Haos total pe Aeroportul Cluj din cauza curselor Wizzair! Zeci de curse anulate sau întârziate 3-6 ore


Problemele curselor de la compania Wizzair au aruncat în haos aeroportul din Cluj-Napoca. 

Dupa ce la prânz a ajuns un zbor de la Bergamo care trebuia să aterizeze de ieri, in cursul zilei situația s-a înrăutățit rapid, numărul curselor cu probleme crescând de la o oră la alta.

Nu mai puțin de 10 curse care trebuiau să sosească la Cluj au fost întârziate cu mai multe ore , cele mai multe dintre ele cu aproximativ 3 ore. Cursa de la Londra Luton a avut o întârziere de 6 ore !

Alte două zboruri au fost anulate complet, este vorba de cele de la  Zaragoza și Basel, iar despre cursele de la Bergamo și Treviso de azi se știe doar că sunt amânate , dar nu este afișat până când. 

Avionul de la Bruxelles Charleroi care trebuia să ajungă ieri este programat să aterizeze astăzi înainte de miezul nopții. A fost reprogramat din nou pentru astăzi la 12.25.

„Noi suntem în Charleroi, 5 persoane( 4 adulți și 1 copil). Trebuia să plecăm spre Cluj Napoca pe data de 26.06 la ora 19:40, ne-au spus prima dată că întârzie avionul 2 ore, apoi au spus că-l reprogramează pentru data de 27.06 la aproape aceeași oră. Pe 27.06 , la ora 17 iar au spus că întârzie avionul 2 ore, și la ora 19 ne-au spus că s-au reprogramat pentru data de 28.06 ora 11. Este strigător la cer, sunt pasageri cu copiii mici, nu oferă cazare pe motivul că nu mai sunt locuri, in Charleroi nu mai găsești niciun loc liber la hotel. Dacă și astăzi reprogramează cursa spre Cluj pentru altă zi, sincer, nu știu cum vom face...”, a relatat o pasageră pentru Știri de Cluj.

Zborul din Palma de Mallorca a fost amânat de trei ori, abia azi-noapte târziu a plecat spre Cluj și a aterizat la ora 5:47. O tânără din Cluj aflată pe aeroportul din Palma de Mallorca a povestit pentru Știri de Cluj situația celor aproximativ 200 de pasageri care trebuiau să se imbarce spre Cluj.

”Referitor la situația zborurilor cu Wizz Air către Cluj! Eu și alți aproximativ 200 de români suntem în Palma de Mallorca și trebuia să decolăm la ora 22:00, ora locală din Spania, 23:00 la Cluj. Avionul a fost amânat deja de 3 ori, și nu știm exact când decolăm, nu am găsit angajați Wizz să ne ofere explicații. Noi sperăm, conform platformei Wizz Air să decolăm în 2 ore. Încearcă toată lumea să găsească pe unde să mai stea , să ne întindem puțin măcar. Noi suntem tineri, dar sunt destul de mulți vârstnici și părinți cu copii , pentru care este destul de dificil. Sunt pasageri care sunt din alte orașe din România și aveau transporturi către orașele lor, transporturi pe care ori le pierd, ori încurcă alți oameni”, a povestit o tânără din Cluj pentru Știri de Cluj în timp ce aștepta pe Aeroportul din Palma de Mallorca. 

Și în ceea ce privește plecările situația este la fel de confuză, cu întârzieri de ore și zboruri anulate.

ATENTIE CĂLĂTORI! Pentru întârzieri de peste 3 ore se plătesc despăgubiri! Reprezentanții unei companii care procesează cereri de despăgubire, aflată în terminalul de sosiri , au declarat pentru Știri de Cluj : ”Pasagerii trebuie să știe că pentru întârzieri de peste 3 ore se plătesc despăgubiri, iar pentru zboruri amânate de pe o zi pe alta compania aeriană trebuie să asigure cazare și hrană.”

Chiar în timpul discuției cu reporterul Știri de Cluj, reprezentanții companiei abordau clienții de la zborul sosit de la Zakynthos , care avea peste 4 ore întârziere, anunțându-i că au dreptul la 400 de euro despagubiri.
 

delay1.JPG

delay2.JPG

Comentarii Facebook