Cum se topesc banii în „orașul de 5 stele”, „Doreii” Clujului lucrează pe strada Dragalina: „1 coboară, 12 stau pe margine și se uită în abis”
Urmează o perioadă dificilă pentru șoferii clujeni, Clujul intră din nou în șantier. Prima stradă vizată pentru lucrările de reabilitare a rețelelor hidro-edilitare este chiar strada Dragalina, acolo unde deja erau programate lucrări de consolidare și amenajare a malului Someșului. Nu este de mirare că lucrările de modernizare a orașului durează cu anii la Cluj, un cetățean a surprins cum se muncește în orașul de „5 stele”, un om lucrează, iar 12 se uită.
„Nu știu câți oameni sunt în groapă și chiar lucrează, pentru că așteptam la semafor, dar eu număr 1 care atunci cobora și încă 12 care stau pe margine și se uită în abis. Oare altceva nu mai era de lucru pentru oamenii ăia pe toată strada Dragalina? Cred ca o sa mai dureze puțin pană OSĂ termine lucrările.
Între timp, oare nu se poate redeschide temporar traficul de la pod Napoca la Opera Maghiara? Sau sa se prelungească timpul pentru culoare verde a semafoarelor dinspre Grigorescu spre Horea și invers? În intersecțiile de la gara spre Gruia, Horea cu Baritiu, Iuliu Hosu cu Barițiu... cel puțin astea îmi vin acum în minte.
Sau alte variante să se desfunde puțin traficul. Poate vin cu o soluție oamenii care se ocupă de chestiile astea... nu știu exact cine sunt ei dar poate știu domnii Emil Boc, Alin Tișe, Consiliul Județean Cluj, Primăria Cluj-Napoca”, a transmis clujeanul pe grupul de Facebook„Clujul Civic”.
Foto: Facebook/Clujul Civic
Amintim că, Compania de Apă „Someș” a luat decizia de a debuta cu lucrările hidro-edilitare tot pe strada Dragalina, motivând decizia prin faptul că acolo deja erau programate lucrări de consolidare și amenajare a malului Someșului. Problema e că odată cu închiderea străzii Dragalina a început haosul în traficul clujean. Tot traficul pe relația Grigorescu - Tăietura Turcului e preluat de podurile Napoca și Garibaldi, iar restul de Emil Racoviță, o stradă oricum aglomerată și cu o problemă foarte mare de fluiditate.
10 Comentarii
alt bagator de seama specialist minune din comuna smart posesor de telefon mai inteligent ca dansul
Se lucreaza in ritm de melc tocmai ca lucrarile sa se intinda spre anul viitor. Prin primavara 2024 va fi totul gata si nu se va mai face sapatura pana in toamna cand se stampileaza. Clujenii vor fi uitat de necazuri si vor alege in consecinta ca: macar o facut ceva, o furat da' o si facut, altu' mai bun nu se egzista sic in galaxie, decat bistriteanu… Citeste mai departe
Afara cu putorile autohtone, aduceti vietnamezi si o sa va mire cum se poate lucra
Ce va mirați asa?la stat 5 șefi și un muncitor..sq trăiască paraziții șefi ai statului roman.platiti de noi din păcate.. din taxe și impozite
Retorica de 5 stele, tipica sindromului boc.
Handicapatu asta nici nu știe ce vorbește cu metroul e in cretinoare știe creste un management de trafic oeperioda de execuție are oameni inorimariesai explice ce implicații are asupra traficului a făcut cineva un studiu să-mi sugă p…la de gozeriii
Și mai pomenesc de metrou ,
Păi am fi condamnați la cel puțin 20 de ani de șantier de la un capăt la celălalt al Clujului la cum se muncesc putorile ordinare !
Sunt incapabili să termine două trotuare la Fabrica de Bere de doi ani de șantier și trafic de centură sufocat !
Ăștia biciuiți merită nu plătiți cu bani !!
Ai perfectă dreptate, banii se pierd dacă în 2 ani nu-i gata, pentru așa lucrări inutile scumpe poate fi făcut referendum local, inclusiv pe eșecuri asumate în nume propriu de gușteri !
"Între timp, oare nu se poate redeschide temporar traficul de la pod Napoca la Opera Maghiara?"... nu mă... că nu vrea Boc... dar el zice " așa mi-au spus specialiștii ".
E intenționată lălăiala santirelor deschise pe toate străzile,mai sunt in proiect 100 de străzi,scopul e de a crea aglomerație,confuzie pentru a justifica metroul,totul a fost gândit,premeditat.Anul viitor oile își vor vota ciobanii,pe aceiași ca de aia suntem popor de oieri.