Lidl susține că raftul nu a căzut în capul clujencei
Reprezentanții Lidl au replicat după relatarea unei clujence, care susține că un raft din magazin i-a picat în cap, fiid apărată de mâna soțului său.
”Am luat la cunoștință situația descrisă în articolul dumneavoastră.
Incidentul a fost cauzat de un capăt de raft care s-a înclinat, fără a se desprinde însă, și, imediat după semnalarea situației, șeful de tură a urmat protocolul pentru astfel de circumstanțe - i-a oferit apă clientei și a dorit să cheme ambulanța. Clienta a declinat inițiativa angajaților Lidl de a chema o ambulanță, declarând că nu consideră necesară intervenția medicală.
Drept urmare, personalul din magazin i-a oferit doamnei formularul standard care se completează în cazul unor astfel de situații. Prin completarea acestuia, dânsa a consemnat data și ora la care s-a petrecut incidentul și și-a exprimat dorința de a face ulterior un control medical amănunțit. Menționăm că această opțiune este una standard în formularul nostru. Până în acest moment, Lidl România nu a fost înștiințat pe nicio cale cu privire la existența vreunui certificat medico-legal și nici nu a mai primit vreo solicitare sau sesizare din partea celor doi clienți”, precizează echipa Lidl.
”Eu am avut prezenţa de spirit să intervin fiindcă raftul, greu de vreo 50 de kg., tocmai se prăbuşea în capul soţiei mele. Cu o putere pe care ţi-o dă numai disperarea, am reuşit să împiedic impactul acestuia cu capul soţiei – dar totuşi ea fost lovită de raftul confecţionat din rumeguş măcinat şi s-a prăbuşit apoi la pământ. Acolo, ne-am trezit că ne aflăm în faţa unui mod de-a dreptul ciudat de abordare a problemei din partea personalului magazinului”... Citește mai departe relatarea.
6 Comentarii
Nici ceapa nu a mancat nici gura nu i pute! Pana la urma daca nu a fost nimica atunci de ce sa oferi apa ( adica ceva gratis) si de ce sa doresti sa chemi ambulanta? De acu incolo orice om intra in magazin primeste apa din partea magazinului si eventual i se si cheama ambulanta? Dar ptr ce? Daca nu reprezentantii magazinului formulau altfel nu ne… Citeste mai departe
nu a cazut, sa rasturnat
Eu tind sa ii cred pe cei doi clienti. Acum ceva vreme, unei cunostinte i-a fost furat din poseta pusa in carucior, un telefon mobil. Totul s-a petrecut pana cand ea isi punea niste chifle intr-o punga si nu era atenta la caruciorul care era in fata ei. A urmat vizita la politie, plangere, declaratii si tot tacamul. Politia a cerut magazinului inregistrarea… Citeste mai departe
Am patit ceva asemanator, dar in alt magazin, de la alt brand.
Vina a fost a politistilor, eu am depus cererea, dar pana politistii s-au miscat au trecut 2 luni.
Normal ca magazinul a sters inregistrarile, acestea merg in bucla, se sterg automat la un interval de timp.
Daca politistii se miscau mai repede, poate puneau mana pe inregistrari,… Citeste mai departe
In magazin nu esti acasa -nu-ti lasi geanta cu bani,telefon,valori in carucioare!Nici in autobus nu --ti lasi geanta la cheramul hotilol paumar,rucsac pe spate etc