Duminica 3 Noiembrie

Femeia care pretinde că a fost agresată de controlorii clujeni ”e o mincinoasă”. CTP Cluj: O vom trage la răspundere

 

Compania de Transportul Public (CTP) Cluj a realizat o anchetă minuțioasă în cazul clujencei care a pretins că a fost bruscată de controlorii din autobuzul 43P. Acesta a fost prinsă cu minciuna.

 

Imaginile surprinse de camerele de supraveghere arată că aceasta nu avea bilet și că nu a fost ”târât-o ca pe o cârpă” de un controlor. 

 

Redăm mai jos integal detaliile anchetei CTP Cluj:

 

Conducerea CTP a realizat o amplă și serioasă acțiune de verificare a reclamaţiei transmise presei clujene, dar și la compartimentul specializat al Companiei de către o tânără care s-a identificat cu numele de ”Mădălina”. În reclamația sa, aceasta relata un caz grav de abuz nepermis, presupus că ar fi fost comis de către controlorii CTP, atât asupra unui cetățean grec, cât și asupra reclamantei. 

 

Pe baza sesizării pline de revoltă și indignare a ”Mădălinei”,  presa clujeană a titrat cu litere de-o șchioapă despre pretinsa ”experienţă de groază” ce a trăit-o, după ce controlorii de bilete ar fi ”târât-o ca pe o cârpă”. În conținutul uneia dintre știrile publicate - care a avut cca. 12.000 de vizualizări și 40 de comentarii - , ”Mădălina” afirma cu tărie că în cursul zilei de 7 ianuarie ”a observat cât de brutal se comportă doi controlori cu un grec care nu reușise să își cumpere bilet de autobuz, așa că a decis să facă propriul ”experiment” pentru a vedea dacă are parte de același tratament”. Potrivit mărturiei sale, considerate a fi veridică de presa clujeană, aceasta expune presupusul experiment: ”După muncă am cumpărat un bilet și mă urc pe 43P în stația Observatorului. Am validat biletul și mi-am amintit cum, cu stil țărănesc și comunist au târât bietul om, disperat că ce se întâmplă... Pornește autobusul... Începe inspecția. Ajung la mine, eram curioasă dacă sunt chiar așa de țărani precum par. Mă prefac că nu găsesc biletul...”. Apoi, mentioneaza un presupus comportament extrem de violent al controlorilor, care ar fi târât-o, ”ca pe o cârpă”. 

 

Luând act despre o asemenea abatere gravă a controlorilor de bilete, conducerea CTP a dispus efectuarea unei anchete interne. În același timp,  Departamentul Siguranţa Circulaţiei din cadrul CTP a contactat-o pe ”Mădălina”, pe mailul personal, pentru a i se prezenta scuze și a pentru a o invita să contribuie la elucidarea acestui neplăcut incident.

 

Surpriză, însă! Tănăra ”Mădălina” se dovedește a fi doar un călător fraudulos, care a crezut că poate scăpa basma curată dacă strigă-n gura mare: ”Hoții” și dacă aduce acuze grave, nefondate. În urma analizării înregistrării, realizate de camera video din autobuzul 43, în ziua de 7 ianuarie, se poate sesiza că tânăra ”Mădălina” a circulat aproape 8 minute fără a-și composta sau valida biletul de călătorie (de la minutele: 18:40:12 până la 18:48:09.) La acel moment controlorul CTP urcă în autobuz și, politicos și profesionist, îi solicită biletul la control. Timp de 90 de secunde, tânăra ”Mădălina” a evitat să prezinte biletul, prefăcându-se că-l caută. 

Într-un tîrziu, aceasta îi spune controlorului că nu are bilet, moment care coincide cu ajungerea autobuzului în stație. Politicos, controlorul CTP o poftește să coboare pentru a întocmi formele de sancționare contravențională. Fără ca ”Mădălina” să fie măcar atinsă, darmite „”târâtă ca pe o cârpă”. Un alt amănunt asupra comportamentului nesincer al reclamantei frauduloase este faptul că așa-zisa ”Mădălina” și-a deconectat adresa de mail de pe care a fost trimisă sesizarea catre C.T.P.

 

Având în vedere comportamentul său fraudulos, minciunile proferate la adresa controlorilor de bilete, precum și prejudiciul de imagine creat CTP, considerăm că ”Mădălina și-a creat singură un nedorit  renume de ”Reclamanta frauduloasă și mincinoasă. Precizăm că pe baza probelor pe care le deținem, CTP va acționa pentru identificarea numitei „Mădălina” și pentru tragerea sa la răspundere.

 

În același timp, CTP ține să precizeze că departamentele sale specializate sunt deschise permanent către comunicarea onestă, utilă şi reciproc avantajoasă cu clienţii săi, călătorii. Conducerea CTP a analizat şi va analiza cu maximă seriozitate și promptitudine toate mesajele pe care le primeşte şi ia prompt măsurile care se impun atunci când lucrătorii CTP respectă sau încalcă standardul de profesionalism al CTP.

 

Mentionam, de asemenea, ca modernizarea serviciului de transport public de persoane din Cluj Napoca şi dotările de ultimă generaţie ale  autobuzelor CTP ingaduie identificarea calatorilor frauduloşi, pe cei care încearcă să-i prejudicieze pe ceilalţi sau chiar să-i calomnieze pe lucrătorii Companiei. Dorim să-i asigurăm pe clujeni că  CTP face eforturi permanente pentru a se moderniza şi a-şi îmbunătăţi serviciile în direcţia creşterii calităţii vieţii în municipiul nostru. În acelaşi timp, Compania îşi ia libertatea de a-şi apăra lucrătorii, imaginea şi bunul său renume, faţă de toate tentativele care vizează prejudicierea CTP şi implicit a interesului nostru comun, de a avea în Cluj Napoca cel mai ridicat standard din România în domeniul transportului public de persoane. De aceea, şi în cazul de faţă, vom  utiliza toate demersurile legale pe  care Legea le prevede pentru sancţionarea fraudei şi calomniei”. 

 

Experiența de GROAZĂ a unei tinere cu controlorii CTP: M-a prins de cot și m-a târât ca pe o cârpă

Comentarii Facebook