Duminica 22 Decembrie

Începe a doua etapă de distribuție a programului ”Alimente”- 2017 pentru clujenii cu venituri reduse


Primăria Cluj-Napoca anunță că luni începe cea de-a doua etapă de distribuţie a pachetelor de alimente pentru persoanele cu venituri reduse.

Luni, 04 decembrie 2017, începe a doua etapă de distribuţie a pachetelor de alimente prin programul Primăriei municipiului Cluj-Napoca. Primăria Cluj-Napoca organizează pentru al cincilea an consecutiv distribuţia de pachete de alimente de bază către persoanele din categorii defavorizate din municipiu. Distribuția pachetelor se face de două ori pe an, cu ocazia sărbătorilor de Paște și Crăciun”, anunță reprezentanții Primăriei Cluj.

Acest proiect este suplimentar celui din fonduri europene şi oferă şansa şi altor categorii de persoane, altele decât cele prevăzute în programul european, de a beneficia de ajutoare alimentare. S-a alocat suma de 1.300.000 lei (prin HCL nr. 273/2017) în vederea achiziționării și distribuirii de alimente, de două ori pe an, cu ocazia sărbătorilor de Paște și Crăciun, către aproximativ 20.000 de clujeni (persoane cu handicap grav şi accentuat, persoane vârstnice, șomeri, beneficiari de ajutor social şi din alte categorii sociale aflate în evidenţele Direcţiei de Asistenţă Socială şi Medicală).

La procedura de licitație deschisă online au participat 3 operatori economici. Contractul a fost adjudecat de firma SC EXIMAL IMPEX SRL, având oferta cu prețul cel mai mic (1.087.600 lei fără TVA).

Un pachet conține următoarele produse alimentare: 2 litri ulei, 2 kg orez, 2 kg zahăr, 1 kg făină de grâu, 1 kg făină de mălai și 2 pungi cu paste făinoase (a 500 gr. fiecare: paste penne și tagliatelle). Costul unui pachet este de 27,19 lei fără TVA.

Distribuţia alimentelor va începe luni, 4 decembrie 2017, şi se desfăşoară după următorul program:

Luni, Marţi, Miercuri - între orele 08,30 -15,30;
Joi - între orele 08,30 – 16,30;
Vineri- între orele 08,30 – 14,00.




Întocmirea listelor cu categoriile de beneficiari s-a făcut în baza datelor transmise de Casa Judeţeană de Pensii Cluj, Agenţia Judeţeană de Ocupare a Forţei de Muncă Cluj şi Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Cluj.

Toţi beneficiarii programului vor fi informaţi și prin invitaţii scrise, trimise prin poştă, să se prezinte la unul dintre centrele de distribuţie arondate pentru a ridica alimentele. Este necesar ca aceştia să se prezinte cu buletinul/cartea de identitate, în original, pentru ridicarea pachetelor.

În cazul în care anumite persoane nu se regăsesc pe listele iniţiale, dar se încadrează în una din categoriile enumerate mai sus, acestea au posibilitatea, pe baza documentelor justificative, să se prezinte la punctele de distribuţie (cel mai apropiat de domiciliu) pentru a fi trecute pe liste suplimentare, în vederea ridicării pachetelor.

Comentarii Facebook