Vineri 22 Noiembrie

DSP Cluj lucrează cu 5 - 6 oameni la Call center -ul COVID. Dacă sunați, să vă înarmați cu răbdare


DSP Cluj lucrează numai cu 5 - 6 oameni la Call center -ul COVID, iar clujenii care sună pentru a raporta cazurile personale nu sunt preluați. 

Ce explicații are conducerea DSP Cluj pentru faptul că oamenii stau cu orele la telefon

Se lucrează cu voluntari, dar sunt momente în care nici acea capacitate nu este suficientă la numărul mare de apeluri. Este un număr foarte mare de apeluri. Am solicitat operatorului telefonic să modifice apelurile intrate în sensul de a semnala apel ocupat. În momentul de față telefoanele sună non-stop, iar cei care sună la call center, telefonul fiind ocupat, celui care sună îi lasă impresia că nu se răspunde, însă în realitate telefonul este ocupat. Și timp pentru a lua agenda apelurilor nepreluate nu este, pentru că, după cum vă spuneam, telefonul sună neîncetat”, a precizat conducerea DSP Cluj.

Câți voluntari lucrează la Call Center -ul DSP Cluj

Conducerea DSP Cluj anunță că sunt maxim 6 voluntari care răspund la telefoane. 

Se schimbă de la o zi la alta. Depinde câți voluntari se prezintă. S-a făcut iar adresă către ONG-uri, inclusiv către UMF pentru a se vedea dacă nu se găsesc persoane. Și acum volumul de muncă va crește, având în vedere că deciziile de carantină vor fi într-un număr mai mare. Sunt aproximativ 5 - 6. S-au mai anunțat aproximativ 2-3 persoane, dar trebuie instruiți pentru activitate”, a mai spus conducerea DSP Cluj.

În 2020, la Call Center -ul DSP lucrau voluntari mulți oameni, inclusiv cei de la Beard Brothers. DSP Cluj nu are bani pentru a plăti personal, astfel că apare problema cu care se confruntă acum DSP Cluj. Sunt clujeni care sună pentru a raporta că au fost depistați cu COVID și nu sunt preluați de nimeni.

124645401_1728331353999513_546277982494106394_n.jpg

Nimeni nu răspunde la telefonul pentru cazurile COVID de la DSP Cluj - VIDEO

Comentarii Facebook