Vineri 22 Noiembrie

Cum rezolvă problemele Poliția Locală Cluj, clujenii sunt nemulțumiți: „Unul dintre agenți a fost bătut pe umăr, fără nicio reacție”


Un clujean a relatat într-o sesizare pentru Primăria Cluj cum rezolvă polițiștii locali problemele de tulburare a liniștii publice. Potrivit acestuia unul dintre agenții chemați să intervină la un magazin de cartier din Mănăștur, în care se aflau mai multe persoane ce au consumat alcool și făceau gălăgie, a fost bătut pe umăr, gest în urma căruia agentul ar fi plecat.

Clujenii sunt nemulțumiți pentru că agenții nu reacționează deși au făcut mai multe sesizări. 

„La data de 28.10.2023 am sesizat, poliția locală cu privire la tulburarea liniștii publice pe TOATĂ perioada nopții, și în multe nopți la str. Izlazului nr. 14 unde este un magazin non stop și care servește băuturi alcoolice persoanelor în stare de ebrietate, permițându-le în mod frecvent asta. 

Din primul echipaj care a sosit, unul dintre agenți a fost bătut pe umăr de către o persoană în stare de ebrietate, iar la plecarea lor persoana în stare de ebrietate le-a modificat poziția oglinzii laterale dreapta, în mod prietenește fără nici o reacție a vreunui agent. 

Aceasta s-a întâmplat la ora 02:47, iar echipajul nu a luat nicio măsură. Mai apoi persoana în stare de ebrietate a agresat un grup de tineri care voiau să plece din parcare. Pentru perioada orară 02:34 - 04:19 există filmări care nu se pot atașa aici. Aștept să mi se ceară. Aceste incidente sunt prezente mereu, în unele cazuri s-a sunat și la 112 chiar și de către poliția locală chemându-i în ajutor. Repet exista filmări. 

Asociația de locatari la sesizarea referitoare la orarul de funcționare a magazinului non-stop, încă nu a primit nici un răspuns la sesizarea nr. 733548/30.08.2023, doar de la Serv. Ordine și Siguranță publică, care a menționat că în perioada 07.08-13.09.2023 au fost întocmite 8 procese-verbale pentru tulburare”, se arată într-o sesizare pentru autoritățile locale publicată miercuri. 

Comentarii Facebook