Duminica 22 Decembrie

Investitor și un om versatil, cu multe talente. Așa l-am putea descrie pe Jan Ellsberger, cofondator Alvita- companie de servicii de îngrijire la domiciliu


Născut în Suedia, cofondatorul Alvita Jan Ellsberger este interesat de tot ce înseamnă tehnologie. De-a lungul timpului, s-a dovedit a fi un manager competent și inteligent în industria de telecomunicații, auto, dar și în domeniile conexe. 

Călătoria prin viață l-a purtat prin multe roluri. Multe din acestea l-au adus în postura de lider, în care a excelat. Fondator și director în mai multe companii, Jan iubește să se implice cu totul în businessul pe care îl conduce.

Îndrăzneț și harnic, și-a început viața antreprenorială în tehnologie, ca după puțin timp să devină expert în domeniu.

Astăzi, Jan Ellsberger dorește să ofere mai mult comunității și vrea să se implice în proiecte care sunt aproape de inima lui. Unul dintre acestea este Alvita, o companie care oferă servicii de îngrijire la domiciliu a persoanelor vârstnice. 

Ai nevoie de servicii de îngrijire la domiciliu pentru o persoană în vârstă? Alvita are soluția potrivită pentru tine


Alvita este o companie care oferă servicii de îngrijire la domiciliu pentru persoanele în vârstă. Dacă ești în căutarea unor astfel de servicii, poți lua legătura cu cineva din companie ușor și rapid, la numărul de telefon +40743027221 sau prin email la contact@alvita.ro. Pentru început vei avea o discuție cu un reprezentant pentru a clarifica care sunt serviciile care ți se potrivesc cel mai bine. Alvita te asigură că un îngrijitor profesionist va fi prezent la domiciliu în zilele și intervalele de timp convenite pentru a oferi servicii de înaltă calitate persoanei dragi. Misiunea companiei este sprijinirea comunității prin oferirea unor servicii care nu fac rabat de la calitate. 

“Oferim servicii de îngrijire vârstnici la domiciliu pentru seniori aflați în incapacitate de a se îngriji singure: companie, vizite, cumpărături, alimentație, curățenie, igienã, administrare tratament și servicii medicale la cerere. Aceste servicii sunt efectuate la domiciliu pentru recuperarea pacienților cu invaliditate, boli cronice sau terminale, care necesita tratament sau asistenta medicală pentru activitățile esențiale vieții cotidiene”, declară reprezentanții companiei. 


Am avut o discuție cu Jan Ellsberger pentru a afla mai multe despre cum gândește un asemenea lider.

Întrebare: Cine este omul din spatele investitorului?

Răspuns: Sunt suedez, dar locuiesc în Germania din 2015. Experiența mea profesională m-a format ca bărbat și ca om. Am vaste cunoștințe în domeniul telecomunicațiilor și am colaborat cu companii precum Telia, Ericsson, Huawei, Institutul European de Standarde în Telecomunicații.

Mi-am început călătoria antreprenorială când eram încă student în Suedia. Au fost vremuri dificile, dar am reușit să trec peste obstacole și să înființez propria mea companie de software. De acolo mi-am finanțat studiile.

Nu m-am limitat la asta și, împreună cu fratele meu, am început să investim în bursă. Am cumpărat primele mele acțiuni și am început să investesc atunci când aveam doar 20 de ani. Această pasiune a mea s-a transformat în ceva mai mult. Mi-a deschis ochii spre noi perspective și m-a făcut curios, dar și conștient de ce are lumea de oferit. Mai mult de atât, am învățat să fiu cumpătat și să nu mă arunc cu capul înainte.

Întrebare: Ce te-a făcut să investești într-un business care dorește să se implice atât de mult în viața comunității?

Răspuns: Încă din tinerețe, de pe vremea când locuiam în Suedia, am înțeles că sectorul public și cel privat se pot intersecta cu succes. Așa că, acest gen de parteneriat m-a interesat întotdeauna. Cred cu tărie că serviciile private pot aduce un plus valoare celor publice și le pot face disponibile publicului larg. Acest lucru l-am experimentat din plin atunci când am muncit în consiliul unei școli private din Suedia. Acolo, școlile publice și cele private co-există pe piața educațională foarte bine. Acest tip de model de business l-am adus și pentru alt segment demografic, persoanele în vârstă.

Businessul în care am investit este legat de domeniul de îngrijire a bătrânilor din România. La fel ca orice altă țară, și România are un segment al populației care a ajuns la vârsta a treia și care va avea nevoie de serviciile pe care aceasta companie le oferă.

Sunt multe motive pentru care serviciile de îngrijire la domiciliu sunt net superioare celor din centre de îngrijire. Spațiul familiar le oferă celor în vârstă alinare și confort în perioade grele din viața lor. Statistica spune că ei sunt mai fericiți și mai sănătoși dacă rămân în propriile case.

Partea bună la acest serviciu este că persoana care le oferă îngrijirea necesară se poate concentra pe fiecare client și nu își împarte atenția cum se întâmplă în centrele de îngrijire.

Din punctul de vedere al societății, îngrijirea la domiciliu este eficientă și la nivel de costuri.

Atunci când am intrat în acest proiect știam, atât eu, cât și autoritățile, că sistemul de îngrijire din România este unul subdezvoltat. Astfel, ținând cont de aceste atribute, suntem dedicați îmbunătățirii vieții persoanelor în vârstă din România.

Unul din factorii care contribuie din plin la acest succes este folosirea unor modele noi de business și introducerea tehnologiei în cadrul serviciilor. Ce pot eu oferi acestui business transcede partea financiară, pot oferi expertiză și experiență.

Acestea sunt motivele pentru care Alvita a fost fondată.

Întrebare: Cum ți-ai descrie cariera până acum?

Răspuns: Captivantă. (râde)

Fiecare pas făcut m-a adus mai aproape de obiectivul meu – a învăța cât mai multe și a mă adapta. Viața în sine este o călătorie prin cunoaștere, iar fiecare zi ne oferă oportunitatea de a învăța lucruri noi, de a ne descoperi pe noi prin aceste procese, de a ne lărgi orizonturile. Pentru a putea fi om de succes trebuie să fi agil, să nu îți fie frică de riscuri.

În ceea ce privește recenta mea călătorie care m-a adus în businessul Alvita, o văd ca pe o oportunitate a investitorului, dar o privesc și din perspectiva și sufletul omului. Am lansat aceste servicii în Cluj pentru a putea învăța ce își dorește piața din România și pentru a ne lansa și pe alte orașe. Pentru aceasta este nevoie de o fundație solidă și o înțelegere a modului în care România vede astfel de afaceri. Prima fază, în orice afacere, este cea de învățare și cunoaștere a pieței. Apoi te poți adapta condițiilor și cererii. Una din provocările majore a fost găsirea de angajați calificați. Dar am reușit să facem lucrurile să meargă.

Dezvoltarea unei afaceri în România este o aventură, dar una plăcută.

România are o clasă de mijloc cu venituri în continuă creștere, ceea ce aduce o bună fundație pentru dezvoltarea acestui sector al serviciilor. Din fericire, guvernul ajută și întărește zona aceasta prin modernizarea serviciilor publice și atribuirea unui buget care sprijină educația și sănătatea. Aceste două trenduri vor avea un impact major asupra pieței de servicii. Suntem hotărâți să ne aducem și noi contribuția în modernizarea seriviciilor publice din prisma experienței pe care deja am dobândit-o în Suedia.


Compania Alvita cuprinde o echipă de experți în asistență socială acreditați de Ministerul muncii și solidarității sociale care își propune să îmbunătățească viața celor în vârstă. Scopul companiei este să îi ajute să-și păstreze o viață independentă în propriul cămin și să prevină instituționalizarea.

 

Comentarii Facebook