CTP anunță că se emit cardurile de transport pentru pensionari. De unde se pot ridica și care sunt documentele necesare
Compania de Transport Public Cluj-Napoca anunță că încep să se emită cardurile pentru pensionari, pentru anul 2019.
”Ca urmare a HCL nr. 865/17.10.2017, toate persoanele varstnice si pensionarii cu domiciliul stabil in municipiul Cluj-Napoca, cu varsta peste 70 de ani, indiferent de veniturile lunare sau cuantumurile inregistrate pe cuponul de pensie la rubrica “Total drepturi”, precum si persoanele varstnice si pensionarii cu varsta sub 70 de ani, cu veniturile lunare sau cuantumurile inregistrate pe cuponul de pensie la rubrica “Total drepturi” sub 1.700 lei beneficiaza de gratuitate la transportul in comun pe toate liniile pe raza municipiului Cluj-Napoca si pe raza comunelor Apahida, Baciu si Floresti. De aceeasi facilitate beneficiaza toti cetatenii de onoare ai municipiului Cluj-Napoca (indiferent de cuantumul venitului)”, anunță CTP Cluj.
Acelasi act normativ mentioneaza ca toate persoanele varstnice si toti pensionarii cu varsta sub 70 de ani, cu veniturile lunare sau cuantumurile inregistrate pe cuponul de pensie la rubrica “Total drepturi” cuprinse intre 1.701 si 1.900 lei, beneficiaza de gratuitate la transportul in comun pe o singura linie pe raza municipiului Cluj-Napoca.
Ca urmare comunicam persoanelor care se incadreaza in aceste plafoane, precum si celor care au deja un abonament valabil, ca eliberarea abonamentelor pe anul 2019 se va desfasura in perioada 05.11.2018-15.01.2019. Abonamentele pentru pensionari si persoanele varstnice se vor emite pe carduri de calatorie contactless nominale.
Documentele necesare
-Buletin/Carte de identitate in original- pentru verificarea datelor si preluare fotografie
-Ultimul cupon de pensie in original si o copie- se preda
-Cardul de transport- pe el se incarca abonamentul pentru anul 2019
-Numai pentru persoanele care NU au mai avut card- se completeaza “Cerere Primul Card” - se preda
-Numai pentru persoanele care au avut card dar s-a pierdut/furat/deteriorat – se achita contravaloarea pentru emiterea unui card nou si se completeaza “Cerere Card Pierdut/Furat/Deteriorat”- se preda
-Numai pentru pensionari pe caz de boala- decizia medicala in copie- se preda
-Numai pentru pensionarii urmasi orfani cu varsta de pana la 26 ani ( elevi, studenti)- decizia de pensie de urmas in copie- se preda si carnetul de elev/student vizat pe anul scolar/universitar in curs, in copie- se preda.
Utilizarea cardului de calatorie contactless:
-Cardul se valideaza la fiecare calatorie, astfel: Se apropie cardul de zona marcata cu cercuri concentrice pe carcasa neagra a validatorului. Se mentine cardul nemiscat circa 2 secunde, pana la confirmarea validarii pe fundal verde. Abonamentul pe linii este valabil și pe altă linie decât cea din abonament, dar numai pe traseul comun. Trebuie apasat butonul „TRONSON COMUN” inainte de a apropia cardul pentru validare. Validarea pe tronson comun se face pe proprie raspundere a calatorului.
-In cazul pierderii/ furtului/ deteriorarii cardului, acesta va fi blocat la cererea posesorului iar titlurile de calatorie vor putea fi transferate pe un nou card (costul cardului nou emis va fi suportat de detinatorul cardului).
-Cardul (suportul de plastic) poate fi folosit circa 3 ani de la data emiterii, perioada in care nu va trebui emis un nou card, noile abonamente inregistrandu-se pe cardul existent.
Cardurile de transport se emit si se reincarca de la Centrele de Vanzare carduri, situate in urmatoarele locatii:
0 Comentarii