Clujenii se plâng de calitatea serviciilor de transport de pe ruta Turda - Cluj: ”Ambii furnizori procedează la fel de josnic”
O femeie care face zilnic naveta de la Turda la Cluj se plânge de serviciile slabe pe care le oferă firma Fany, cea care deservește această rută.
Practic se vând abonamente, dar și bilete, fără a fi puse la dispoziție autobuze suficiente. Cei care pleacă din prima stație ocupă tot mijlocul de transport în comun, care nu mai oprește și în următoarea stație, pentru că este plin.
Oamenii rămân și cu banii dați și fără transport, trebuind să apeleze la ”rechinii” care fac zilnic drumul Cluj - Turda.,
”Este o problema mai veche de vreo 13 ani de când fac naveta și afectează o parte din navetiști. În momentul de față e vorba de firma Fany, dar în trecut era Alis. Ambii furnizori procedează la fel de josnic.
Firmele acestea nu își pot onora serviciile pentru abonații lor. Plătești un abonament degeaba. Ca să poți beneficia de serviciile abonamentului trebuie să aștepți până la 2 ore în stație. Autobuzele vin pline și nu mai opresc în a 2-a stație.
În primii 2 ani ai navetei mele, zilnic întâmpinam situația aceasta. Așteptam 2 ore în stațiile din Observator sau Cipariu, treceau microbuzele și nu puteau opri. Nu înțeleg modul în care au fost gandite abonamentele acestea. Dacă ei s-au văzut cu banii în mână nu se mai gândesc să îți furnizeze serviciile, nu le mai pasă de abonați. Pur românesc.
Rugămintea mea este să promovați ideea de profesionalism și omenie. Nimeni nu se mai gândește să fie om și să nu mai dobândească câștiguri prin vicleșuguri și durerea altora.
Practic eu am plătit degeaba acest abonament că va trebui să mă descurc cum pot, să merg cu ocazii, să dau alți bani. În situația mea sunt foarte mulți. În cele 2 ore de așteptare aud povești foarte triste ale oamenilor care au o situație și mai grea ca a mea”, ne-a relatat Daniela Rațiu.
Rutele de transport județean sunt scoase la licitație de Consiliul Județean Cluj, care nu mai urmărește calitatea serviciilor oferite. Clujenii se plâng de multe ori că autobuzele nu vin și firmele nu respectă contractul.
Consiliul Județean Cluj a reclamat, de asemenea, că firmele spun că transportul nu este rentabil și că sunt firme care au renunțat la contract, din acest motiv.
11 Comentarii
Daca aveati un primar ca Boc era demult rezolvat. Aveati metrou pe sub Feleac, cu peron pe partea dreapta si Ariesul navigabil, sa se poata merge pana la Campia la Lidl cu ferryboat
Autocare vechi care put în interior,șoferi smardoi în comportament, călători necivilizați...
No, dapoi bagati-i pe toti taranii din Turda in seama !! Un oras plin de courvee...
:::)::)))::)))
Scriu si eu poate vede cineva interesat si rezolva situatia. In Strasburg daca nu vine autobusul, iei trenul. La fel si de la Cluj la Turda, ce, trenuri nu-s ? Aer conditionat, priza pentru iFon, poate sa opreasca in toate statiile si tot ajungi mai repede, ca bariera se lasa (bun, la Strasburg e cu lumini, nu mai au bariere) ca sa treaca trenul inaintea… Citeste mai departe
@nelu v.: Eu am fost din Cluj la Turda cu trenul. Dar ia prea mult timp. Am mers pana in Campia Turzii cu trenul, apoi cu Ratutul pana in Turda.
A trecut baba cu colacii. Aceste firme, apărute ca ciupercile după ploaie, cu logistică cu tot, au fost pentru a închide gura celor nemulțumiți de stricarea, plănuită, a CFR-ului. Prețurile erau imbatabile.
Acum cîțiva ani citeam că se-ntîmplă la fel în Franța; închiderea liniilor secundare de trenuri și apariția autobuzelor peste noapte la prețuri… Citeste mai departe
@Tudor: Cfr-ul e platit din taxe si impozite. Altfel ar fi mai scump decat autobuzul.
@Tudor: Preturile din Elvetia arata cat costa de fapt trenul nesubventionat. Te costa mult mai putin sa mergi singur cu masina.
Poate sa-i multumeasca lui Iohannis, guvernului si parlamentului, care nu lasa alte autobuze pe ruta. Iar rechinii sunt si ei ilefali.
@.:
@.: Eh, nu chiar ilefali. Ocefali sau telefali ok, dar nu poti spune despre cineva ca e ilefal. Asa ceva nu e mrubos.