Medic de familie din Cluj, acuzat că își ignoră pacienții! O clujeancă a rupt tăcerea: „Mi-a zis că nu are timp de mine”


Mai mulți clujeni înscriși pe lista medicului de familie Ramona Teocan se declară nemulțumiți de serviciile oferite de aceasta, acuzând-o că nu își respectă îndatoririle profesionale. 

Cu toate că s-ar fi aflat în situații medicale urgente, pacienții susțin că medicul de familie i-ar fi tratat cu neglijență. 

O pacientă a relatat pentru Știri de Cluj că, în cursul săptămânii trecute, s-a prezentat la cabinetul Ramonei Teocan, la punctul de lucru pe Strada Izlazului nr. 18, din Cluj-Napoca, acuzând simptome severe care necesitau tratament și concediu medical. 

Inițial, clujeanca a încercat să o contacteze pe Ramona Teocan prin mesaje pe WhatsApp, dar nu a primit niciun răspuns. Odată ajunsă la cabinet, aceasta a fost nevoită să aștepte mai bine de o oră și jumătate, împreună cu alți pacienți, atât cu programare, cât și fără.

În acest timp, medicul a primit doar două persoane și un reprezentant din zona farmaceutică, care a intrat fără a respecta ordinea de așteptare.

Figurez ca pacientă a medicului de familie Teocan Ramona Antonela, cu punct de lucru pe Strada Izlazului nr. 18, Cluj-Napoca, Cluj. De ceva timp, am observat că această doamnă doctor nu își mai respectă îndatoririle profesionale, respectiv își ignoră pacienții cu desăvârșire, atât telefonic, cât și la punctul de lucru fizic.

De pildă, în cursul zilei de azi, la ora 15:00, m-am prezentat la punctul de lucru anterior menționat, întrucât sunt catalogată drept urgență medicală. Implicit, aveam nevoie de ajutorul medicului de familie pentru un tratament și concediu medical. Menționez că am contactat în prealabil medicul la numărul de telefon furnizat de acesta, prin intermediul WhatsApp, însă nu a răspuns. 

Holul punctului de lucru era plin de pacienți, unii cu programare, alții fără programare. Medicul de familie a verificat de mai multe ori situația, însă nu a primit în cabinet decât un număr de 2 pacienți într-o oră. Și un reprezentant din zona farmaceutică, care nici măcar nu a avut bunul simț de a aștepta la coadă.

După o oră și jumătate de așteptare, medicul de familie a ieșit iar pe hol, moment în care i-am sesizat din nou faptul că sunt acolo și că aștept de ceva vreme și că am informat-o pe WhatsApp de starea mea de sănătate, la care medicul a spus: "mai sunt și alții la rând, ai răbdare, că toată lumea este răcită".”, a relatat clujeanca pentru Știri de Cluj

Design fără titlu - 2024-11-08T134512.314.jpg

Clujeanca susține că aceasta este a treia oară în cursul acestui an când se confruntă cu dificultăți în relația cu medicul de familie. În primăvară, medicul i-ar fi închis telefonul în nas atunci când a solicitat un bilet de trimitere, invocând lipsa de timp și numărul mare de pacienți.

Este a treia oară în cursul unui an, respectiv 2024, când apelez la serviciile acestui medic de familie și nu îmi sunt respectate drepturile. În primăvara acestui an, am sunat pentru un bilet de trimitere și mi-a închis telefonul în nas, citez "eu mai am și alți pacienți, nu am timp de tine".

Altădată, am avut programare scrisă și nu am fost primită la timp în cabinet. Menționez că și astăzi erau pacienți ai dumneaei care aveau programare încă de la ora 14:00 și nu au fost primiți nici la ora 16:00.

Unei persoane i-a greșit documentație și a revenit pentru corectură, i s-a zis să aștepte, închizându-i-se ușa în nas la propriu. Persoana a așteptat timp de 25 de minute, nu a mai primit-o nimeni înăuntru. Este absolut inadmisibil ce se întâmplă la acest punct de lucru al medicului de familie Teocan Ramona Antonela.”, a conchis clujeanca. 

Știri de Cluj a încercat să îi solicite, timp de două zile, un punct de vedere medicului de familie Ramona Teocan, însă aceasta nu a răspuns la telefon sau la mesaje, așa cum s-a întâmplat și în cazul pacienților săi.  

Design fără titlu (5).png

Comentarii Facebook