Farmec se implică activ în formarea profesională a elevilor ca viitori specialiști ai sectorului cosmetic
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, susține formarea profesională a elevilor, atât prin asigurarea resurselor umane și financiare, precum și prin oferirea propriu-zisă de oportunități de practică pe perioada studiilor. Astfel, Farmec devine unul dintre cei mai importanți susținători al învățământului profesional dual.
Odată cu începerea noului an școlar 2019-2020, a fost creată prima clasă de învățământ dual de „Chimie Industrială”, un pas important în calificarea profesională ca operator în industria de medicamente și produse cosmetice.
Proiectul educativ este realizabil prin implicarea activă a companiilor clujene Farmec și Terapia - ca parteneri de practică a Colegiului Tehnic Ana Aslan, precum și al Primăriei Cluj-Napoca.
“Ne dorim ca generațiile actuale și cele viitoare să devină specialiști în profesiile viitorului. Astfel, încercăm să ne implicăm constant în acest parteneriat de care suntem mândri, respectiv cel dintre Farmec, Terapia și Colegiul Tehnic Ana Aslan, fostul liceu de chimie. În cadrul acestui proiect, ne propunem să îi determinăm pe elevi să deprindă abilități și competențe specifice domeniului cosmetic. Dorim să familiarizăm elevii cu piața muncii și cu ce presupune un post în industria cosmetică, întrucât resimțim acut nevoia mai multor specialiști în acest domeniu care presupune multă atenţie şi rigurozitate. Consider că orice instituţie sau companie, fie că e din domeniul public sau privat, trebuie să se implice activ în instruirea din cadrul școlilor și în cursuri de specialitate sau oportunități de practică, dacă își doresc un flux constant de personal calificat. Acest proiect reflectă misiunea companiei de a se implica în comunitatea locală și de a susține activ dezvoltarea profesională a tinerilor”, a declarat Mihaiela Pura, Manager Resurse Umane.
Cele două companii clujene pun la dispoziția elevilor, atât laboratoare de specialitate, secții de producție, echipamente profesionale, cât și politici de motivare și dezvoltare implementate pe parcursul anului școlar în curs, precum burse lunare sau suplimente economice, în funcție de algoritmii de performanță înregistrați de elevii cursanți. Un alt stimulent pentru elevi este posibilitatea angajării în companie imediat după absolvirea studiilor.
Despre Farmec S.A. Cluj-Napoca
Farmec S.A. Cluj-Napoca - cel mai mare producător de cosmetice cu capital 100% românesc - rămâne un brand emblemă pentru România. Portofoliul companiei impresionează o lume întreagă prin produse moderne, concepute în laboratoare performante. Compania are certificare internaţională GMP și comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 țări.
În septembrie 2019, reţeaua de magazine de brand deţinute de Farmec cuprinde 8 magazine Farmec, amplasate în Cluj-Napoca, Arad, Brașov, Sibiu, Târgu-Mureș și Timișoara, 20 magazine Gerovital care se găsesc în Cluj-Napoca, București, Constanța, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași, Piatra Neamț, Galați, Oradea şi Râmnicu Vâlcea și un magazin Gerovital deschis prin sistemul de franciză, la Bacău.
Pentru a fi la curent cu noutăţi legate de brand-urile din portofoliul Farmec, sfaturi utile din partea specialiştilor, surprize şi concursuri, puteţi urmări conturile de social media:
Facebook: facebook.com/farmec.romania
Instagram: www.instagram.com/farmec/
Site şi magazin online: www.farmec.ro
0 Comentarii