Vineri 22 Noiembrie

Experiența neplăcută a unei femei, după ce a cumpărat pui dintr-un supermarket din Cluj: ,,Nu am avut curajul să ating carnea”


O clujeancă, a avut parte de o experiență neplăcută după ce a achiziționat o caserolă de aripioare de pui, dintr-un magazin din Cluj-Napoca.

Deși produsul nu era expirat, carnea avea un miros puternic de stricat, susține femeia. 

,,Nu este prima dată când se întâmplă cumpăr carne din Lidl și să fie stricată. 

Altă dată am dus-o înapoi, de data aceasta am aruncat bonul aseară (când am și cumparat-o) iar azi când să gătesc prânzul am deschis ambalajul și nu am avut curajul să ating carnea la cât de urât mirosea. 

Nu am magazinul la colțul blocului, astfel încât să pot merge înapoi cu fiecare produs necorespunzător. Scriu această postare pentru a recomanda altora sa ocolească produsele de la frigiderul acestui magazin’’, a scris femeia pe o rețea de socializare.

O femeie i-a răspuns, menționând că ar putea fi vina celor care au manevrat carnea înainte să fie expusă. 

,,Nu e expirată…ea de fapt a fost ținută în condiții proaste înainte sa fie expusă problema sunt angajații acelui magazin, care au fost neglijenti.. poți face o sesizare la magazin cu ce ai pățit. ‘

În schimb e posibilă și varianta ca un client să fi lăsat produsul la întâmplare prin magazin, în condiții, sau să-l fi ținut în cărucior o anumită perioadă de timp și să-l fi pus ulterior înapoi în frigider. 

,,Sunt și clienți care renunță la anumite produse și le lasă pe unde apucă, respectiv până sunt găsite se strică. Eu am pățit și în alte magazine să am surprize.Am contactat producatorul direct și am făcut dovada cu bon și produs unde am solicitat o anchetă.”, a explicat o clujeancă.

437148367_10230720286407512_5035394658070447720_n (1).jpg

Comentarii Facebook