Compania Wizz Air, acuzata ca si-a batut joc de pasagerii din zborul Roma - Cluj-Napoca. VEZI marturiile pasagerilor!
Pasagerii din cursa Wizz Air, Roma - Cluj-Napoca, au povestit ca au fost sechestrati 3 ore in avion si mai apoi au fost abandonati in aeroportul Fiumicino, din Roma. Zborul a avut o intarziere de 20 de ore.
Cursa trebuia sa decoleze de la Roma, vineri seara, in jurul orei 19.55, si urma sa aterizeze la Cluj-Napoca la ora 22.30. Pasagerii au trait, insa, un adevarat calvar, care s-a incheiat sambata la ora 16.00, cand avionul a ajuns in cele din urma la destinatie.
Pasagerii au fost imbarcati cu 40 de minute intarziere si tinuti in avion circa 3 ore, timp in care pilotii au dat ture pe pista si au facut alimentarea, cu oamenii la bord. Initial li s-a spus ca este vorba de o defectiune tehnica, dar apoi explicatiile s-au schimbat.
"Versiunea pe care ne-au dat-o ei este ca avionul avea o defectiune tehnica si nu putea sa plece. Realitatea este cu totul alta auzita de la echipaj. Echipajul a plecat ieri dimineata (n. red. vineri) de la Cluj la Londra, de la Londra a mers la Roma si de la Roma trebuia sa se intoarca la Cluj. Dar echipajul, care are dreptul sa faca doar 12 ore de zbor, a depasit programul. Ce au facut! Ne-au imbarcat cu intarziere ca de obicei. Ne-au tinut 40 de minute pe pista, au invartit avionul, iar apoi au intors inapoi si au parcat. Au facut alimentare cu toti oamenii in avion, fara pompieri afara. Nu ne-au permis sa coboram. Am fost sechestrati in avion 3 ore, iar in momentul in care oamenii au cerut apa si hrana, au dat numai pe bani", a povestit una dintre pasagere, dupa aterizarea avionului pe Aeroportul International Cluj-Napoca.
Pasagerii au fost debarcati la Roma, in jurul orei 23.00, dar fara ca echipajul sau responsabilii de la Wizz Air sa se ocupe de ei, sustin oamenii.
"Ne-au dat jos din avion. Nu ne-au explicat prea multe, doar ca s-a terminat carburantul, ca trebuia sa vina un inginer si nu a venit. Ne-au dus pana la urma inapoi in aeroport. Politia a vrut sa ne dea afara din aeroport, noroc cu un tanar italian, ca pe romani nu ii considerau deloc. Acest baiat italian a spus ca aceasta companie ne-a tinut fara apa, fara nimic in avion, circuland pe pista, invartindu-se pe acolo. Am mai stat vreo doua ore in aeroport si am ajuns dupa 2 noaptea la hotel. Avionul trebuia sa plece la 19.55, am plecat la 2.30 la hotel. Trebuia sa mergem la 5,30 inapoi in aeroport, ne-au spus ca nu este chip de plecare si ne-am dus inapoi in hotel sa mai asteptam. La ora 9.00, am facut micul dejun platit de companie. Asta trebuie sa recunoasteam ca nu ne-au cerut bani. Prima data au spus ca se pleaca la 8.00, dupa aceea la 10.00, in sfarsit la ora 12.00 eram din nou in aeroport. Nu a fost fum, au spus ca a fost ceva zgomote la motoare", a mai povestit o pasagera.
80 de persoane din zborul Roma - Cluj-Napoca au strans o lista de semnaturi pentru a putea face o plangere in Italia impotriva companiei Wizz Air.
Pasagerii sustin ca astazi pilotul le-a spus ca nu i-a abandonat pe aeroport, ci s-a pierdut si nu i-am mai gasit.
Intarzierea de 20 de ore a cursei a facut ca alte doua zboruri sa fie amanate cu 11 ore. Acelasi avion trebuia sa plece sambata dimineata, la ora 6.00 spre Treviso, Italia, dar a decolat abia la ora 17.00, cu 11 ore intarziere.
Pasagerii din zborul spre Dusseldorf trebuie sa astepte ca acest avion sa revina la Cluj-Napoca, pentru a putea ajunge si ei la destinatie. Cursa trebuia sa plece la ora 10.30.
Oficialii companiei Wizz Air nu au putut fi contactati si nici nu au trimis un comunicat de presa prin care sa explice ce s-a intamplat!
5 Comentarii
Si eu am fost cu avionul Wizzair in prima zi nu-mi placeu avioanele la intoarcere cand am ajuns acasa i-mi placeau avionele inclusiv si Wizzair cel mai Wizzair
felicitari 85 de bani dar un milion mincinos
nenorocita comanie
E foarte frumao sa sari in apararea wizzair (probabil in calitate de angajat, ca altfel nu inteleg motivatia). Problema este ca pentru Cluj nu ai alta optiune, decat sa mergi cu Tarom in Bucuresti, iarl de acolo in sfarsit ai de unde alege.
Legat de pret, teoretic e mic, daca cumperi cu un ani inainte. Pretul nu este insa pentru un zbor cu intarziere,… Citeste mai departe
Intradevar, WIZZAIR-ul are foarte multe intarzieri, lucru stiut de toata lumea. Dar nimeni nu te obliga sa zbori cu aceasta companie. Acei romani care sunt nemultumiti de cei de la Wizz, ar trebui sa zboare cu o alta companie aeriana la care vor plati un pret pe masura. Sunt tare curios atunci sa vad cati dintre acei "suparati" vor mai aparea prin ziare… Citeste mai departe
@Un cititor: Cap de creta, unde scrie ca o companie care ofera servicii low-cost e indreptatita sa isi bata joc de clienti? Pe ce planeta traiesti? Punctualitatea sau amcar punctualitatea aproximativa ti se par tie niste servicii d elux pe care trebuie sa si le permita doar bogatanii, desteptu' lui peste prajit?