Clujenii le pot da "note" functionarilor de la ghiseele Primariei: "nesatisfacator", "bine", "foarte bine" - VIDEO
Centrul de Informare pentru Cetateni de pe Strada Motilor nr. 7 este dotat cu astazi cu un sistem electronic numit "Controlor de opinie", cu ajutorul caruia clujenii vor putea sa ii "noteze" pe functionarii de la ghiseu cu "nesatisfacator", "bine", "foarte bine".
Pe biroul fiecarui angajat de la Centrul de Informare va fi montat acest dispozitiv care contine o fotografie, numele complet al functionarului, precum si 3 butoare marcate cu "nesatisfacator", "bine", "foarte bine", care pot fi actionate la finalul "intrevederii" cu angajatul primariei.
"Dispozitivul este electronic si transmite datele unei statii centrale care inegistreaza ora, statia si mesajul transmis. In acest fel, fiecare cetatean care intra in legatura cu functionarii de la CIC va putea, la finalul intrevederii sa dea o "nota", sa aprecieze in aceasta marja calitatea serviciului de care a beneficiat", anuntat reprezentantii primariei Cluj-Napoca.
Datele obtinute vor putea fi folosite pentru a afla care este opinia cetatenilor despre primarie, dar si pentru desemnarea titlului de "angajatul lunii".
Sistemul de monitorizare a "satisfactiei" cetatenilor a fost montat la Centrul de Informare pentru ca ghiseele de acolo sunt cele mai solicitate de catre clujeni. "Saptamana trecuta au apelat la serviciile CIC 8.106 persoane, iar anul trecut, am avut in total 196.079 de solicitari, dar anul acesta vom depasi aceasta cifra, pentru ca avem ghisee in plus fata de anul trecut", anuntat reprezentantii Primariei Cluj-Napoca.
Sistemul instalat va fi testat gratuit timp de o luna, iar abia apoi va fi luata decizia achitizionarii. "Pretul va fi stabilit in functie de complexitatea optiunilor pe care le dorim, in regim de abonament lunar", mai spun reprezentantii administratiei locale.
0 Comentarii