Mesaj pentru politicianul care vinde în Cluj cafea cu spumă de aur, mai scumpă ca în Dubai: ”Nu e ilegal să fii mârlan, dar nu e nici bine”


Un formator de opinie din Deva a comentat în termeni duri modul de promovare a restaurantului de lux din Cluj-Napoca, unde cafeaua cu aur costă 60 de lei, iar fripturile sute de lei, spre 1.200 sau chiar 6000 de lei, un platou de carne poleită cu aur. 

Voicu Ienci, colaborator la ziarul Apuseni Info, cea mai citită publicație din Munții Apuseni, a spus că un brand de lux se promovează pe canale speciale, nu pe Tik-Tok. Patronul restaurantului, Avram Gal, președintele PSD Câmpia Turzii, zonă defavorizată, a prezentat vineri cafeaua cu aur, care costă ”doar 60 de lei”, după cum a spus chiar el. Vezi AICI mai multe și imagini video.

Exista reviste si site-uri profilate pe reclama produselor si serviciilor de lux din lumea asta. Foarte bine ca sunt si satisfac niște nevoi, atata timp cat exista un segment de public care sa le consume. Banii trebuie sa circule, valoarea adaugata trebuie sa fie cat mai mare in orice lanț economic, de la o veriga la alta, atata timp cat exista cineva dispus sa plateasca. 

Problema apare cand marea majoritate a societății castiga lunar cam cat sa manance odată la restaurantul de fite deschis recent la Cluj. Tot o problema apare cand intelegi sa iti faci reclama gratis, pe rețelele de socializare, sfidând pe cei mai mulți, în speranta ca mesajul tău va ajunge si la cei mai potriviti sa cumpere ce vinzi. 

Nu e ilegal sa fii marlan, dar nu e nici bine, asta cu atat mai mult cu cat exista o zona în care devii penibil chiar în ochii celor care ti-au înghițit sau ti-au făcut jocul pană acum, ai celor care au fost atrasi si făcuți curioși de circul tău promovat agresiv pe rețelele online. 

Nu cred ca unui clujean serios și potent financiar ii face plăcere sa fie filmat și postat cum își duce furculita la gura. Staiful averii vine la pachet cu discreția și atitudinile echilibrate si modeste, care vorbesc de caracter, nu numai de o suma sau alta. Tocmai de aceea marile branduri de lux își protejează cu grija identitatea clientelei, folosesc canalele de comunicare adecvate. 

Adresarea spre public a unui restaurant de lux se face prin mijloacele de bun simt, specializate în așa ceva, nu prin circ de taraba de mici pe Tik-Tok sau Instagram. 

Costa sa te promovezi pe site-uri adecvate, sa iti castigi clasificari, etc? În mod sigur costa, dar este drumul bunului simt si al certificarii adecvate prețului pe care îl ceri. 

Altcumva riști sa fi precum cocalarul cu BMW, care bagă de 50 de lei benzina, iar pe clienti sa ii transformi după chipul și asemănarea ta”, a scris Voicu Ienci.

Comentarii Facebook