Cum s-a terminat aventura clujenilor lăsați fără sejur de Christian Tour
Familia Pop a plătit o excursie în Turcia prin Christian Tour, dar a fost informată cu 12 ore înainte de plecare să le-a fost anulată cazarea la hotelul ales și plătit.
Gabriel Pop a încercat să afle motivele anulării, dar susține că i s-au dat informații vagi. Cu toate acestea, familia Pop a ales să plece în Turcia pentru a vedea la fața locului ce spun reprezentanții hotelului Sueno. Miercuri, 6 iulie, cei doi adulți și copilul lor de 3 ani au fost dați afară din hotel pentru că nu aveau cazare.
Familia de clujeni a ajuns în Turcia cu zborul celor de la Christian Tour, dar nu s-au putut caza, pentru că nu era rezervare la hotelul plătit, fiind scoși în stradă cu un copil de 3 ani.
”Am luat teapa ! De ce iti e frica nu scapi.
Hotelul la care trebuia sa fiu cazat nu are rezervare pentru Agentia Christian Tour.
Hotelul binevoitor dar... eu nu aveam decat o hartie fara nici o valoare - rezervarea trimisa si confirmata de Christian Tour! Am fost scosi in strada !”, a scris miercuri, pe Facebook, Gabi Pop.
Clujeanul a sunat, între timp, la o altă agenție din Cluj-Napoca, Alis Holidays, și a cumpărat un alt sejurt exact la hotelul plătit și la Christian Tour. De miercuri și până vineri, familia Pop a stat, pe cheltuiala proprie, la un alt hotel, până când a început sejurul cumpărat prin Alis Holidays.
”Dupa 48 de ore de stres si agitatie, dupa ce am mai cumparat un sejur (de la alta agentie de turism, binenteles) am ajuns la Hotelul Sueno de luxe unde mi-am dorit. Unii pot, altii nu. Multumesc Alis Tour pentru profesionalism!”, a scris Gabriel Pop, pe Facebook.
Clujeanul a ajuns să achite de două ori sejurul, prima dată 3.000 de euro la Christian Tour, și a doua oară la Alis Holidays.
Gabriel Pop este decis să urmeze calea legală pentru a fi despăgubit de Christian Tour.
Versiunea celor de la Christian Tour este diferită. Acești susțin că anularea a venit pe fondul suprarezervării la hotelul Sueno.
În plus, aceștia susțin că familia Pop a ”acceptat varianta cazării în Hotelul Calista Luxury Resort 5* (hotelul oferit ca variantă după anularea rezervării la Hotel Sueno). Iar în prezent, cei doi adulţi împreună cu copilul lor sunt deja cazaţi la hotelul menţionat şi beneficiază de toate serviciile All Inclusive pe care acesta le pune la dispoziţie”.
”Împreună cu colegii mei de la sediul din Cluj Napoca, am verificat exact cum s-au desfăşurat lucrurile în privinţa acestei rezervări. În data de 23 iunie 2016, doamna Nicoleta Veronica Mureşan a rezervat şi a achitat o vacanţă pentru 2 adulţi şi 1 copil, în destinaţia Antalya, Hotelul Sueno Deluxe 5* All Inclusive. În cadrul acestei rezervări a călătorit ca şi pasager şi domnul Pop Gabriel. Rezervarea nu a fost efectuată şi nici nu a fost plătită în urmă cu 3 luni după cum susţin clienţii în cauză, ci a fost efectuată cu 13 zile înainte de data călătoriei.
Cu această ocazie, doamna Muresan a luat la cunoştiinţă şi a semnat contractul de comercializare a pachetelor de servicii turistice nr. 368993/din data de 23-06-2016. În cadrul acestui contract, la punctul 4.7 lit. c), alin 3, se stipulează următoarele:
„4.7. b) Cand neindeplinirea obligatiilor se datoreaza unor cauze de forta majora sau unor imprejurari pe care nici Agentia, nici prestatorii de servicii nu le puteau prevedea sau evita inclusiv dar fara a se limita la: modificarea companiei aeriene, de orar sau de itinerar, intarzieri in traficul mijloacelor de transport, defectarea mijlocului de transport, accident, blocaje, lucrari sau reparatii pe drumurile publice), neindeplinirea grupului minim urmare a unor renuntari de ultima ora sau a neobtinerii vizelor pentru toti participantii.
Agentia nu este raspunzatoare pentru prejudiciile cauzate turistului ca urmarare a intarzierilor curselor (inclusiv charter), a pierderii de bagaje si a altor imprejurari care revin exclusiv in sarcina transportatorului in temeiul actelor normative specifice.
De asemenea, Agentia nu este raspunzatoare in cazul in care la unitatea de cazare confirmata este suprarezervare ("overbooking"); intr-o astfel de situatie agentia de turism este obligata sa asigure cazarea la o alta unitate de cazare de aceeasi categorie sau mai mare cu cea confirmata; in cazul in care varianta de cazare oferita ca alternativa este clasificata inferior, agentia de turism este obligata sa returneze turistului diferenta de tarif aferenta diferentei de clasificare.”
În speţa semnalată de domnul Pop Gabriel, ne-am confruntat exact cu o situatie de overbooking (suprarezervare). Fiind o situaţie neplăcută pe care o întelegem pe deplin, dar care poate apărea în activitatea de zi cu zi a oricărui touroperator (independent de voinţa acestuia) am luat toate măsurile necesare pentru ca turiştii noştri sa nu fie afectaţi de modificările aduse rezervării.
În acest sens, încă dinainte de ziua călătoriei, turiştii au fost informaţi cu privire la acest Overbooking şi li s-au oferit variante de cazare într-o unitate cu servicii similare, şi anume Hotelul Calista Luxury Resort 5* din staţiunea Belek. Având opţiunea de a alege să se cazeze la acest hotel, să îşi amâne călătoria pentru o dată ulterioară când hotelul dorit avea disponibilitate sau să opteze pentru returnarea sumelor achitate, integral.
Turiştii s-au prezentat la aeroport pe data de 06.07.2016 şi au beneficiat de serviciile de transport şi transfer incluse în pachet. Odată ajunşi la destinaţie, au acceptat varianta cazării în Hotelul Calista Luxury Resort 5*. Iar în prezent, cei doi adulţi împreună cu copilul lor sunt deja cazaţi la hotelul menţionat şi beneficiază de toate serviciile All Inclusive pe care acesta le pune la dispoziţie.
Mai mult decât atât, ghizii şi colegii noştri de la destinaţie depun toate eforturile pentru a le oferi turiştilor, începând de mâine (07.07.2016) mutarea la un hotel dorit de dânşii. În cazul în care acest lucru nu va fi posibil din cauza gradelor de ocupare de 100% înregistrate de hotelurile cu pricina, turiştilor li se va returna diferenţa de tarif dintre hotelul Sueno Deluxe şi cel în care sunt cazaţi, conform prevederilor contractului încheiat.
Vă asigurăm că agenţia de turism Christian Tour şi partenerii locali din Antalya, depun toate eforturile necesare pentru a le oferi turiştilor condiţiile cele mai bune pentru vacanţa lor”, a declarat Marius Pandel – CEO Christian Tour.
55 Comentarii
LrUzN2L2IE
4CpMw6BEi55
Am calatorit in Spania, circuit 11 zile. Traseul extraordinar, dar organizarea un haos. Nu au fost rezervate bilete pentru Alhambra, iar ghidul ne-a tratat tot timpul ca pe niste elevi pusi la colt atunci cand nu eram multumiti de asa zisa plimbare pietonala. La Prado am stat 3 ore si apoi am pierdut timpul intr-un parc si asteptand autocarul. Atmosfera… Citeste mai departe
Cei mai nesimtiti ghizi si operatori turism in frunte cu Marius Berca - o rusine de firma ! Au bani dau spaga, masluiesc peste tot si isi fac reclama ca sa atraga prostii ca mine si multi altii care am trait experiente neplacute cu aceasta firma !!!
NU mai luati bilete de la Christian Tour!!!! Noi am fost plecati asta vara in Turcia, am avut ghinionul sa prindem puchul din iulie 2016, iar reprezentantul agentiei din Turcia, in acele zile in care, va dati seama, am fost foarte speriati, nici nu a raspuns la telefon, si-a facut aparitia dupa vreo doua zile. Norocul nostru a fost ca noi cunosteam… Citeste mai departe
Sa fim seriosi, astfel de situatii se-ntampla peste tot in lume Se numesc overbooking-uri. SUnt absolut convins ca o stire comandata de o agentie de turism din Cluj, pupaturile-n cur functioneaza bine chiar si-n Ardeal. Auzi, ala refuza Calista, in aceiasi bani... Astia de faceti articole la comanda, mai studiati putin priblema si veniti cu niste chestii… Citeste mai departe
CRISTIAN TOUR Un jeg de comanie. Una platesti si alta primesti. Hotel de 4 stele, all inclusiv!
Ghidul te lasa de izbeliste, soferul autocarului te coboara din masina la alta destinatie, platesti taxiul ca sa ajungi in sfarsit la hotelul mult visat, camera cu mucegai, chiuveta infundata, plaja ioc, desi pe oferta hotelului scria ca se afla la 600… Citeste mai departe
@Aliz Horak: cat piz.do.cu matii ai platit ? 1500€ pt 2 pers ? Din care 1000 a fost avionul ?! Si ? Cu 500 ce pi.z.da ma.tii si vrut sa te su.ga ? Pro.as.ta pu.lii
@Rocco: Esti mai prost decat prevede legea. Deci asta e mentalitate de roman prost si fudul. Nici nu mai am cuvinte sa te cataloghez, gibonule. Stai acasa, nu mai umbla pe nicaieri daca esti asa tampit. Adica eu inchei un contract, in care sunt prevazute preturi si conditii, dar trebuia sa imi dau seama singur, dupa pret, ca nu imi vor fi livrate acele… Citeste mai departe
O teapa asemanatoare,in sensul ca dupa 48 de ore dupa ce am virat o suma frumoasa in conturi,Eximtur ne-a anuntat ca oferta de fapt nu exista si ca ar trebui sa mai punem niste bani pt.o alta oferta care nici aia nu poate fi garantata,am luat si noi.Ulterior am aflat ca EXIMTUR vindea de fapt un pachet al PARALELA 45.Aceste intelegeri cred ca sunt ilegale… Citeste mai departe
epic picture :))
DAR totusi cat de imbecil sa fii sa platesti 6000 de euro pentru Turcia? Ti-au dat camera de aur sau ce? 6000 de euro e cam tarif de insula exotica pe undeva prin Thailanda nu in ma-sa in Turcia unde iti suna bombele la 10 km mai incolo. Ceva pute or i
O platit 6000 de pu.le.
O fi mers in Turcia sa mance ca un vierme, sa intretina bideu`. Da is banii omului si el decide pe ce ii cheltuie la urma urmei.
Daca Sueno le-a spus ca-i overbooking , dar totusi Alis le-a rezolvat cazare tot acolo , inseamna ca a fot in debaraua menajerei intre mopuri si bidinele. Trebuie sa fi retard sa refuzi oferta de la Calista vs. Sueno . Ceva pute rau in toata aceasta afacere .
Eu am pățit-o la întoarcerea din Thailanda ! In loc sa aterizez la Bxl , am aterizat la Duseldorf . A trebuit sa plătesc încă 80 de € pe tren ca sa ajung la Bxl . Asta era in luna Aprilie , nici pana azi nu am primit bani . Nu am fost întrebat unde vrea sa aterizez avionul( puteam sa aterizez la Amsterdam sau Paris , ei au ales in locul meu ) !!! Am… Citeste mai departe
ai fost in thailanda tarane ? te-ai dus si cu agentie ? bravo. trebuia sa aterizezi in africa....
Sueno Hotels Deluxe Belek are 7.2 scor pe booking iar Calista Luxury Resort are 9.
Daca nu a vrut sa stea la Calista la bani de Sueno e clar un fraier rauvoitor.
Faceti foamea un an si pe urma asteptati sa fiti tratati ca regii. Penalilor. :)))))
Nu e domnule nici un overbooking la hotelul acela. Dovada ca C. T au fost de reacredinta e faptul ca turistii se afla deja acolo dar printr-o agentie serioasa. Cu siguranta au toate sansele sa castige in instanta rambursarea sejurului si daune pt. Neplacerile produse. Si pe de alta parte a fost vorba de inselaciune din moment ce ei nici nu au achitat… Citeste mai departe
Nu au fost anuntati oficial. Au fost sunati cu cateva ore inainte sa mearga la calista sau sa nu mai mearga deloc. Doar telefonic. Daca nu mergeau li s.ar fi spus ca a fost optiunea turistului de a renunta la sejur. La cat sunt de mincinosi ii cred in stare. Si nu li s.au propus alte variante. Totusi, daca a fost overbooking de ce alta agentie a reusit… Citeste mai departe
Pai normal ca au anunțat doar telefonic când oamenii erau cu bagajele la ușă ca nu mai au hotel. Au sperat ca oamenii "e prost" și pune botul și agenția rămâne cu banii fără serviciul prestat. Apoi a doua zi îi suna din nou și le spune ca de ce nu au onorat sejurul și le aduce la cunoștință că au pierdut banii conform contractului. Și în instanță nu… Citeste mai departe
Christian tour sunt tepari cu acte. Și mie mi-o dat teapa cu sejurul din Grecia acum de ani.
da' cata incredere imi inspira meclele lor :)))
oricum, si-au cerut-o. trebuie sa fii taaaare odihnit sa mergi in concediu prin agentie.
La cate tepe a dat acest individ, ceea ce i s-a intamplat este probabil doar inceputul unei dreptati divine care ne ajunge pe toti din urma.
imi place de duduie ce cracanata e, dar e de inteles.. ca sa-i cuprinda mijlocul grohaitorului intre picioare trebuie sa faca sfoara
bai sa-nnebunesc, voi vedeti creatura aia mica ce mecla are si ce pozitie adopta, de privire nu mai zic, papusa chucky ii un vis frumos pe langa ea...
ahahahha ahahah ahahahhahahah ahhahaha am citit toate commenturile ahahaha haahhahahahaha
analizand povestea fiintei de mai sus si situatia la care s-a expus impreuna cu baiatul si cucoana si coreland cu imaginea, va invit sa-i ghiciti meseria.
-bisnitar
-interlop (daca poate fii considerata meserie)
-taximetrist
-bocter
Ceva bisnitar .
Oricum are probleme cu ficatul la ce ochi are , alcoolul e viata lui .
Dar poate fi si "ostezan" din piata , "producatori" ce cumpara de ici si vand dincolo , au cite 8-12 mese in piata si fac bani de le iese pe nas ca-s mana in mana cu elita ...
Domnu Virgil Iantu! Bocter sau taximetrist nu castiga 6000 de euro... Deci am varianta 50-50% sau intrebam publicul?
are harta africii sub brat ?
deci pe bune, cum bula mea sa ai asa mufa, sa-ti faci selfie si sa o trimiti poza la ziar? asta chiar nu are simtul ridicolului..
Va prezint eu cum sta treaba :
1, Cei de la Cristian Tour nu aveau contract de colaborare cu acel hotel (contractul de colaborare se incheie intre agentie si hotel pentru a avea unele castiguri...win-win..., adica hotelul lasa la pret daca agentia se angajeaza sa ii livreze un minim de turisti)
2,… Citeste mai departe
Iti multumim din suflet pentru lamuriri! Acum noi, frumosii prosti si inculti putem muri linistiti...
ahahahha ahahah ahahahhahahah ahhahaha am citit toate commenturile ahahaha haahhahahahaha
pentru cei de la stiri, care dovedesc un profesionalism deosebit, am urmatoarea stire: seara am venit acasa si am fost la baie. acolo am dat un vant si vecinul de jos a venit sa ma atentioneze ca ii miroase toata casa. a fost o disputa cu vecinul!!! scrieti titlu : INCREDIBIL!!! CONFLICT SANGEROS INTRE VECINI LA CLUJ!!!!