Clujenii sunt nemulțumiți de Sameday: Din cauza voastră fetița mea nu își primește cadoul de Crăciun!
Clujenii încearcă să sune la liniile de telefon ale firmei de curierat Sameday, dar nimeni nu răspunde.
”Se pare ca cei de la firma de curierat Sameday nu mai pot fi contactați pe nici un număr de telefon, toate având ton ocupat, inclusiv curierii”, ne-a relatat un cititor.
Pe pagina de Facebook a firmei sunt foarte multe plângeri.
”Mulțumesc Sameday. Din cauza voastră fetita mea nu își primește cadoul de Crăciun”.
”NU am primit comanda de o săptămână va rog rezolvati!”.
”Suntem umiliți pe banii noștri, bătaie de joc, oare de ce nimeni nu ia măsuri la câte reclamații sunt????”.
”Am stat 2 ore jumătate în așteptare azi, 4 apeluri, v-am dat și 2 mailuri și absolut degeaba, nu se sinchiseste nimeni sa raspunda, statusul nu se schimba sau se schimba în sensul ca expeditorul nu ar fi predat coletul meu, e cineva în stare sa raspunda?!”.
”O bătaie de joc. Să nu îți răspundă nimeni nimic bătaie de joc. Din greșeală am trecut ceva greșit la adresă și de 10 zile încerc să rezolv și nimeni nimic coletul este în depozit și nici măcar nu m-au sunat să mă întrebe doamnă ce facem cu coletul e adresă greșită care e adresa sau ceva. Bătaie de joc. Înțeleg că e bina mea dar nimic mai frate”.
20 Comentarii
Cat tupeu, nu esti capabil sa-ti treci adresa si faci gura ca nu ti se livreaza
Sunt tembeli care au comandat la "easybox" in perioada asta, pai daca-s comenzi mai multe decat compartimente ce vreti sa le facem? Nici nu binevoiesc sa-si ridice rahaturile decat dupa o zi, pai cine-i de vina? Aveam 3 locuri in box si vreo 80 de colete, nah pai eu ce sa va fac daca nu v-a dus capul ca o sa fie aglomerate in perioada asta? Spuneti… Citeste mai departe
ANPC ce faceti? Dormiti?
Toti taranii cocliti comanda in ultima clipa in cea mai aglomerata perioada a anului pentru firmele de curierat si apoi se plang ca nu si au primit prostiile comandate in ziua si in minutul cand vroiau ei . La sediul unei firme de curierat am asistat la o mostra de cea mai pura prostie , o taranca venita la oras ii spunea angajatului firmei de curierat… Citeste mai departe
Comandati cu plata la livrare. Daca nu incaseaza decat cand livreaza au tot interesul sa se miste mai rapid. In plus daca iti aduce cadoul de Craciun dupa anul nou nu-l mai ridici si gata, sa se descurce.
Ce-i cu graba asta de 24 decembrie? Vi s-au rupt hainele, s-au stricat telefoanele, etc. fix acum la toti? Cum de nu in februarie sau octombrie?
Asa patiti cand vi-i lene sa mergeti cu autobuzul pana la magazin.
Eu am comandat acum o lună o rochie de seară neagra cu strasuri și paiete si abia acum am primit-o. Nu ma incape de niciun fel si doar am specificat dimensiunile. Plus ca pare refolosita.
@Nea Ion: Eu am comandat-o pe ma-ta. In pielea goala. Si am donat si cateva jeturi de sperma pentru gura ta, sa mananca si ea ceva. Semnat: Nea Ion originalul.
Easybox cu plata la livrare. Nu se pierd coletele. :)) si acasa cu plata la livrare.
@Gifi: Clar Easybox - pentru Easy-Boss :) , da e el mai convenabil, dar nu poti comanda colete mari si se mai intampla sa iti lase coletu la alt easybox daca cel ales de tine e plin.
Despre Sameday eu am decat cuvinte de bine, isi fac treaba corect, cei care se plang de termene sa invete ca perioada asta e cea mai aglomerata din an, alaturi de Black… Citeste mai departe
@Marian G.: Pai daca stie ca sunt perioade aglomerate, atunci firma care vinde, de comun acord cu firma de curierat cu care are colaborare, sa instiinteze clientul, atunci cand face comanda, despre data la care o va primi. In felul asta, clientul va sti sa comande ceva care ii va ajunge la data dorita sau nu.
@Gifi:asa am făcut și eu dar vad ca încă nu mi-o venit
Eu am comandat prin ei si in 2 zile mi_au livrat produsele. Problema e la ei dar cred ca si la clienti. Cand lasi totul pe ultima saptamana ca restul de 98% a po****tiei iti cam asumi. Si daca nici nu esti atent ce comanzi si unde si scrii gresit adresa...pai sunt livrari mai importante in perioada asta.
@Mucilici: Pai daca stie ca sunt perioade aglomerate, atunci firma care vinde, de comun acord cu firma de curierat cu care are colaborare, sa instiinteze clientul, atunci cand face comanda, despre data la care o va primi. In felul asta, clientul va sti sa comande ceva care ii va ajunge la data dorita sau nu.
@Mucilici: nu este vina oamenilor care comandă în ultima suta de metri îi vine lor k nu îi interesează ei numai să-și iau salariile
Sunt pe locul 2 ca si debandata si indeferenta fata de clienti dupa fancourier.
@geniul: Nici cu Cargus nu mi-e rusine. Probabil au o lupta intre ei, ca sa dovedeasca ce firma de curierat e mai penibila si jenanta. Si care isi bate joc cel mai mult de clienti.
@Ics: fan curier la fel.obraznici si nu raspund la tel.dqcq nu ai auzit tel când qu sunat ei ramai fără colet. Nu mai răspund la telefon