Clujenii vor putea urmari online stadiul in care se afla documentele pe care le asteapta de la Primarie
Primaria Cluj-Napoca pune la dispozitia cetatenilor un sistem online de verificare a stadiului de procesare a documentelor.
Serviciul este destinat celor care au documente la care asteapta raspuns. "Spre exemplu, un cetatean care are o cerere de certificat de urbanism si doreste sa stie unde este in procesare documentatia sa, va putea intra pe site-ul primariei, unde va accesa linkul special creat pentru Registratura (buton in dreapta sub Vreme), va introduce in campurile existente informatiile cerute (numarul de inregistrare pe care-l primeste fiecare, data si numele sau) si va afla intreg parcursul documentului sau de la inregistrare, pana la momentul prezent", sustin reprezentantii administratiei locale.
Prin acest instrument de lucru, conducerea primariei vrea sa faca mai transparenta activitatea functionarilor. "Speram in acest fel sa demontam acea legenda potrivit careia in Primarie nu se finalizeaza actele pentru ca sefii de servicii sau primarul nu semnează actele. Pe de alta parte consideram acest serviciu foarte important pentru ca oamenii sa aiba informatii in mod continuu cu privire la actele pe care le solicita municipalitatii", a declarat primarul Sorin Apostu.
Introducerea noului serviciu a fost gratuita si a fost asigurata de serviciul strategii de informatizare din cadrul primariei si furnizorul de software al municipalitatii.
0 Comentarii