Haos în Primăria Cluj-Napoca! Au schimbat după două zile regula sensului unic de pe Dragalina: ”Să vă fie rușine! Vă dăm în judecată!”
Strada Dragalina a revenit la trafic în ambele sensuri, după ce Primăria a anunțat că se va circula numai pe sensul strada Horea - cartierul Grigorescu.
”Aș dori sa aflu cine și de ce a hotărât reluarea circulației pe strada Dragalina în ambele sensuri la nici 2 zile de la comunicatul primăriei prin care se revenea la circulatia in sens unic”, se întrebă un locuitor
Altcineva acuză că pe strada Mamaia locuiesc angajații Primăriei, iar aceștia sunt favorizați: ”Fantastic! nu-mi vine să cred că se întâmplă așa ceva! La cateva zile după ce s-a reluat circulatia pe sensul unic s-a revenit la circulația pe ambele sensuri pe Dragalina. Este inadmisibil așa ceva. Cică s-au plâns de pa Mamaia că e zgomotoasă piatra cubică. Păi haideți pe Dragalina și ascultați circulația în ambele sensuri cu camioane și autobuze și trotuar de 80 cm în unele locuri. Case cu ziduri crapate, zgomot infernal de la 5 dimineața până la 10 seara. Vom depune toata strada o Petiție la Primărie, iar dacă nu se revine va vom da în judecată pentru distrugerea voită a caselor noastre, nemaivorbind de trepidații, care vor duce la alunecarea dealului peste noi (pt că de aceea e sens unic aici, a venit dealul peste noi în 1980 și nu numai). Să vă fie rușine!! Știm că pe strada Mamaia locuiesc mai mulți care lucrează la Primărie. Probabil că de aici bate vântul”.
Dacă pe strada Dragalina era sens unic spre cartierul Grigorescu, pe strada Mamaia se circula dinspre podul Napoca spre strada Horea. Ei bine, oamenii de pe strada Mamaia au explicat că strada este prea îngustă și nu se poate ieși pe streada Dragalina fără să o lovești.
Dacă cei de pe Dragalina vor sens unic, cei de pe strada Mamaia aveau reclamații
Decizia Primăriei de a institui sens unic pe strada Dragalina pare a fi luată pe genunchi, pentru că a fost schimbată în numai 2 zile. Acest lucru arată că nu a fost studiată prea mult.
,,După redeschiderea spre circulatie a mașinilor pe str.Mamaia am observat ca nu se respecta limita de viteza de 30 km/h. Mai mult de atat nu mi se pare o idee buna de a bloca strada Dragalina doar pentru autobuze(care si asa circula rar), iar pe Mamaia sa fie redirecționate toate mașinile(a se tine cont de piatra cubica).
Din cauza aceasta zgomotul produs de masini e si mai mare decat era înaintea lucrărilor. Așa cum s-a mai reclamat și de alți locatari, rog prin aceasta sesizare reinstaurarea circulatiei pe ambele sensuri pe str.Dragalina, pentru a reduce măcar traficul zgomotos de pe str.Mamaia.”
,În prima zi după deschiderea circulație pe strada Mamaia se poate observa ca nici o masina nu respecta limita de viteza de 30 km/h. Fiind piatra cubica pe strada zgomotul provocat de masini este deranjant si cu geamurile închise.
Pe perioada verii cand se mai sta cu geamul deschis va fi si mai zgomotos, pe langa zgomot mai este si praful ce se ridica după fiecare masina care trece, acel praf ajungand in casele noastre.
Va rugam sa faceți ceva pentru ca nu este o situație deloc plăcută pentru locatari. Va rugam sa reveniți cu circulatia pe ambele sensuri de pe strada Dragalina si sa interziceți accesul pe strada Mamaia cu excepția riveranilor si mașinilor electrice ce pot incarca la cele doua stații de pe stradă”, au reclamat locuitorii din zonă.
26 Comentarii
Vine dealul peste voi cu cetatea și Belvedere peste voi, papagali oligofreni ce sunteți voi?
Nici prostituatelor nu le erau frică de așa ceva…
din cauza aia parcheaza masinile pulitiei locale pe acolo intre blocuri, deci ei se duc acasa pe banii nostri. Bravo Emil Boc uite banii din buget cum se scurg
Am văzut poze de la revoluție cu strada universității.....arata mai bine ca acum....
Creștinii nu au știut de la început ca piatra e de *****.....defapt lucrul lor nu piatra....ca piatra au descoperit și de pe vremea lui Traian și era ok.
@Asa: Eu zic sa te intorci in ”Epoca de Aur” daca iti placea asa de mult, tu si toti AUR-istii si aliatii vostri de la USR, in frunte cu sectantii aia de asa-zis civici. Sau si mai bine, poti trai ca in Epoca de Aur, fara apa, lumina, caldura si mancare daca e asa de bine
@Raul: bah cretinule, probleme au fost doar din 1981 incoace! pana atunci s-a trait excelent in Romania! de ce chizdoacele mamelor voastre invocati ba anii 50, ba anii 80, dar nimeni anii 60 si 70? slugoi jegosi
@Raul: bha neamprostie, amesteci rahat cu polonicul si-l inghiti pe nemestecate. Ce are politica sau orientarea politica cu dezastrul existent si facut de cel mai incompetent Primar al Clujului din istoria sa?
str.Mamaia e pentru pietoni,biciclisti,plimbat catei. Daca avet case darapanate credeti ca vine Primaria sa vi le renoveze ?? Aveti tupeu,nu gluma
@Arabella: Portarul cu 6000 net comenteaza de la postul din Petru Maior? Du-te ma in sloboz, cu Boc al tau. Dupa alegeri dai concurs pentru incasator-ingrijitor buda publica din Parcu Mare. Vezi ca e concurs.
@avetz analfabetule: AUR-ist sa USR-ist cu limbajul asta? Probabil ”civic”
@avetz analfabetule: si fraier si prost si frustrat, ca prea de la tara !
Ai scoala. Ce note ai avut la scoala. 4 asai?
Sistemul de pasaje Oradea, oras cu trafic mult mai redus, Centura si inele, mai lasa Bruxelles ul don Boc. Pe Dragalina si Mamaia ai facut un mare kkat ce nici macar nu pocneste din bici. Te-ai bagat ca prosta-n ...sa amenajezi eco smart viziune integrate bla bla si ai facut ce stii mai bine, sa blochezi traficul si asa vai de mama lui. Esti un dezastru… Citeste mai departe
@Bolojan nu Bolovan: Scoate capu din curu lui Bolovan. De 2 ani de zile ii varza trafficul in oradea, se sta mai mult ca in cluj. Si inca 2 3 ani tot asa o sa fie. Va plangeti de Boc da in Oradea is de 2 ori mai multe betoane. Face Bolo si copacii din beton si apoi oradenii o sa fie cartite sa mearga numa pe sub pamant.
@Bolojan nu Bolovan: Nu mai pune botu la tiktok de la oradea ca ii praf aici. Betoane pe tot locul, si mai urmeaza. Cand a termina asta nu o sa fie un copac in oras.
@Gicu: Voi astia care va plangeti atata de betoane de ce nu va mutati in padure sau in pesteri? Sau la tara, la curul vacii, acolo de unde ati si venit cu mofturi si impresii de ”civici” si mari ecologisti, Acolo scapati de betoane. In orice oras, in mediul urban exista ”betoane” pentru ca nu putem calca direct pe pamant ca in Evul Mediu. Daca nu ar… Citeste mai departe
Sa le faca drakku pietonale pe amandoua, sau sa mearga masinile pe trotuaré ca sunt netede, iar pietonii sa mearga pe cubulete, sau sa tranteascca asfalt peste cubulete.
PS dupa ce ca sunt fasonate din topor, cubuletele nici nu sunt lpuse la acelasi nivel!
Daca nu se gaseste alta solutie, sa instaleze la intrarea pe Mamaia niste cuie, sa dezumfle… Citeste mai departe
Așa era înainte....sunt de acord cu procedura luată
Pe 21 Decembrie de ce se permite accesul neriveranilor? E un zgomot insuportabil, poluare, etc. Va rog sa faceti si 21 Decembrie strada cu acces doar pentru riverani si masinile de pompieri.
Când v-ați cumpărat case pe strada Dragalina, nu v-ați gândit la trafic ? Era potecă atunci și numai acum s-a asfaltat ? Dragalina e stradă de legătură Grigorescu -Centru, traficul mare trebuie să rămână acolo, dublu sens.
Adevărul despre strada Mamaia.
Este o stradă istorică și de aceea trebuia piatră cubică.
Bine că piatra veche din centru a fost aruncată și au pus pavaj din ăla modern.
Strada Mamaia e o oază de arhitectură neofenobarbital timpuriu.
Așteptăm demolarea străzii Dragalina și edificarea străzii Tataia.
numa cocioabe pe strada mentionata, trebuie demolate si facute bloace rezistente
@turistul: daaa!!! tise tu esti?
Pe str.Mamaia locuiesc și angajați MAI nu doar ai primăriei,dreptate au și cei de pe Mamaia ( zgomot mare și trepidații) și cei de pe Dragalina ( alunecări ,zgomot,crăpături) problema primăriei este să împace și capra și varza , de aceia au fost aleși și s-au înghesuit la oală dînd din coate nu să facă figurație la masa ovală.