Controlorii de la RATUC au comis un nou abuz. O clujeancă stabilită în LONDRA se simte UMILITĂ de ei

 

O clujeancă stabilită la Londra și aflată în vizită acasă a simțit pe propria piele carențele din sistemul public de transport din Cluj-Napoca. 

 

Dacă sunt închise casele de bilete, oamenii nu au cum să își cumpere bilete, dar sunt amendați fără a se ține cont de nimic. 

 

Stiu ca o sa sune putin ciudat, dar acest eveniment m-a suparat enorm de mult. Partial, da a fost vina mea dar sincer, este de-al dreptul absurd.

 

Sunt domiciliata in Londra unde am casa mea. Aici vin doar in vizita pentru ca in cele din urma este orasul sufletului meu, orasul in care m-am nascut.

 

Pentru ca ma conecteaza cu trecut de fiecare data cand vin 'acasa' i-au si eu autobuzul ca tot omul. Taxiul este doar cand vin cu prietenii.

 

Astazi am plecat de la tatal meu (de pe strada Fabricii) pana in Marasti pe jos pentru ca nu era deschis nici un chioscul de bilete. Nimic deschis, nu am gasit nici un loc de unde sa imi pot cumpara si eu un bilet tinand cont ca nu umblu fara bilet. Am ajuns pana la sensul giratorul din Marasti unde din cauza caldurii am decis sa nu mai continuu sa umblu si sa iau autobuzu. Acuma in capul meu era, de ce nu iei taxiu...o alta voce imi zicea ca doar nu o sa am asa ghinion.

 

Am urcat in Marasti pe 48, pe la ora 16.00, si la statia de langa Facultatea de Economie au urcat controlorii. Acum am zis asta este, platesc amenda ce sa fac.

 

Am incercat sa ma explic ca nu am avut posibilitatea de a cumpara un bilet deoarece toate chioscurile sunt inchise. Mi-am oferit pasaportul deorece nu mai am buletin Romanesc doar pasaport si au inceput sa se uite ciudat la mine. Am incercat sa mă fac inteleasa ca acest sistem nu este corect fata de noi, consumatorii civili. 

 

Raspunsul care l-am primit a fost ca o palma. Platiti acuma sau va fac proces verbal? Am zis, nici o problema platesc, dar va rog sa imi spuneti si mie de ce primesc amenda cand compania dumneavoastra nu ofera posibilitatea de a cumpara un bilet. Mi sa raspuns ca pot cumpara prin SMS. Acuma, hai sa fim realisti.... eu sunt plecata de ani de zile, nu cunosc nici o lege din tara si ei se asteptau ca eu sa cunosc numărul de SMS pentru bilete. Una la mana, nu este nicaieri publicat in oras ca se poate cumpara un bilet in asa modalitate. A doua la mana, eu nu am numar sau telefon de Romania pentru ca sunt in vizita si nu locuiesc aici.

 

Am luat un taxi si pana la bunica mea nu m-am putut opri din plans.

 

In concluzie, am platit o amenda de 35 lei pe nedreptate si toata vizita mea a fost marcata prost de acest eveniment neplacut.

 

As dori sa imi spuneti ce pot face in acest caz si unde pot apela pentru o cale corecta de a corecta acest eveniment. As dori sa nu i se mai repete nimanui.

 

Va multumesc,

 

Maria Draganescu”.

Comentarii Facebook