Cum se face acum depunerea cererilor pentru închirierea unui loc de parcare în Cluj-Napoca! Regulamentul s-a schimbat
Regulamentul privind închirierea locurilor de parcare din cartiere și din zona centrală a Clujului s-a schimbat!
Consilierii locali au aprobat o Hotărâre care simplifică semnificativ procesul de depunere a cererilor pentru locurile de parcare, garaje și copertine, atât în cazul celor cu abonamente anuale cât și pentru cele lunare.
Acum cererile de parcare pot fi depuse o singură dată, oricând în timpul anului, cererea fiind valabilă până la soluționarea ei.
Concret, cererile depuse în 2024 pentru care clujenii au primit răspuns că rămân în atenția Primăriei Cluj-Napoca rămân valabile în continuare. Așadar, cetățenii nu mai trebuie să depună o nouă solicitare pentru anul 2025 - cererea existentă rămâne valabilă până la soluționare.
Clujenii care nu au depus în anul 2024 o cerere pentru un loc de parcare pot să o depună de acum - online pe website-ul Primăriei sau fizic, la Centrul de Informare pentru Cetățeni de pe strada Moților sau primăriile de cartier.
De asemenea, începând cu data de 12 decembrie 2024, abonamentele pentru zona centrală vor fi emise exclusiv lunar pentru anul 2025, urmând ca din ianuarie să poată fi achiziționate și celelalte tipuri de abonamente.
Pentru informații suplimentare, puteți contacta Primăria Cluj-Napoca prin aplicația MyCluj, email sau telefon. Regulamentul complet poate fi consultat AICI.
3 Comentarii
https://primariaclujnapoca.ro nu mere
"Service Unavailable"
Mno, ce distractie vor mai avea aia care mergeau in prima zii de Ianuarie sa se puna la usa primariei inca de la ora 5 dimineata ?!
Mno, ce distractie vor mai avea aia care mergeau in prima zii de Ianuarie sa se puna la usa primariei inca de la ora 5 dimineata ?!