Experiență umilitoare trăită de o clujeancă la Primăria Cluj-Napoca: ,,Operatorul de la ghișeu stătea pe Tik Tok/ A vorbit foarte urât fără niciun motiv”


O clujeancă care a mers alături de mama ei la Primăria Cluj-Napoca pentru a plăti niște taxe, a avut parte de o experiență neplăcută. Aceasta spune că operatorii de la ghișee erau dezinteresați, preferând să stea pe TikTok sau să mânânce. Mai mult, femeia reclamă faptul că una dintre angajatele Primăriei a vorbit foarte urât cu ea. 

,,Bună ziua. In data 15.02.2024 am fost în incinta primăriei de pe strada Moților, sa îmi platesc anumite taxe. Împreuna cu mine era mama care avea și ea de platit o taxă. În toată încaperea eram doar trei clienti și restul operatorilor de la ghișeu. În timp ce eu plateam taxele , operatorul de lângă mine în loc să o ia pe mama la ghișeu stătea pe tik tik sau youtube, iar un alt operator mânca o tocăniță de cartofi.

După ce a facut operatorul actele necesare mama a intrebat-o foarte civilizat unde plătește. Din păcate operatorul a vorbit foarte urât, fără niciun motiv, chiar afirmând ca pe ea nu o interesează cum a fost în alți ani.

Chiar dacă programul de joi este mai lung pentru operatorii din primărie, acesta nu este un motiv pentru vorbe urate și indiferență totală. Nu e normal ca un operator plătit din bani publici să vorbească așa cu noi oamenii.

Nu doresc să se facă referate dar totuși să se facă o notificare verbală în astfel de cazuri sau măcar la evaluarea anuala a angajatiolor să li se atragă atenția legat de comunicarea cu clienții.”, a reclamat clujeanca într-o sesizare pentru autoritățile locale.


Comentarii Facebook