujeanca pentru Știri de Cluj.
Potrivit acesteia, curierii străini sunt, în general, mai corecți și mai civilizați. Cu toate acestea, de data aceasta experiența cu un curier local a fost una neplăcută.
6 Comentarii
data viitoare cînd mai vine bulangiul, ia tigaia și arde-l.
Comoditatea costa. Asa-i trebuie!
Fă reclamație acolo în aplicație proasta poliiiii și se rezolvă, s-au trăiești degeaba pe pământ
@Andrei: sau
Asa ca e mai bine ca a lipsit o punga. Cine stie ce boli asiatice aveati pe acolo.
Zi merci de sărbători fi mai bun alți dau bani la fitness să slăbească