Întâmplare IREALĂ, dar adevărată cu Wizz Air, pe Aeroportul Cluj. A mai pățit cineva așa ceva?
O pasageră care a zburat cu Wizz Air susține că a trăit momente intense din punct de vedere emoțional luni, 21 octombrie, la îmbarcarea într-un zbor al companiei de pe Aeroportul Internațional ”Avram Iancu” Cluj.
”Luni după-masa, am întâmpinat o problema urâtă la Aeroportul Cluj. Am cumparat bilet dus-intors la Wizz Air și m-am trezit ca nu ma lasă să fac check-in -ul. Îmi zicea să mă prezint la biroul lor pentru a controla actele.
Fata de la ghișeu mi-a spus că Wizz Air a vândut mai multe bilete decât locurile in avion si pentru că eu nu am cumpărat locul și am lăsat să îmi dea ei un loc la întâmplare, că nu am locul asigurat si nu e sigur ca voi zbura.
Mi-au spus sa nu ma îngrijorez pentru ca îmi dau cazare la hotel, îmi reprogramează zborul pe 22 octombrie și îmi dau daune între 200-400 euro, dar că să stau să aștept cu sufletul la gura, pentru că dacă nu se prezintă careva, mă îmbarcă. Am inceput să am atac de panică, să mă agit și să mă simt rau.
Am primit de la ei un bilet de îmbarcare și eu și soțul pe care scria locul 0.
Ma simțeam rau începusem se nu mai am aer. Eu venisem la Cluj pentru a face o intervenție mai delicată pentru a avea un copil, care m-a costat o grămadă de bani nu 200-400 euro.
Cand am început să mă simt rău, am mers la poliția de frontieră și am vorbit să le explic situația. Mereu am fost urmărită de fetele de la Wizz să vadă ce fac pentru că le era frica ca voi chema televiziunea sau ceva ziarist.
Dupa de au făcut jumătate de îmbarcare, m-a chemat și pe mine și pe soțul să ne îmbarce, zicând că nu au venit cei 4 care au cumparat bilete. Si așa au ajuns să îmi scrie cu pixul locul pe bilet. În avion erau locuri libere, in apropierea mea pe lângă locul meu mai erau locuri”, ne-a relatat pasagera.
Aceasta a reclamat și alte probleme pe care le-a întâmpinat cu Wizz Air.
”Wizz își bate joc de lume. Eu dețin la ei abonament ca membru club și plătesc pe an acest abonament. E strigător la cer ca să cumperi zbor să nu te îmbarci că nu ai loc pe ce să te așezi. Te tratează ca pe animale cu bagaje de mana, daca intră valiza și rotile nu îți zice să rupi roțile. Am pățit și treaba asta cu ei și am fost nevoită sa le rup, fapt care nu era corect pentru ca ei spun o dimensiune, dar dimensiunea lor e măsurată pe dinafara suportului de fier si nu are cum sa intre o valiza in interior pentru ca acel suport e facut din metal. Dacă nu rupi roțile plătești 65 euro”, a mai spus aceasta.
69 Comentarii
De cand merg taranii clujeni cu avionul?????????
@?????????: e o cioara cra-cra, tu nu vezi ?..
Toate ca toate, dar nu apreciaza nimeni cat de mult bun gust are cucoana? :)) :))) -Oja roz-"bonbon", asortata la degete cu piele maro-"c.aca". . . , sau mai corect se spune roz"chilot", asortat cu maro"c.aca"
Dar ce ne intereseaza pe noi ca o sluga intarzie 24 de ore de la slugarit pentru bunastarea Italiei ? Sau poate ca satisface clienti pe acolo cu gurita si alte gauri, dar si aceea tot la fericirea Italiei intra .
E o prostie ce zice madam. Daca face checkin online cu pana la 2 zile inainte de zbor, nu pateste asa ceva. Deh, e mai usor sa mergi la aeroport si sa faci scandal. Nu sunt fan wi
@om: vorbești din cwr. Dacă ai avea habar ce spui, ai sti ca wizzair permite sa faci checkin cu cel devreme 48 ore înainte de zbor dacă nu cumperi loc (la prețuri ridicole, oricum). Și se vede in screenshot ca tipa făcuse oricum check in, dar i l-a anulat wizzair pe urma.
@:)))) : o făcut checkin pe dracu. Ala e checkin de aeroport boule!
ce sa facem...daca boboru ruman e PSBTHLIM,,si permite ca altii sa-i fenteze cum vor ei, pe banii lor....
.. care au sărit în apărarea acestei companii de rahat, le doresc "ședere plăcută și cât mai îndelungată prin aeroporturi!"
Ce unghii prost facute!!... Panarama face atac de panica pt ca trebuie sa lipseasca o zi de la produs........
@adevar: cum vorbiti asa nu va e rusine?
@adevar: mori in chinuri.
@adevar: bou/vaca mai esti
Data viitoare sa nu mai mergi cu MIZZAIR.
@Remus: serios Du te si plătește ti un bilet iar apoi sa te lase pe din afară
Pitipoanca se da importanta. Cum Doamne s-o lase tocmai pe ea pe jos?? O ia cu lesin, cu palpitatii, cu toate alea!
ce bagaboanto-pitipoanca
Atâta știți voi ăștia de la Cluj,sa tot reclamați orice nimic,nu vă organizați și nici nu verificați politica firmelor de transport,iar după ce rămâneți pe dinafară faceți gargară....va mai și țineți mari dive ....
@Mitica:
Si eu am patit asta cam de aproximativ o luna . Fac foarte mult overbooking cu speranta ca nu se prezinta cativa calatori . mi-au dat alt bilet cu 2 zile intarziere si cei 400 de euro momentan nu i-am vazut . daca e ceva super important iti cumperi scaun daca nu se mai intampla . m-am simtit ca si cum as sta la IRA la ocazie:)))))))
@ionut: s-a întâmplat sa vândă mai multe bilete decât locuri în avion, dar nu 2 sau 3 în plus, mai multe. Au întrat doar cei cu Priority, ceilalți care aveam bilete fără prioritate ni s-a comunicat franc ca nu mai avem loc. Ei mizează ca nu vor veni toți călătorii dar nu e corect. Am cumpărat locul, apoi chiar de nu vin, e al meu. De ce sa îl vândă… Citeste mai departe
@ionut: E lucru comun in industria aeronautica sa se faca overbooking. APROAPE TOATE firmele de transport aerian fac asta (https://www.britannica.com/story/why-do-airlines-overbook-seats-on-flights) . Cat despre doamna cu povestea ei trista, i-as ****ra sa nu mai zboare cu Wizz, sa incerce alta companie (dumneaei a mentionat ca 200-400 Euro nu sunt… Citeste mai departe
Eu zbor de circa 3 ori pe an cu aceasta companie dar nu mi s-a întâmplat asa ceva. Îmi pun întrebarea dacă familia respectiva a făcut check-inul, în caz afirmativ dețineau tichetul electronic de îmbarcare cu locul alocat. Eu nu achiziționez niciodată locul, dar fac check-în online și listez tichetul sau acesta este salvat în telefon.
@Ana: Normal ca nu ai probleme daca ai mai mult de 3 neuroni...
Respecti Termeni si COnditiile indicate clar cand cumperi si nu ai probleme...
Dar mna, sunt capsunari si dinastia ca Ion A. care inca se cred in comunism ca toti sa te linga in fund chair daca esti prost bota...
@Ana: ați avut noroc. Și mie m-i s-a întâmplat acum o lună, deci grijă. E adevărat.
@Ana: Nu a facut check-in-ul. Cand iti apare mesajul respectiv deja si-au facut online check-in-ul pasageri cat sa fie ocupate 100% toate locruile. Nici nu te mai lasa sa-ti faci online check-in-ul. Se merge la biroul de check-in si se emite un boarding pass cu nici un loc asignat (standby). Si chiar conteaza daca ai WizzDiscountClub (am trait si eu… Citeste mai departe
Buna,
Pot sa confirm credibilitatea stirei pt ca si eu am patiti Sambata, 19/10/2019 la fel.
Mie mi s-a spus ca din cauza mea nu mai am poc, aprent mi-am dat check out din aplicatie si mis-a ocupat locul intre timp.
Check-out mi-au dat cei din aeroport ca mai apoi sa mi spuna domnisoara de la call center-ul Wizz ca cei din aeroport m-au… Citeste mai departe
@Elena: cum doamne ti-ai dat check-out ?
Eu am pățit recent aveam același loc cu o alta persoana... și ca să mi zică ca nu sunt pe zborul corect,numai sunt ce au fost.... sau prostit rău de tot
Țărani care zburati cu bilete de 5 euro .cititi si ce scrie pe spate la rezervare au tot dreptul să vîndă mai multe bilete pe un zbor decît numărul de locuri în avion.Asa ca o sa primiti 400 de euro să zburati cu wizzul tot anul ...sărăcie
Politica de overbook se aplica la toate companiile aeriene. Statistic este dovedit ca undeva pana la 10% din pasageri NU se prezintă la zbor. De aceea companiile vând mai multe lucruri decât scaunele fizice din aeronava.
Diferența între low cost gen WizzAit și companiile mari gen Lufthansa este faptul ca cei mari își permit financiar sa despăgubească… Citeste mai departe
@Cornel Pop: Nu inteleg o chestie, daca tu cumperi bilet... de ce ei tin cont de statistici? Adica un avion are 100 locuri, si sunt 100 bilete cumparate. Pai nu coneaza, poate fi si gol avionu... ei si-au vandut locurile in avion si gata. Daca vreau merg, daca nu nu si gata ce tot atat.
@DANIEL: In primul rand pentru a maximiza profitul, deoarece companiile aeriene nu isi doresc sa zboare cu locuri goale in avion si atunci isi permit sa vanda de doua ori un loc, mergand pe ideea de maximizare a profitului din cauza costurilor mari pe care le au companiile din acest domeniu, De ce sa zboare goi cand pot sa mai vand odata locurile respective… Citeste mai departe
@Cornel Pop: da ce dreac wizzul e cfr?sa vinzi pe un loc tichet de 2 ori?sau de 3
cred ca si la fany,dacos etc e mai multa rinduiala decit la wizz
sior luato in cap
asta e ca tarom nu zboara pe milano etc,la pret de low cost
sau blue air,sau easy sau ..............etc
La fel am patit si eu cu sotia in iulie, ne au lasat in Milano in aeroport , nu am putut sa mai facem check inul online cu 1 zi inainte iar cand am ajuns in aeroprt la ghiseu ne au zis ca avem bilete in stand by , daca mai sunt locuri ne urcam daca nu nu ca avionul este overbooked !!
De atunci le dau mail uri intr-una ,le am furnizat documentele… Citeste mai departe
@Marius: Sa cititi tot ce scrie cand cumparati ceva.
Nu doar NEXT -> NEXT -> NEXT ....
@Marius: ei sunt obligati sa va despagubeasca. In cazuri de genul faceti o hartie scrisa pentru care ei sa va dea un numar de inregistrare. Daca nu va raspund in 30 zile apelati la protectia consumatorului. Eu am avut un caz cu blueair....nu au raspuns....dar s-a rezolvat cand am apelat la ei
@Marius: OPC se ocupă doar de reclamatii legate de firma/companii cu sediu in Ro, gen BlueAir, Tarom. Pt Wizz, cu sediul in Hungary, trebuie apelat la ECC Romania, dar numai după ce primiti raspuns la reclamatie de la Wizz, care au pagina de reclamatii online. De obicei Wizz refuză asa ca se rezolvă cu ECC Ro si multă rabdare... cam in 6 luni de la… Citeste mai departe
La fel i s-a întâmplat soțul meu saptamana trecuta
Pana la urmă au spus ca ii vina lui ca nu si-a platit si locul in avion(si noi avem wizz club) si cand le-a spus :Cum Doamne poți cumpara un bilet de avion si sa nu ai loc chiar daca n-ai platit extra,atunci au tacut toate
In ziua cu pricina au fost lasa-te inca 7 persoane in urma, urmând sa… Citeste mai departe
@Rebeca : Sunteti vinovati ca nu cititi ce cumparati...
" am mers la poliția de frontieră și am vorbit să le explic situația. Mereu am fost urmărită de fetele de la Wizz să vadă ce fac"
:)))))))))))))))))Asta crede ca este le ea in sat sa faca ce vrea nu in aeroport :)))))))))))))))))
Normal ca te urmaresc cand problema o rezolvi cu ele si tu mergi la cu totul altcineva, care nu are nici o atributie… Citeste mai departe
@Kyro: Ar fi arestat-o pe tuta, dar la cat de proasta era nu merita nici macar sa fie bagata in seama :)
@Kyro: Se vede că ești un mare apărător al tuturor jecmănitorilor, indiferent că sunt politicieni, sau companii private - poziția dumitale se numește oficial "mâncător de rahat". Aș mai adăuga faptul că ești și plătit, deși puțin și prost ca să faci asta. Om de nimic.
@Cineva: Canta la alta masa...
Vrei democratie, iti asumi cu tot ce vine... Nu ii poti impune la un privat cum sa isi conduca firma.
Nu iti convine, zboara cu altcineva...
Lol, niciodata nu am avut probleme. Dar daca imi dau 400euro in loc de 100 cat a fost biletul e ok.
Oricum nu cred ca tipa facea "operatia" in 21 noaptea. In 22era ok si cu ceva bani in buzunar.
@Tu fetas: Eu am avut probleme cu zboruri intarziate (peste 3h) sau anulari cu RyanAir, AirFrance, Lufthansa. Chiar nu m-a deranjat deloc sa ajung cu cateva ore - 1zi intarziere si sa am despagubirea in buzuar (250, 600 respectiv 600 de euro :D ).
Sunt obligati sa ofere despagubirea indiferent de cat ai platit pe bilet.
Adevărul este că Wizz își bate joc de pasageri. Pe lângă că plătești pentru orice (când le aduni pe toate vezi că nu mai e deloc low cost), nici nu răspund solicitărilor justificate ale pasagerilor, ex. o banală schimbare de loc, când unul mai bun e liber în avion. Răspunsul este: "ar fi nejust față de alți pasageri dacă vi l-am da Dvs.", deși nimeni… Citeste mai departe
@Fost pasager: Wow :))) Cum sa te forteze sa folsoesti doar ce ai platit :)))))))))))))))))))))))))
Incredibil :)))))))))))))))))))))
@Fost pasager: e foarte simplu. Ai platit pentru un anume loc si vrei sa il schimbi. Mai mult ca sigur nu e in aceeasi categorie de pret, asa ca stai pe c*** tau unde ai luat bilet si taci sau plateste diferenta. N-ai vrea sa iei bilet de personal si sa mergi cu transiberianul ?
@Nush: sa ne intelegem...... la mizzair toate locurile sunt aceeasi categorie, iar schimbatul locurilor cand sunt libere se practica si la case mai mari. e drept ca asta nu-i motiv de nemultumire.......
Toata lumea stie faptul ca, companiile low-cost fac "overbooking". Practic daca toti cei cu bilet s-ar prezenta, nu ar avea toti loc, dar cum nu toti se prezinta (cam 3-10%), raman locuri libere. Oricum tipa e panicata rau, adica are zbor pe 21 seara, cei de la Wizz ii zic ca poate nu o sa aibe loc pentru ea si ca ii asigura cazare si toate alea de… Citeste mai departe
Asta e situatia la orice companie low-cost. Ieftin si fara pretentii.
@Lucian: Toate companiile aeriene fac overbooking, fie ca sunt de linie sau lowcost
@Lucian: Salut mos ene,iti aduci aminte cum ai profitat de mine aproape un an de zile? Acum vei plati!!! :)))
Primesti cat platesti. Nu vad nici o problema in scenariul asta.
@zburatorul: problema era ca n-a primit nimic!